Aihe: Uusi sarja behringeriltä.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Niq
22.08.2005 11:06:50 (muokattu 22.08.2005 11:07:26)

En tiedä onko näistä puhuttu, mutta hintansa puolesta vaikuttaa houkuttelevalta. Suomen ohjehinta näille pyörii 40-50e nurkilla.

http://www.behringer.com/COM800/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/FBQ800/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/MIC800/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/FEX800/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/MON800/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/AMP800/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/HA400/index.cfm?lang=ENG
http://www.behringer.com/HD400/index.cfm?lang=ENG

Kyllä behringer taas kiusaa viattomia kotistudiosäätäjiä. Ainakin kuulokevahvistin saattaa lähteä noista jossain vaiheessa tilaukseen.
"I have a cunning plan" -Baldrick
heiska
22.08.2005 12:25:13 (muokattu 22.08.2005 12:25:47)

Jees, kiinnittivät huomioni alkuvuodesta, kun Behringer julkaisi uusien tuotteiden listan.

Kuulokevahvistin lähtee kyllä itsellänikin tilaukseen, kunhan nuo markkinoille asti ehtivät.
Roberto
22.08.2005 15:37:47

Ristus mitä ryönää.
kjh
22.08.2005 16:53:39
No, ainakin nuo vaikeuttavat vaatimattomien laitteiden myymistä kalliilla kun niitä saa sitten halvallakin.
Firewalk
22.08.2005 20:27:48
Onko muuten kokemuksia noista Behringerin effekteistä? Mietin tässä pikkumikserin ostamista, mutta Behringereissä tulee kaikissa yli 12-kanavaisissa effektilaite mukana. Kiinnostaisi siis tietää onko niistä mihinkään? Itseasiassa sama kysymys myös Alton miksereiden tehosteista?
Roberto
22.08.2005 20:47:05

Ei tiijä kun ei oo kokeillu.

Tietää :)
kivi
22.08.2005 22:19:12
Tietää :)

No, kuulokesplitteri vaikutti toimivalta passiiviratkaisulta.

Sama se on, millä se soundi tehdään. Hyvillä kamoilla se vain on helpompaa.
;-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
kjh
22.08.2005 22:19:30
Toisaalta en kyllä tiedä miksi nelikanavaisen kuulokevahvistimen tai monitorivalitsimen pitäisi maksaa enemmän kuin kännykkä tai cd soitin. Kovin ihmeellistä elektroniikka siihen ei tarvita.
milcoin
22.08.2005 23:48:15
Toisaalta en kyllä tiedä miksi nelikanavaisen kuulokevahvistimen tai monitorivalitsimen pitäisi maksaa enemmän kuin kännykkä tai cd soitin. Kovin ihmeellistä elektroniikka siihen ei tarvita.

Siinä missä miljoona ihmistä ostaa CD-soittimen niin ehkä 100 ostaa kuulokevahvistimen. Näin. Uskon että SSL:nkin hinta tippuis aika pian jos joka talouteen hankittais yks 40 kanavainen.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
Mikael
23.08.2005 01:25:33

Siinä missä miljoona ihmistä ostaa CD-soittimen niin ehkä 100 ostaa kuulokevahvistimen. Näin. Uskon että SSL:nkin hinta tippuis aika pian jos joka talouteen hankittais yks 40 kanavainen.

Jos saadaan jengiä innostumaan ni mä voin laittaa neven tilaukseen.
Oli miten oli, mutta näin on.
heiska
23.08.2005 15:34:16

Ostin käytettynä behringerin jonkun vanhanmallisen 2000-2001 (arvio) valmistetun kierronpoiston/de-esserin, joka oli oikeasti koskaan huonoin tekemäni ostos. Käytännössä laite ei tehnyt oikein mitään muuta kuin teki äänen täysin kuolleen kuuloiseksi, johtui varmaan AD-DA muunnoksesta.
Kyseisestä mallista ei löytynyt edes tietoa valmistajan kotisivuilta.

Olen kuitenkin hankkinut B:ltä hinta-laatu -suhteeltaan ihan ok tuotteita, kuten B2 Pro-mikin sekä MIC200 etuvahvistimen. En sitten tiedä olisiko valmistaja alkanut panostaa aikaisempaa enemmän tuotteittensa laatuun, koska yllämainitut tuotteet ovat valmistajan uudempaa mallistoa.

Joka tapauksessa, nuorempana ja rahattomampana olisin ollut hyvinkin tyytyväinen, jos paikallisesta musiikkiliikkeestä olisi saanut miltä tahansa valmistajalta vaikka kompuroita tai yllämainittuja vermeitä tuohon hintaan. Vaikka vähän/paljon paskempia sitten olisivat olleetkin verrattuna laatuvermeisiin. Vaan ei, fostexin kasettineliraiturista sai pulittaa 4500 mk ja kitaralle tarkoitettu zoomin kohiseva "multi"-efekti maksoi reilut 2500 mk. :-)
Locrian
23.08.2005 15:44:00
Sanoisin suoraan et en tuu edes kusemaan noiden suuntaan. Mä oon behkuni testannu ja jos ne oikeasti on onnistunu nostamaan laatua ja laskemaan hintaa näissä uusissa vekottimissa ni oon mielelläni "nuorena fakkiutunu säälittävä jäärä."
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
Mikael
23.08.2005 16:07:14

Mä oon behkuni testannu

Sama juttu. Mä oon myös viimeisen behkuni ostanut. On pheelis menny koko lafkaan niin surkeaksi, että vaikka onnistuisivat tekemään jotain hyvääkin niin saa mun osalta olla. Tarpeeksi monta paskaa korvamerkittyä laitetta on tullut vastaan.
Oli miten oli, mutta näin on.
eleeton
23.08.2005 18:32:53
Olisi mukava meidän köyhien harrastajien kuulla mitä niitä paskoja behkuja on tullut vastaan ja perustelut perään. Lista voisi olla "paskat behkut" ja siinäpä olisi faq-ainesta. Kyllästyttää se että "on niin monta paskaa tullut vastaan" ja sitten taas jotkut luottaa esim. livemiksauksissa isoihin behkun tiskeihin eikä mitään ongelmia. Eli perusteluja kehiin.

Vaikka esimerkkinä, itse olen ollut oikein tyytyväinen behkun kitarakaappeihin, bassokaappeihin, komboihin ja nuppeihin mitä on ollu käytössä. Ei luotettavuusongelmia.
ja takaisin sorvin ääreen... Lähdön Aika mp3-sivu -- Verkkokauppasi on patentoitu!
Locrian
23.08.2005 18:52:08 (muokattu 23.08.2005 18:54:31)
Olisi mukava meidän köyhien harrastajien kuulla mitä niitä paskoja behkuja on tullut vastaan ja perustelut perään. Lista voisi olla "paskat behkut" ja siinäpä olisi faq-ainesta. Kyllästyttää se että "on niin monta paskaa tullut vastaan" ja sitten taas jotkut luottaa esim. livemiksauksissa isoihin behkun tiskeihin eikä mitään ongelmia. Eli perusteluja kehiin.

Vaikka esimerkkinä, itse olen ollut oikein tyytyväinen behkun kitarakaappeihin, bassokaappeihin, komboihin ja nuppeihin mitä on ollu käytössä. Ei luotettavuusongelmia.

En mäkään penää sulta perusteluja siihen että mikä niissä behkuissa on muka hyvää. Ja miten ne perustelut sitte menis? Joko niin, että Behringerin puolustaja ei omaa tarpeeksi kokemuspohjaa tai sitte niin, että Bhringerin dumaaja yksinkertaisesti diggaa omista kamoistaan enemmän. Aivan sama

Oli miten oli mä haluan, että mun kamat ei kohise liiallisesti omiaan, tekee sen mitä niiden pitää, eivät hajoa, käyttäytyvät oletetusti sekä identtisesti tai lähes identtisesti kahta samaa laitetta vertailtaessa, eivät väritä ääntä sillon kun ei pidä jne. Ja koen ettei Behku tätä laatutasoa edusta. Ja koskapa mun mielestä tietyn laatutason alittava kama on paskaa koen, että voin (täysin subjektiivisesti) sanoa behkun olevan paskaa. Eikä sitä sen enempää tartte perustella.
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi.
m.e.a.n
23.08.2005 19:08:42
Hajoa? Käyttäydy identtisesti? Ostin juuri toisen behkun mikserin ja muuta kuin parannusta ei ole tullut (BEHRINGER SL2442FX-Pro Eurodesk) Etuset parempia, enkä kyllä ole näillä ei niin pro korvillani kuullut mitään kohinaa noista. Ja muut laatumerkkien samankokoiset vastaavat maksavat niin paljon, että ei monillakaan niihin varaa ole. Näillä on hyvä aloittaa,harjoitella ja saa samalla myös ihan hyvää jälkeä... Ps. ADA8000 Pro-8 Digital on parhaimpia ostoksia mitä olen tehnyt.
Locrian
23.08.2005 19:20:43 (muokattu 23.08.2005 19:24:44)
Näillä on hyvä aloittaa,harjoitella ja saa samalla myös ihan hyvää jälkeä... Ps. ADA8000 Pro-8 Digital on parhaimpia ostoksia mitä olen tehnyt.

Niin onkin. Ja sitte ku tuntuu että on harjoiteltu ni voi jopa testaa niitä parempia laitteita ja suostua kuuntelemaan kriittisesti niitä uusia ja vanhoja vehkeitä. Mulla on ollu ADA8000, käytän edelleenki HA4700:sta (lähtee vaihtoon ei vaan oo jaksanu vielä), oon käyttänyt behkun kompuroita ja esim. eurodeskiä livenä sekä nauhoittaessa. Ja sitte oon käyttäny muitakin vehkeitä. Ja pidän niistä.
Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi.
m.e.a.n
23.08.2005 20:02:01
Vissiin ei oo koskaan käyny niin että vanha jonka tilalle on hankittu uusi ehkä laatupeli olisi ollut huonompi kuin vanha (tässä tapauksessa behringer). Vai?
kivi
23.08.2005 20:08:36 (muokattu 23.08.2005 20:10:03)
Vissiin ei oo koskaan käyny niin että vanha jonka tilalle on hankittu uusi ehkä laatupeli olisi ollut huonompi kuin vanha (tässä tapauksessa behringer). Vai?

On olemassa huonompia laitteita kuin Behringerit. Esimerkiksi eräät VestaFiren laitteet ovat sellaisia, etten niitä ajattele enkä niistä puhu. Myös Philips on sellainen merkki, jota en ihan heti studioon tuo jos se on tarkoitus kytkeä signaalitiehen - kahvinkeittiminä ihan ok merkki.

Ja nuo parhaasta päästä. Sitten on valtava määrä ihan laadutonta rahastuskamaa, tunnistatte kun näette. Kaikki sitä tasoa, että niiden rinnalla Behringer on Neumann ja LA Audio yhdessä
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)