AP 23.05.2003 17:39:08 | |
---|
Jos ihan kokeilumielellä lähtee liikkeelle, niin tavallinen Diplomat tuntuisi olevan aika saman paksuista kuin Snare Ambassador. Ja sitä saa 10" kokoisena. |
Speedy 23.05.2003 17:58:06 (muokattu 23.05.2003 17:58:37) | |
---|
Jos ihan kokeilumielellä lähtee liikkeelle, niin tavallinen Diplomat tuntuisi olevan aika saman paksuista kuin Snare Ambassador. Ja sitä saa 10" kokoisena. Ja kyllähän esim. Premierin 10" pikkolossa on EverPlayn kalvo, enk mä ole huomannu mitään eroa alakalvoissa Remon tai EP:n välillä.. Ja varmasti saa merkkikohtasia kalvoja niiltä valmistajilta, joilla noita on (mutta onko ne sitte kovin hyviä..?).. Mutta en nyt muista, mutta olen kuitenkin 99% varma, että Remolla on 10" alakalvoja snareen.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Vikmani 23.05.2003 18:51:54 (muokattu 26.05.2003 19:04:59) | |
---|
Löytyy polkupyörän kello, paiste 60´2 sound formula medium ride niiteillä ja sitten on stack jossa on 2 splashiä päällekkäin. Sähkörummut on setissä kiinni ja timbalitot ovat tilauksessa. get up ofta that thing. It makes you feel better. |
Mikko A 23.05.2003 19:59:30 | |
---|
Jos ihan kokeilumielellä lähtee liikkeelle, niin tavallinen Diplomat tuntuisi olevan aika saman paksuista kuin Snare Ambassador. Ja sitä saa 10" kokoisena. Tuota... Tavallinen diplomat on tasan 2,5 kertaa niin paksu kuin snare ambassador... Ja mä tuumailin, että siihen kannattais varmaan olla mahdollisimman ohut alakalvo, kun se on niin pieni. Paksumpien ei luulis soivan niin hyvin. Kyllähän Remolla niitä kalvoja on, mutta kun asun täällä kaukana pohjoisessa, niin täältä ei löytyny etes yhtään 13" tavis kalvoa =D Kalvovarastot on niin minimaaliset että on turha uneksiakaan mistään 10" snare-headeista... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
miän vain 26.05.2003 15:37:24 | |
---|
Heh, meikällä on 16" lattiatomissa alakalvona snare side head. Hassua, että sellainen on edes tehty - saati tänne asti päätynyt. Joka tapauksessa hyvin jytisee. Muistaakseni Kepa Kettunen sanoi joskus käyttävänsä virvelin alakalvoja pienissä tomeissa. Demppaa juuri sopivasti, muttei liikaa. |
Speedy 27.05.2003 12:45:55 | |
---|
Kyllähän Remolla niitä kalvoja on, mutta kun asun täällä kaukana pohjoisessa, niin täältä ei löytyny etes yhtään 13" tavis kalvoa =D Kalvovarastot on niin minimaaliset että on turha uneksiakaan mistään 10" snare-headeista... No kyllähän liikkeen PITÄÄ tilata, jos asiakas haluaa jotain tuotetta, mitä ei liikkeessä ole saatavilla.. On kyllä aika pylly-liike, jos ei tilaa..=I "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Mikko A 27.05.2003 13:33:09 | |
---|
No kyllähän liikkeen PITÄÄ tilata, jos asiakas haluaa jotain tuotetta, mitä ei liikkeessä ole saatavilla.. On kyllä aika pylly-liike, jos ei tilaa..=I Juu kyllä ne tilaa mutta en jaksa alkaa tilaileen. Ens viikolla käyn Hesassa ja ostan sieltä jos löytyy.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Mulla oli vanha jalkalamppu lehmänkellona. Ei erillistä ständiäkään tarvinnut.. Oli vaan hiukan liian ohutta peltiä ja meni rikki. -steinkopf solutions inc. [steinkopf.n3.net] |
Salaud 30.05.2003 06:42:36 | |
---|
Ei niinkään kummallista, mutta ilmaiseksi saamani 16" Paiste 400 crash lähti joskus halkeamaan juuri kuvun alapuolelta syiden myötäisesti, eli siis kiertämään kupua. No tästähän minä innostuin koska en tuolla pellillä tehnyt yhtään mitään, käytin lähinnä säästääkseni parempia, ja mätkin sitä sitten niin maan perkeleesti jonkin aikaa, kunnes kupu irtosi symbaalista. Mulla kävi samanlaisesti aikoinaan 18" 101:n kanssa. Mutta mä annoin sen haljeta vain puoleenväliin, kunnes otin sen kotiin, taitoin sen kupin vaakatasoon, "muljautin" pellin toisinpäin, kiillotin sen kunnolla ja avot! minulla olikin helvetin hieno Paisteen kynttiläteline seinällä. Why Does It Hurt When I Pee? |
Wiitala 04.06.2003 12:58:18 | |
---|
Itellä nyt ei sen kummempia oo setissä. Perccapuoli on miulla erikseen, mutta joskus tulee hyvä lattarifiilis kun laittaa haikan vasemmalle puolelle repiniquén, elikkäs semmosen sambarummun. Tumptsi tums. |
Suchinenu 04.06.2003 13:52:22 | |
---|
mulla on jo kyllä tosi kummallisia setissä.. PAISTE 302 symbaalit! :P |
Aimo 05.06.2003 10:09:22 | |
---|
Mulla jäi vanha Zildjianin 12" hi-hat työttömäksi, joten päätin keksiä sille käyttöä. Alalevyssä on neljä reikää, joihin pistin klemmareita ja kulkusia. Kiinnitin sen vanhaan haikkatelineeseen ja ajattelin rakentaa siihen vielä jonkun demppauksen, jolla saa pedaalia polkemalla lautasen hiljaiseksi. Ääni on semmonen räsähtävä, mutta utuinen. Ylälevylle ainakin luulin keksiväni täysin ennennäkemättömän käyttötarkoituksen. Pistin sen 12" tomiin kalvoksi. Tämän komeuden iskin virveliständiin oikean virvelin viereen. Saa komppeihin mielenkiintoa, kun käyttää haikan sijasta tätä. Ääni on ehkä hi-hatin ja jonkun pienen tomin välimuoto. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
lkx 06.06.2003 21:49:14 | |
---|
PAISTE 302 symbaalit! :P Jhuu, on mullakin Ziliaanin 14" ZBT crässi. Se vasta himmelipeli onkin... There is no spoon... |
Mikko A 07.06.2003 12:02:55 | |
---|
Täältäkin löytyy 302 14" crash. Ei tosin käytössä... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
peke 08.06.2003 12:53:30 | |
---|
Leikkasin joskus 16 tuuman paisteen 602:sesta crashista itselleni kellon silleen, että jätin kuvun ympärille jonkun verran peltiä ja loput pois (halkeilemien vuoksi siis). Volyymiä ei pellistä irtoa, mutta hauskanlainen kello saundi tiettyihin tilanteisiin. |
Magetsu 22.10.2003 17:56:41 | |
---|
14" metallisnare, joka halkaistu puoliksi, ylhäällä coated kalvo. Ääni on lähempänä timppaa, mut ei kummiskaan sellainen. Monesti on keikan jälkeen tullu kyselyjä, et mistäs tommosia saa ostettua...heh.. :D "Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |
Remo 22.10.2003 20:59:37 | |
---|
No multa lyötyy vanha pulsen haikan alapelti joka on vääntynyt sillee reunat ylöspäin. Siitä lähtee mukavan kova ja kirkas saundi. Pitäisi varmaan koittaa jollain laatu merkin pellillä, mutta ei ole tullut vielä mahdollisuutta. Ehkä sitten kun on tullut hommattua uudet haikan pellit. :) |
Blitz 22.10.2003 21:15:44 | |
---|
Setissä kaikista oudointa taitaa olla itse rumpali. Mutta jos nyt kamoista, niin löytyyhän multa oma signaturetamburiini. Sinistä muovia oleva noin 5" (!?) kokoinen helistin. Jostain natiaisajan roinalaatikosta tuollaisen löysin. Tripla-helistimet ja päällä komea tarra jossa on kaksi apinaa ja lukee coolisti Funky Monkey. Jea! TAMA - The best reason not to play Pearl drums. |
Mikko A 22.10.2003 21:54:28 | |
---|
Joku virvelin tapainen pönttö ilman koneistoja, siinä on vain yläkalvo, joka on joku ihan leikkikalvo, ei ainakaan "oikeen" kalvon näkönen. Melkein kuin timbale. mutta ihan saakelin paska soundi =) Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
ltg 23.10.2003 10:23:33 | |
---|
paisteen 302/headlinerstäkki. Mukava semmnen trashmainen soundi. 302 on leikattu noin kuusituumaiseks ja hadliner kympiksi. 302:seen taittelin omat sound edget:) kiva lisä komppeihin. Nyt on työn alla rakentaa kurkku- yms. purkeista 8- ja 10-tuumaiset rummut. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |