Aihe: pedaaleitten erottaminen kahdeksi singleksi
1 2
LaquerHead
21.08.2005 23:28:56

Sama aihe oli pöydällä joskus aikasemminkin ja sanoin kans ettei onnistu, mutta tottahan sekin väite kumottiin. Kaipa tuo onnistuu jos ostelee paljon osia.

Mä vaan en edelleenkään tajua, että miksi. Voihan sitä vaikka hommata yhden sinkkupedaalin kaveriksi ja sit käyttää tuplien puolikasta. Tosin, eikö tuplapedaalin idea ole se, että ei tarvitse kahta sinkkua? Tästäkin joku mulle jakso kertoa tarinoita viimeksi, mutta eipä näköjään paljon mennyt perille meikäläisen nuppiin.

Toi IC:n tuplapedaalista kahdeksi sinkuksi- systeemistä, on mun mielestä tullu Taman uus rahastuskikka. Aikasemmassa mallissa sen nimittäin pystyi pilkkomaan kahdeksi speduksi ilman vippaskonsteja. Nykyiseen joudut tekemään semmoset patentit että järki lähtee pelkästä ajatuksesta.

Ensinnäkin, osia ei varmasti mistään liikkeestä ja jos löytyiskin ni joutuu purkaan koko komeuden atomeiks. Eli helpommalla selviää ku ostaa kaks sinkkua tai hommaa jonkun toisen merkkisen tuplaspedun, jonka voi jakaa kahdeksi.

En oo vielä tänääkään päivänä ymmärtänyt mitä ihmeen hyötyä tosta IC:n rakenteen muuttamisesta on ollu.
Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun.
Tasmaani
22.08.2005 21:06:36
Aikasemmassa mallissa sen nimittäin pystyi pilkkomaan kahdeksi speduksi ilman vippaskonsteja. Nykyiseen joudut tekemään semmoset patentit että järki lähtee pelkästä ajatuksesta.

Ookoo, nyt sitten pientä tutoriaalia ko. operaatiosta. :)
Demonium
30.08.2005 21:19:17

sanokeepa joku viisas että saako DW 7002 tuplapedaaleista tehtyä sinkkuja? ja jos saa niin onnistuuko se ihmisvoimin ja ilman hirveitä lisätilaus yms toimintaa?
-Rumpukuolema-
grind
31.08.2005 13:10:06
sanokeepa joku viisas että saako DW 7002 tuplapedaaleista tehtyä sinkkuja? ja jos saa niin onnistuuko se ihmisvoimin ja ilman hirveitä lisätilaus yms toimintaa?

Ainakin niistä vanhemmista 7000 sarjan pedaaleista saa, siis näistä mitkä ovat täysin alumiininväriset. Uudemmista (mustista) ei ainakaan kuvan perusteella saa.
Incarnate deathrash.
Demonium
01.09.2005 07:12:47

ok, kiittipä vain
-Rumpukuolema-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)