Aihe: Kuka on huonoin??
1 2 3
spede from hell
22.08.2005 16:39:41

Mielipiteistä on kiva kinastella. Eli kuka on huonoin paras kitaristi?? Eli oletko törmännyt jonkin median äänestykseen/ galluppiin jossa on joku äänestetty parhaimmaksi ja oletkin aivan täysin eri mieltä..
ThickFingerz
Kjukka
22.08.2005 16:49:47

Minä.
Wahi
22.08.2005 16:50:49
Rolling Stones lehden Top 100 listan 25 parhaan joukossa on tälläisiä nimiä: Kurt Cobain, Jack White, The Edge, Tom Morello. Jokainen voi tehdä itse omat johtopäätökset. Huhhuh sanon minä.
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
e.c
22.08.2005 16:51:34
Eric Clapton äänestettiin ainakin joskus maailman yliarvostetuimmaksi kitaristiksi.. Tosin itse olen täysin eri mieltä asiasta.
spede from hell
22.08.2005 16:52:38

Huhhuh sanon minä.

Voi juma?!! Hämmästykseni on suunnaton...
ThickFingerz
Wahi
22.08.2005 16:55:00
Eric Clapton äänestettiin ainakin joskus maailman yliarvostetuimmaksi kitaristiksi.. Tosin itse olen täysin eri mieltä asiasta.

Käsittämätöntä. Samaa mieltä kanssassi.

Niin eihän se Clapton ole mitään saanukaan aikaan. Joku Bluesbreakers? Tai Cream? Eihän se ole yhtään vaikuttanyt rockin ja koko nyky musiikin historiaan.

(Sarkasmi ei välity netin välityksellä)
saha
22.08.2005 17:00:46
(Sarkasmi ei välity netin välityksellä)

Tämmöinen liite toisinaan auttaa: :)
Hevi on nahkahousuisten ja huonon itsetunnon omaavien koulukiusattujen tapa esittää kovaa jätkää ja yrittää olla jotain.
spede from hell
22.08.2005 17:01:01

Halpa veto, mutta olenko minä huonoin... Mut on äänestetty meidän perheen parhaimmaksi... Tsekatkaa mantraimprovisaatio part1.

http://www.student.oulu.fi/~ansoinin/monophoniq/
ThickFingerz
moottorisaha
22.08.2005 17:02:38

Rolling Stones lehden Top 100 listan 25 parhaan joukossa on tälläisiä nimiä: Kurt Cobain, Jack White, The Edge, Tom Morello. Jokainen voi tehdä itse omat johtopäätökset. Huhhuh sanon minä.

No kyllähän tuo Morello ainakin sopii tuonne hyvin.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
petrutsi
22.08.2005 17:05:30

Cobainia en kyllä ikinä suostu hyväksymään tuomosiin. Samoilla meriiteillä Anssi Kela on Suomen paras kitaristi.
My balls and the end of humanity..How the hell are they related? | Älkää pilatko mun Opethia!
spede from hell
22.08.2005 17:07:53 (muokattu 22.08.2005 17:12:18)

Ikävä kyllä Morello kuuluu mun "top suck" listan kärkikymppiin... (Cobain on tosi p***a) Niinku just joku Mick Mars ja pari muuta kammotusta... Vaikkei Morellolla Ja Marsilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tony Iommi on kans aika huono parhaaksi.
ThickFingerz
Wahi
22.08.2005 17:11:03
Tony Iommi on kans aika huono parhaaksi.

Ei ole kyllä liioilla taidoilla pilattu, mutta hyviä riffejä ainakin löytyy. Ja onhan Iommi kuitenkin tärkeä henkilö rock/hevi musiikin kehityksessä.
DaKiller
22.08.2005 17:13:32

Aika lailla samaa mieltä Morellosta. Esim. Like a stone on niin hemmetin hyvä skipale, joka sitten täytyi pilata niin rupisella efektihärökurasoololla. Pointsit tosin siitä kauniista alusta mutta voi miksi, miksi se kappale piti pilata niin vähällä?
tommiot
22.08.2005 17:16:15 (muokattu 22.08.2005 17:16:29)
Ei ole kyllä liioilla taidoilla pilattu, mutta hyviä riffejä ainakin löytyy. Ja onhan Iommi kuitenkin tärkeä henkilö rock/hevi musiikin kehityksessä.

Varmaan tosi helppo soittaa ilman sormenpäitä (otelautakäden nimetön ja keskari) C#-vireellä ja jollain kasisetin kielillä. Loistavia riffejä kyllä.
toxic
22.08.2005 17:20:52
Varmaan tosi helppo soittaa ilman sormenpäitä (otelautakäden nimetön ja keskari) C#-vireellä ja jollain kasisetin kielillä. Loistavia riffejä kyllä.

Iommi on hyvä esimerkki siitä, että ei tarvitse olla mikään übertiluttaja tehdäkseen hyvää musiikkia. Kukaan ei vain ymmärrä sitä...

Off-topic..
spede from hell
22.08.2005 17:20:53

Siinä mielessä kyllä... Että ilman tonyn BIISEJÄ maailma olis tylsempi paikka. Hevin kummisetä! Ozzy on sylikummi. Jätkä kyllä soittelee pelkillä pätkillä. Taitaa olla virallinen nakkisormi!
ThickFingerz
Härski
22.08.2005 17:27:41
Aika lailla samaa mieltä Morellosta. Esim. Like a stone on niin hemmetin hyvä skipale, joka sitten täytyi pilata niin rupisella efektihärökurasoololla. Pointsit tosin siitä kauniista alusta mutta voi miksi, miksi se kappale piti pilata niin vähällä?

Mun mielestä tossa onjust yks parhaimpia esimerkkejä soolosta, jota kukaan muu ei ois hoksannu. Ollaanpa siitä sitte mitä mieltä hyvänsä. Ite diggaan kyl. Täs Be yourself- kipaleessakin on maukas intro/säe- kitarakuvio. Soolo on aika funk.
JohnnyLee
22.08.2005 17:28:09 (muokattu 22.08.2005 17:30:20)

Ikävä kyllä Morello kuuluu mun "top suck" listan kärkikymppiin... (Cobain on tosi p***a) Niinku just joku Mick Mars ja pari muuta kammotusta... Vaikkei Morellolla Ja Marsilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tony Iommi on kans aika huono parhaaksi.

Mick Mars on kyllä tyrmäävän huono vanhoilla mötiköiden levyillä. Oliko jannulla nokka niin jauhossa vai eikö muuten vaan nakit viuhunu?
T.Iommi on tänä päivänä tasan yhtä hyvä kuin 30v. sitten.
Rytmi kyllä rappaa, mut voi äiti niitä sooloja... no, ne sormet...
Jormaz
22.08.2005 17:33:37 (muokattu 22.08.2005 17:33:46)
Kaikenlaiset äänestykset on koomisia kun porukka kuitenkin äänestää sitä omaa suosikkiaan, riippumatta siitä mistä on kyse. Jos pitää äänestää parasta musiikkivideota niin tottakai Rasmus voittaa koska tuhannet kirkuvat teinitytöt eivät voi olla väärässä. Ihan sama vaikka kuvattaisi sitä kun Lauri istuu kolme ja puoli minuuttia paskalla lukien Kallen Gay-liitettä, se olisi silti voittajavideo. Samoista syistä Kurt Cobain pääsee aina noille paras kitaristi-listoille.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)