Aihe: Ibanez rg 2550
1 2
rakula
22.08.2005 17:30:05 (muokattu 23.08.2005 11:46:20)
Kiitos.

Jos jaksatte, niin voitte vähän kertoa kokemuksia noista schectereistä ja kenties vähän vertailla noihin aikaisemmin mainittuihin kitaroihin.

Kaverini iskällä on tuo C1-Classic

http://www.kellyindustries.com/guit … cter_c1_classic_electric_guitar.jpg

Kaula tuntui musta sairaan hyvältä, sopivan jämäkältä. Floikkaahan siinä ei ole, mutta ei mua kyllä häirinnyt. Mikit oli terhakkaa tavaraa (Jb+Jazz) elikkäs perus Mustaine setti. Testasin sitä jcm800 nupin+kaapin kera ja kyllä se soundas perskeleen hyvältä mahonkibodyn kanssa. Kyllä sen mikkieron huomaa selvästi, kun testasin sen jälkeen jotain suht laadukasta hameria jossa oli tehdasmikit.

Voipi olla parhain kitara tohon "tonnin" hintaluokkaan.
Eat my ass and balls
Kasperi Tervonen
23.08.2005 15:39:49 (muokattu 23.08.2005 15:43:58)
Kaverini iskällä on tuo C1-Classic

http://www.kellyindustries.com/guit ... cter_c1_classic_electric_guitar.jpg

Kaula tuntui musta sairaan hyvältä, sopivan jämäkältä. Floikkaahan siinä ei ole, mutta ei mua kyllä häirinnyt. Mikit oli terhakkaa tavaraa (Jb+Jazz) elikkäs perus Mustaine setti. Testasin sitä jcm800 nupin+kaapin kera ja kyllä se soundas perskeleen hyvältä mahonkibodyn kanssa. Kyllä sen mikkieron huomaa selvästi, kun testasin sen jälkeen jotain suht laadukasta hameria jossa oli tehdasmikit.

Voipi olla parhain kitara tohon "tonnin" hintaluokkaan.

Pitäisi varmaan joku kerta raahautua tuonne soundataan, kyllä noita schectereitä pitäisi päästä testailemaan. Perskeleen tyylikäskin ainakin toi C1-classic on. Onko tossa kitarassa siis valmiina noi "mustaine mikit", vai onko kaveris faija vaihtanut ne alkuperäisten tilalle.

Edit. Osaatko ton schecterin tarkkaa hintaa kertoa?
Märkyys on kosteuden sielu.
Niskamies
23.08.2005 15:41:13
Pitäisi varmaan joku kerta raahautua tuonne soundataan, kyllä noita schectereitä pitäisi päästä testailemaan. Perskeleen tyylikäskin ainakin toi C1-classic on. Onko tossa kitarassa siis valmiina noi "mustaine mikit", vai onko kaveris faija vaihtanut ne alkuperäisten tilalle.

Tossa on vakiona JB+Jazz.
Virallisesti semi-pro!
Velli
23.08.2005 15:48:57
Off topic: Mustainen setti oli Custom ja Jazz. Näin ainakin King V:ssä. Friedmanilla oli TB-4 elikkä JB.
Kasperi Tervonen
23.08.2005 15:52:54
Tossa on vakiona JB+Jazz.

Asialliselta kuulostaa, oon nääs vitunmoinen megadeth fani. ;)

Jos tohon rg prestigeen pitäisi oston vielä noi mikit vaihtaa, niin ton schecter tulisi kyllä halvemmaksikin vaihtoehdoksi. Pakkohan tässä on lähteä käymään joku päivä soundatassa.
Kasperi Tervonen
23.08.2005 16:05:55
Off topic: Mustainen setti oli Custom ja Jazz. Näin ainakin King V:ssä. Friedmanilla oli TB-4 elikkä JB.

http://megadeth.com/index.php?section=gear#

Tsekkaa tuolta Mustainen kamat. JB/Jazz setti sillä näyttää tossa nykyisessä esp-kepukassaan olevan.
Velli
23.08.2005 16:49:14
http://megadeth.com/index.php?section=gear#

Tsekkaa tuolta Mustainen kamat. JB/Jazz setti sillä näyttää tossa nykyisessä esp-kepukassaan olevan.

Itse itseäni lainatakseni: Näin ainakin King V:ssä.

Eli ennen bändin uudelleen kokoamista kun Mustaine soitti vielä Jacksonia, niin hänellä oli käytössä TB-5 ja SH-2.
rakula
23.08.2005 17:10:28 (muokattu 23.08.2005 17:10:41)

Edit. Osaatko ton schecterin tarkkaa hintaa kertoa?

Tosi kuin kusi, siniseen C1-Classicciin mä lämpeen.

Tuolla soundatan sivulla lukee et alv 22 % kera 1100 erskaa ja ilman 900 euroa. Uskon että saat ton tingittyä samaan hintaan kuin ton rg:n. Eli siis sen hinta on 1100 euroa.
Eat my ass and balls
Niskamies
23.08.2005 23:01:46
Tosi kuin kusi, siniseen C1-Classicciin mä lämpeen.

Tuolla soundatan sivulla lukee et alv 22 % kera 1100 erskaa ja ilman 900 euroa. Uskon että saat ton tingittyä samaan hintaan kuin ton rg:n. Eli siis sen hinta on 1100 euroa.

Mäkin ajattelin tota sinistä, mutta kun näin sen livenä, niin päädyin tohon Antique väriseen. Alle tonttuun se sieltä lähtee jos osaa. Nimim. "kokemusta on".
Virallisesti semi-pro!
Kasperi Tervonen
26.08.2005 21:44:44
Onkos teillä muuten kokemuksia tuosta schecterin C1-fr kepistä? Eroaako soitettavuudeltaan paljonkin tuosta classicista? En ole nääs vielä osannut päättää, että haluanko helpon ja yksinkertaisen kiinteän tallan, vaiko ärsyttävän floikan, jolla voi vetää kaikkia maailman dive bombeja ja tiger claweja yms. (hymiö)
McNulty
26.08.2005 21:51:38
Onkos teillä muuten kokemuksia tuosta schecterin C1-fr kepistä? Eroaako soitettavuudeltaan paljonkin tuosta classicista? En ole nääs vielä osannut päättää, että haluanko helpon ja yksinkertaisen kiinteän tallan, vaiko ärsyttävän floikan, jolla voi vetää kaikkia maailman dive bombeja ja tiger claweja yms. (hymiö)

On kokemusta... ensimmäiseksi oli kurjaa ettei sitä saa kuin mustana. Toisekseen harmittelin sitä ettei siinä voinut olla ihan oikeita Duncaneita sisällä kuten C-1 Classicissa. Talla ja lukot toimivat hyvin, ei siis tarvinnut jännittää etteikö ne virettä pitäisi suuremmissakin kampileikeissä... toisaalta, ei sellaisia kampijuttuja koskaan missään kerkeä vetäseen joten floikka on sinänsä vähän tarpeeton :)

Jos samaan hintaluokkaan pitäis Schecter saada niin ottaisin mielummin kyllä C-1 Classicin tai Eliten.

Mutta joo, C-1 FR:n viimeistely oli hyvä, puutkin tuntuivat soivan ihan "ok"... Ei mielestäni kauheasti 1000e Ibanez RG:tä kummosempi soitin. Schecterissä tosin minun makuuni sopivampi kaula kuin RG:ssä. Hyvä soitin, ei kuitenkaan paras tai sellainen joka minun olisi ollut pakko saada :)
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Kasperi Tervonen
27.08.2005 19:47:41 (muokattu 27.08.2005 19:48:25)
On kokemusta... ensimmäiseksi oli kurjaa ettei sitä saa kuin mustana. Toisekseen harmittelin sitä ettei siinä voinut olla ihan oikeita Duncaneita sisällä kuten C-1 Classicissa. Talla ja lukot toimivat hyvin, ei siis tarvinnut jännittää etteikö ne virettä pitäisi suuremmissakin kampileikeissä... toisaalta, ei sellaisia kampijuttuja koskaan missään kerkeä vetäseen joten floikka on sinänsä vähän tarpeeton :)

Jos samaan hintaluokkaan pitäis Schecter saada niin ottaisin mielummin kyllä C-1 Classicin tai Eliten.

Mutta joo, C-1 FR:n viimeistely oli hyvä, puutkin tuntuivat soivan ihan "ok"... Ei mielestäni kauheasti 1000e Ibanez RG:tä kummosempi soitin. Schecterissä tosin minun makuuni sopivampi kaula kuin RG:ssä. Hyvä soitin, ei kuitenkaan paras tai sellainen joka minun olisi ollut pakko saada :)

Kiitoksia informaatiosta :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)