Guitarist in the Night 19.08.2005 17:47:24 | |
---|
Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 20.08.2005 00:08:06 | |
---|
Roguja nerffataan TAAS. Just kun olin opetellut vaihtaan miekan mainiin ennen 5pt eviä manuaalisesti, ni siihen tulee 1sec cooldown. Eli kun yleensä oon grindaillu sillain että vedän backstabbeja ja sitten evit miekalla, ni nyt se on vitusti hitaampaa = turhempaa. En meinannut ostaa enää peliaikaa, ennen MC:a kaikki on jo, ja uuden killan kanssa ei sinne oo asiaa. Tosin muuten onkin mukavampaa sakkia. Eli tää tästä, mun MMORPG-ura loppuu samaan aikaan kuin peliaikakin, mistä sen keston muuten näkee? Itellä pistin daggerspecin niin ei tartte tommosista huolehtia. 22% crit rate ja monsut kaatuu kahta nopeemmin. Ne laitto sen cooldownin koska jotkut kelvottomat onnistu exploittaan aseiden vaihtoa ennen backstabbia tai ambushia. Ei varsinainen nerf ole. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Valttu 20.08.2005 23:51:57 | |
---|
Roguja nerffataan TAAS. Just kun olin opetellut vaihtaan miekan mainiin ennen 5pt eviä manuaalisesti, ni siihen tulee 1sec cooldown. Eli kun yleensä oon grindaillu sillain että vedän backstabbeja ja sitten evit miekalla, ni nyt se on vitusti hitaampaa = turhempaa. En meinannut ostaa enää peliaikaa, ennen MC:a kaikki on jo, ja uuden killan kanssa ei sinne oo asiaa. Tosin muuten onkin mukavampaa sakkia. Eli tää tästä, mun MMORPG-ura loppuu samaan aikaan kuin peliaikakin, mistä sen keston muuten näkee? Harmi että lopetat, Sharman siis tässä jos et tajunnu ;). Niin sanon vaan että älä poista sitä hahmoa kokonaan koska se ei hyödytä mitään ja kuitenkin tuut toivottavasti joskus takasin. Kyllä muakin tää englannin puhuminen vituttaa, mut siihen pitää tottua jos aikoo pärjätä tälläsissä peleissä, kun harvoin löytyy tarpeeksi suomalaista porukkaa joka vielä osais pelata hyvin yhteen niinkuin tää kilta joskus silloin alkuvaiheilla kun oli todella hyvä meininki kaikkien kesken. Nykyään kyllä näyttää porukat vetävän mc:tä ihan mukavasti ja ite en edes ehdi mukaan tän vitun intin takia kun ei lomia kun viikon välein 2pv kerrallaan.. Mut onnea elämään ja palailehan joskus.. toivottavasti nähdään vielä joskus ingame :) |
Valttu 21.08.2005 00:00:52 (muokattu 21.08.2005 00:01:41) | |
---|
Ja vanttera, elä ainakaan ton yhden muutoksen takia lopeta, koska kaikki muuttuu kokoajan, ei pelkästään rogut, esim. priestit ei oo saanu mitään hyödyttävää päivitystä koskaan imo. Roguet on taas saanu kaikkea kivaa kuitenkin ja kaikista classeista pyritään tekemään kuitenkin samanarvoisia toivottavasti.. |
Guitarist in the Night 21.08.2005 00:18:54 | |
---|
Joo, ei sitä hahmoo ainakaan kannata poistaa. Hevi on ihan hyvää. |
Snowblind 21.08.2005 13:19:37 | |
---|
http://www.3game3.com/ Hmmhmm.. Jotenkin nuo sivut näyttävät tutuilta.. "The game that 3game3 runs consists of that the large much man online plays ( consising of large much man online part's acting as type game , in immediate future MMORPG plays ) and the leisure game ." Much man online playt ftw! I'm not insane, I'm just smarter than you. |
vanttera 21.08.2005 20:54:13 | |
---|
Itellä pistin daggerspecin niin ei tartte tommosista huolehtia. 22% crit rate ja monsut kaatuu kahta nopeemmin. Ne laitto sen cooldownin koska jotkut kelvottomat onnistu exploittaan aseiden vaihtoa ennen backstabbia tai ambushia. Ei varsinainen nerf ole. Joo mulla dagger-build kans, tietty. 30/8/13. Mut silti! Harmittaa tommoset pienet jutut. *h4liih* |
vanttera 21.08.2005 20:55:54 | |
---|
Ja vanttera, elä ainakaan ton yhden muutoksen takia lopeta, koska kaikki muuttuu kokoajan, ei pelkästään rogut, esim. priestit ei oo saanu mitään hyödyttävää päivitystä koskaan imo. Roguet on taas saanu kaikkea kivaa kuitenkin ja kaikista classeista pyritään tekemään kuitenkin samanarvoisia toivottavasti.. Juu ei syy ole toi muutos. Mulla on siis kaikki pre-MC tavara, ja sinne ei ole asiaa. Eli turhaa rahanhaaskausta olis jos ostaisin vielä peliaikaa ja sitten hengailisin Orgrissa deviate-fisuja popsien. ZG kyllä kiinnostaa. *h4liih* |
Guitarist in the Night 21.08.2005 21:48:33 | |
---|
ZG kyllä kiinnostaa. Noni! Tästä se lähtee taas! Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 22.08.2005 12:34:20 | |
---|
Jotain Zul'Gurub itemsettejä on nyt tiedossa. Hunteria ja roguee lukuunottamatta ne ei vakuuta. Shamaanisetti sopii elemental-pvp specatulle.. jos ees sillekään. Jotain nastoja pottuja ja hyvää craftimatskua siellä on. Lievästi pettyneenä odotan 1.7 patchia. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
vanttera 22.08.2005 14:08:36 | |
---|
Jotain Zul'Gurub itemsettejä on nyt tiedossa. Hunteria ja roguee lukuunottamatta ne ei vakuuta. Shamaanisetti sopii elemental-pvp specatulle.. jos ees sillekään. Jotain nastoja pottuja ja hyvää craftimatskua siellä on. Lievästi pettyneenä odotan 1.7 patchia. Tiedossa? Mistäs näitä voi tarkastella? *h4liih* |
Bilharzia 22.08.2005 15:02:43 | |
---|
Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Voi helevetin helvetti. Blizzard on tehny druidista pelkän parantajan. Ihan ku priest, mut vähän erilaiset parannusloitsut. Toi trinketti boostaa pelkästään parantamista. Samaa tekee se DM-classtrinkettikin. Huoh. Druideissa ois potentiaalia vaikka mihin, mutta ei, ku annetaan niille pelkkiä +heal-itemeitä. Vituttaa. Hevi on ihan hyvää. |
vanttera 22.08.2005 17:28:54 | |
---|
Ainaski tästä http://www.truthhurts.org/wow/84 Arathi bassinista tulee makee digari. Mjoo. Aika hämäriä itemeitä. Toi trinket tosin kiinnostaa. Missä sä näit makeen daggerin, tuolla näky vaan yks caster-versio? Ja miksi ihmeessä rogulla ja druidilla on yhteinen setti? Mä tarviin intelligenssiä! *h4liih* |
Bilharzia 22.08.2005 17:32:16 | |
---|
Caster-dagger = rogue-dagger Siinähän on 1% crit. Eikös siinä ollukki attackpoweria kans? Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
vanttera 22.08.2005 17:39:54 | |
---|
Caster-dagger = rogue-dagger Siinähän on 1% crit. Eikös siinä ollukki attackpoweria kans? Jaaah, olin katsovinani että i% spell crit. Mut tota, hyvä vaan jos. Ainoo että nyt mua ärsyttää vielä enemmän se että ostin joskus hölmönä Heartseekerin. Hyvä puukko se on, mutta jos kerran samanlaisen saa tuolta... *h4liih* |
Bilharzia 25.08.2005 00:35:09 (muokattu 25.08.2005 00:37:55) | |
---|
Jaaah, olin katsovinani että i% spell crit. Mut tota, hyvä vaan jos. Ainoo että nyt mua ärsyttää vielä enemmän se että ostin joskus hölmönä Heartseekerin. Hyvä puukko se on, mutta jos kerran samanlaisen saa tuolta... Eiku se olikin 1 spell crit, eikä mitään attack poweria. tätä se on ku ei pysty heti tarkistaan. tai no ainakin wowgurun mukaan. Olit oikeessa Wowgurusta vielä http://www.wowguru.com/previews/zulgurub-extra/ siinä on joitakin item ja mob-malleja linkki voidaan luokitella myös SPOILERiksi. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Guitarist in the Night 26.08.2005 23:53:07 (muokattu 26.08.2005 23:53:43) | |
---|
Joo tänään kaatu Baron Geddon (viidennellä yrityksellä) ja Shazzrah (ekalla yrityksellä). Pwnage! Sais ens keskiviikkona tulla se pätsi. Hevi on ihan hyvää. |
Bilharzia 27.08.2005 01:10:59 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte mutta Onyxia-key ketju on Azerothin vittumaisimpia. Nyt on shammulla Drakefire amulet. Hyvä meininki. Yeah! Tästä sitten kun saadaan 40 jätkää avaimella varustettuna, voidaan ehkä käydä tappaan mokoma tulikurkku. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. |
Snowblind 27.08.2005 05:01:19 | |
---|
Tulipa mätettyä testiservua ja zul'gurubia. Kivalta instalta vaikutti ja muuta. Warrulla pelailin ja maintankkia leikin (tätä ennen hankalin insta jossa olen tankannut on ollut wailing caverns.. Mutta hyvin se sujui.). Siellä on lepakoita joilla trollit ratsastaa ja kun ne ovat lähellä kuolemaa, ne räjäyttävät itsensä ja.. No, ainakin sitä on kiva katsella kun vieressä läjä rogueita kaatuu yhtaikaa 5k aoe crittiin. Ekalle bossille päästiin mutta siihen jäätiin pickup groupin takia.. Eivät perkeleet edes antaneet mun kerätä aggroja alussa vaan heti kimppuun.. Ahkerampi healauskin ois ollut ihan jees. Kyllä tuolla ehkä voisi pickup groupillakin pärjätä kunnon servuilla kun porukka saattaisi osatakkin jotain. Mitään kummaa ei vaan tipahdellut mobeilta. Ihan kiva ja hieman haastavakin (ainakin bossien osalta) insta tulee olemaan kyllä. Nukkumaan, väsyttää moi.. Aini ja jotkut mumelot kaatoivat Onyxian 17man.. http://forums-en.wow-europe.com/thr … t=13690&p=1&tmp=1#post13690I'm not insane, I'm just smarter than you. |