Aihe: Miksi pukeudut mustaan?
1 2 3 4 5 6 7
enema
14.08.2005 01:28:48
1) Musta on aina tyylikästä. Kukaan ei näytä idiootilta mustassa, toisin kuin ehkä oranssissa näyttää.

Laitetaan tää vielä niin että mustassa toki voi näyttää idiootilta, mutta kukaan ei näytä idiootilta mustien vaatteiden takia.
En ota vastuuta mistään tämän viestin neuvojen takia aiheutumista vahingoista.
komposti
15.08.2005 12:13:11
Mustan kanssa nii monet muut värit näyttää kivoilta. Tykkään kyl pukeutuu pelkkää mustaaki. Oon nii tr00 hevimise ja saatananpalvoja.
muikkuja, perkele!
wrshredder
15.08.2005 12:34:13
öö, koska ei ole muun värisiä vaatteita?
Eivaaan. Mustassa ei näy tahrat niin hyvin. ja öö. en oikeen pidä mistään väreistä. musta on jees.
Voisin kyllä pukeutua väreihinkin ,mutta kun en tohdi/jaksa käydä vaatekaupassa niin ei tule ostettua..
Paganini fan club
Reaper_Man
16.08.2005 15:21:26
Hevimies....Ja muut värit on vaan niin törkeitä.
V-kitara on hevisuunnikas.
Kapina
16.08.2005 17:12:49 (muokattu 16.08.2005 17:13:34)
Tykkään muutenkin vahvoista väreistä. (Älkääkä nyt nussiko pilkkua ettei musta ole väri...) Kuten esimerkiksi viininpunaisista. Ai mikä on vahva väri? Ei välttämättä tumma mutta täyteläinen. Siis ei iku kuuna päivänä mikään pastelli.

E: Ja mustassa ei heti kaikki paska näy. Jostain valkoisesta tulee heti simmone mielikuva että mitenkä tuo pystyy edes elämään.
Kirjaudu ulos.
Artist
16.08.2005 18:45:39
Tykkään pukeutua tummiin vaatteisiin, ei siihen mitään syytä ole. Mustaa ja tumman harmaata.

Mustaan pukeutuminen ei millään tapaa korosta musiikkimakuani, tai mitään aatesuuntaa. Mulle se on vaan väri, josta pidän.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! *Bella Italia #10*
Rumpali Rölli
16.08.2005 18:54:26
Koska olen hewi medallisti
Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
severia
16.08.2005 20:25:42
Koska olen cp.
tähtivaeltaja
16.08.2005 22:00:10
Tykkään pukeutua tummiin vaatteisiin, ei siihen mitään syytä ole. Mustaa ja tumman harmaata.

Mustaan pukeutuminen ei millään tapaa korosta musiikkimakuani, tai mitään aatesuuntaa. Mulle se on vaan väri, josta pidän.

Sama täällä, muotia. Ja vielä päälle meikit ja musta tukka pystyyn.
'Älykkäät' natsipopparit ja progeilijat, jotka halveksivat 69 eyssejä ja kaikkea goottiheviä tulevat vittuilemaan "Heiii! Ville Valo!"
Siitä alkaakin bileet kun puhun idiootit suohon aiheesta Zappa tms... Lopuksi kun sanon että en tosiaankaan välitä gooteista ja hevistä niin ne jopa uskovat. Hieno palkinto joka pelastaa päivän.
Cathi777
18.08.2005 10:45:26

Sama täällä, muotia. Ja vielä päälle meikit ja musta tukka pystyyn.
'Älykkäät' natsipopparit ja progeilijat, jotka halveksivat 69 eyssejä ja kaikkea goottiheviä tulevat vittuilemaan "Heiii! Ville Valo!"
Siitä alkaakin bileet kun puhun idiootit suohon aiheesta Zappa tms... Lopuksi kun sanon että en tosiaankaan välitä gooteista ja hevistä niin ne jopa uskovat. Hieno palkinto joka pelastaa päivän.

Joo, mulla on ihan sama juttu. Helposti tosiaan leimataan heti joksikin gootiksi mun pukeutumisen takia, vaikka olen todella kaukana sellaisesta maailmasta ja musiikkimaku myös. Siis ei noissa 69 Eyesissa ja Himissa mitään vikaa, mutta en siihen kasti itse tunne kuuluvani.
Only pop music can break my heart...
Henko
18.08.2005 12:34:04

Helposti tosiaan leimataan heti joksikin gootiksi mun pukeutumisen takia, vaikka olen todella kaukana sellaisesta maailmasta ja musiikkimaku myös. Siis ei noissa 69 Eyesissa ja Himissa mitään vikaa, mutta en siihen kasti itse tunne kuuluvani.

Niin. Eipä sen puoleen Him ja 69eyes mitään goottia ookaan.

Itsekin pukeudun lähinnä mustaan, koska son yksinkertaisen tyylikäs. Viime aikoina tosin olen käyttänyt myös tumman harmaita vaatteita, koska ne heijastavat valoa vähemmän.
Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä!
miscage
18.08.2005 16:34:13
Tyylikäs, ajaton väri.
Kumpi ois vittumaisempi?
a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai
b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja? Vastaus löytyy TÄÄLTÄ
Cathi777
19.08.2005 09:39:10

Tyylikäs, ajaton väri.

Niin, musta on aina muodissa. Se ei mene niin kuin muut trendivärit, jotka menee joidenkin kausien mukaan. Jos haluat olla aina trendikäs ja muodissa mukana niin pukeudu mustaan. :D
Only pop music can break my heart...
Veikko
21.08.2005 07:32:05
En ole nähnyt oikeutta.
Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon.
Rattata
22.08.2005 14:21:23
Niin tyylikäs kuin musta onkin, niin se on myös äärimmäisen tylsä väri jossei mitään muuta käytä. Vaikka uudet Rasmuksen kuvat käyvät hyvänä esimerkkinä, se kun on nykyään niin tumma bändi tai jotain. Mutta siis...tylsää.
THV-klubi #8
Artist
22.08.2005 14:23:26
Musta herää ihan toisella tavalla eloon, jos ohessa käyttää jotain muuta väriä.

Siis esim. kaikki muut vaatteet mustaa (tai tummaa) paitsi joku yksi vaatekappale, joka onkin vaikka valkoinen.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! *Bella Italia #10*
SuperJeesus
22.08.2005 15:30:12
Mustat levikset, hupparit tai colleget ovat kyllä kaukana tyylikkäästä, olivat sitten kuinka mustat tahansa. Jokainen teini-ikäinen näyttää vähintäänkin naurettavalta mustissa. Aikuisista suurin osa.

Johnny Cash osasi pukeutua mustaan.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa. Ropnoa nam!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)