MV 21.08.2005 00:51:45 | |
---|
wings of a butterfly oli musta jotenkin tosi kökkö ja mitäänsanomaton rallatus. Toivottavasti levyllä sitten parempia biisejä! Ja kyllähän minäkin toivon että him breikkaisi.. olisihan se ihan hienoa! Johan se breikkas...Mutta saas nähä mitä tapahtuu jenkkilän puolella! "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Sliv 21.08.2005 01:35:55 (muokattu 21.08.2005 01:36:18) | |
---|
eikös ne ole jenkeissäkin myyneet jo jotain 500 000. tai ainakin lähellä. suht hyvin ilman promoa. tai jos bamin promo sitten lasketaan mukaan. aikaisempi levy-yhtiö jenkeissä ei ole liiemmin tehnyt mitään |
moottorisaha 21.08.2005 02:43:12 (muokattu 21.08.2005 02:48:12) | |
---|
Mä kunnioitan Himissä sitä, että ne tekee Lauluja isolla ällällä. Lauluja, jotka toimis missä kontekstissa vaan. Biisit ei perustu johonkin uuteen kivaan soundiin tai rytmikikkailuun vaan laulumelodiaan. Harmi vain että se laulumelodia on aina vitun tylsä ja ankea. Mutta niin se tuntuu nykyisessä radiopaskassa aina olevan. Ei siinä musiikissa ole mitään syvyyttä tai meininkiä, vaan helvetillistä puuroa se itse soitto ja jotain muka hienoja "laulumelodioita" päälle. Eli siis Ville Valon ähkimistä, korisemista ja narisemista. Kyllä tuon toisaalta ymmärtää tässä kiireisessä "4min-sääntö"-nyky-yhteiskunnassa että kaiken pitää olla sellaista tasaisesti tuotettua peruspuuroa. Kuuntelin tuon Vampire Heartin livepätkän. Ihan uskomatonta paskaa. Itse musiikki on siis perinteiseen tapaan täyttä puuroa, jossa ei kuulu yhtään mikään, mutta sen lisäksi tuo laulu on ihan uskomattoman munatonta ja fiiliksetöntä rallattelua ja muutamat perus narinakorinatkin sinne on saatu ängettyä. Hyi helvetti. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
MV 21.08.2005 11:00:32 | |
---|
eikös ne ole jenkeissäkin myyneet jo jotain 500 000. tai ainakin lähellä. suht hyvin ilman promoa. tai jos bamin promo sitten lasketaan mukaan. aikaisempi levy-yhtiö jenkeissä ei ole liiemmin tehnyt mitään Toi on kyllä jo sen verran kova luku, että mahtaako pitää paikkansa? Luulisi, että mediakin olisi kovemmin hehkuttanut jos näin olisi...? "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Sliv 21.08.2005 11:50:45 | |
---|
Toi on kyllä jo sen verran kova luku, että mahtaako pitää paikkansa? Luulisi, että mediakin olisi kovemmin hehkuttanut jos näin olisi...? hups.. olet oikeassa. oikea luku on 250 000. no onhan tuokin ihan hyvin :) |
hanhjelm 21.08.2005 11:57:23 (muokattu 21.08.2005 11:58:02) | |
---|
eikös ne ole jenkeissäkin myyneet jo jotain 500 000. tai ainakin lähellä. suht hyvin ilman promoa. tai jos bamin promo sitten lasketaan mukaan. aikaisempi levy-yhtiö jenkeissä ei ole liiemmin tehnyt mitään Mä oon aina luullut ettei siellä ole oikein kunnolla ennen mitään julkaistukkaan. Ja tästä johtuen tuli halu vaihtaa yhtiötä. Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Cathi777 21.08.2005 14:50:49 | |
---|
Harmi vain että se laulumelodia on aina vitun tylsä ja ankea. Mutta niin se tuntuu nykyisessä radiopaskassa aina olevan. Ei siinä musiikissa ole mitään syvyyttä tai meininkiä, vaan helvetillistä puuroa se itse soitto ja jotain muka hienoja "laulumelodioita" päälle. Eli siis Ville Valon ähkimistä, korisemista ja narisemista. No toi on vaan sun mielipide. Kyllä Villen melodiat on aika ykkösiä täällä Suomessa ja muutenkin. Siinä asiassa olen samaa mieltä, että livenä ei mikään kummoinen orkesteri. Mutta levyllä toimii aina todella timanttisesti ja Villen biisit on todella kovia. Kyllä kuitenkin aina ne kappaleet ratkaisee ketkä menestyy pidempään ja ketkä ei. Only pop music can break my heart... |
Mä oon aina luullut ettei siellä ole oikein kunnolla ennen mitään julkaistukkaan. Ja tästä johtuen tuli halu vaihtaa yhtiötä. Razorblade ja love metal ainakin julkastu! En kyllä eskä ihan tota pualta miljoonaa usko... "Koska me oikeen ruvetaan alottelemaan!?!" |
Sliv 22.08.2005 13:04:54 | |
---|
Razorblade ja love metal ainakin julkastu! En kyllä eskä ihan tota pualta miljoonaa usko... kuten jo aikaisemmin korjasin... niin oikea luku on 250 000. hyvin se on sekin. ilman mitään erikoisempaa työntekoa. |
vanttera 22.08.2005 18:52:07 | |
---|
HIM esiintyy nosturissa 27.8 Ja lämppärinä yks semmonen Bleak. *h4liih* |
carlos 22.08.2005 21:13:44 | |
---|
Ja lämppärinä yks semmonen Bleak. Bleakin menon vois mennä jopa katsastamaan. Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
keskuskeittiö: Kitaristi soittaa aina omiaan toinen kitaristi ei osaa mitää et siinä on hyvä bändi
__ |
Ada 22.08.2005 21:34:08 | |
---|
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
nikomati 23.08.2005 10:52:24 | |
---|
kuten jo aikaisemmin korjasin... niin oikea luku on 250 000. hyvin se on sekin. ilman mitään erikoisempaa työntekoa. Joo en sitä kyllä kiistänytkään.. Kyl se oli. |
aikavaikea 23.08.2005 11:26:27 | |
---|
hups.. olet oikeassa. oikea luku on 250 000. no onhan tuokin ihan hyvin :) Täällä oli vielä hauskempaa "tietoa" -> http://www.villagevoice.com/music/0408,eddy,51288,22.html These pale girlie-men (silliest names: Gas Lipstick, Voltan Pluto) have sold 2 million albums in Finland mostly to teenage girls... suusta valuu sinistä hiekkaa (se ei tarkoita mitään) |
Jzci 23.08.2005 22:56:23 | |
---|
Tuo wings of a butterfly on pyörinyt tässä parin päivän ajan kyllä ihan kokoajan. HIM:n juuri mitkään biisit eivät aikaisemmin ole herättäneet juuri mitään sen kummempia ajatuksia kuin että "kai tää on ihan kiva", mutta tämä on kyllä helvetin kova biisi. |
Janne F 25.08.2005 10:47:36 | |
---|
|
Tympee Huttunen 25.08.2005 12:32:32 | |
---|
Mitäs tuossa Dark Ligthin limited editionissa on mukana? Hintaa sillä on cdonissa 26,95e, kuin taas tavallisessa versiossa 18,95e. |
riimu 26.08.2005 19:13:02 | |
---|
Kuulinpa tuon uuden sinkkubiisin ja täytyy sanoa, että yllättävän hyvä ralli oli. Let us go in; The fog is rising. |
Max-X 27.08.2005 12:30:57 | |
---|
wings of a butterfly oli musta jotenkin tosi kökkö ja mitäänsanomaton rallatus. Toivottavasti levyllä sitten parempia biisejä! aivan. "This is the best party I've ever been to... Don't let me die with that silly look in my eyes" |
MrQ 27.08.2005 12:42:47 | |
---|
Mulla on ristiriitainen suhtautuminen tähän bändiin. Tavallaan mua ei kiinnosta vitun vertaa koska nää ei osaa tehdä mua miellyttävää musiikkia ollenkaan, mutta suomalaisen musiikin airuina tää, rasmus ja nightwish ansaitsevat minun suudella jalkojaan. Ehkä maailma lakkaa viimeinkin pelkäämästä suomalaista musiikkia. Ehkä jonain päivänä joku oikeasti hyvä bändi kiertää maailmaa samalla lailla. Siitä kiitos heille. |