Onko kokemuksia Servo sarjasta? Minulla on servo-550 ollut muutaman viikon. Ihan hyvin ainakin toimii ja ledit ovat havainnollisia. Tämä on mun eka oma varsinainen päätevahvistin, joten en osaa verrata sitä muihin.
Tosiaan, siinä ei ole tuuletinta enkä ole kohinaa havainnut, koska niissä olosuhteissa joissa itse olen sitä käyttänyt niin on ollut muita laitteita jotka pitävät huolen kohinasta. Muuten en osaa studiokäytöstä kertoa, mutta jos speksit pitävät paikkansa niin pitäisi sen ihan hyvä siihen käyttöön olla. Manuaalien (jotka löytyvät
www.samsontech.com) mukaan toi on ensisijaisesti markkinoitu nimenomaan studiokäyttöön.
Olen toistaiseksi vain käyttänyt sitä yhdellä keikalla ja testaillut sitä ei-niin-kovin-hifeillä 8-ohmisilla kahdella PA-kaapilla. Tehot tuntuvat riittävän hyvin omiin PA-kaappeihini kun niihin ajetaan laulu + huuliharppu + akustinen kitara kohtuullisen kovakätisen rumpalin kanssa. Testailtiin myös siten, että keikkatilanteessa basso olisi ajettu vain PA:han mutta siinä vaiheessa säröstä kertovat ledit alkoivat vilkkua. Rehellinen laite siinä suhteessa... (EDIT: Joten ehkä ne speksitkin ovat rehellisiä?)