Thas 28.05.2003 09:34:27 | |
---|
Mulle olis tarjolla otsikon mukainen Laneyn 50 wattinen putkinuppi. Joten kertokaas kokemuksia kyseisestä mallista. Kelpaako tuolla soitella sitä äärimmäistä metallia (black/death). Irtoaako vahvarista itestään tuohon tyyliin sopivat säröt vai pitääkö väliin laittaa jotain pedaalia/efektiä/mallintavaa? Ja paljonkos tuosta vehkeestä kannattais suurinpiirtein maksaa? Lisäksi vielä jos joku kertoo kuinka paljon maksaa uusia putket tuommottiseen peliin? Danke! (Nimim. Putkivahvariin siirtymässä, joten tiedot on nihkeät..) |
Insane Kane 28.05.2003 10:26:01 | |
---|
En usko että mistään putkivehkeestä lähtee yksin bläky soundit.... "Musta kuolo päähän koppaa" |
tulus 28.05.2003 11:39:37 | |
---|
En usko että mistään putkivehkeestä lähtee yksin bläky soundit.... Ai ei vai? jiihaa |
No ei, tarvii jonku suristimen.. hevi ja heh "hyvän mussiikin" soundit saa mutta läkyä ei. "Musta kuolo päähän koppaa" |
Charger 28.05.2003 14:41:51 | |
---|
Mulla on tommonen nuppi, tosin sökönä tällä hetkellä. Enemmän siitä saa revittyä sellaista rokkivääntöä irti kuin metallia. Laita joku särö eteen, niin eiköhän siitä irtoa sopivat soundit. Metelin pitäisi ainakin riittää. Paljonkos olet muutes maksamassa siitä? |
Thas 28.05.2003 15:07:13 | |
---|
Mulla on tommonen nuppi, tosin sökönä tällä hetkellä. Enemmän siitä saa revittyä sellaista rokkivääntöä irti kuin metallia. Laita joku särö eteen, niin eiköhän siitä irtoa sopivat soundit. Metelin pitäisi ainakin riittää. Paljonkos olet muutes maksamassa siitä? Jotain about 350 euroa... Kuulostaako tollanen pahalta? Mulla sattuukin olemaan Ibanezin Smash Box särö. Siitä vois irrota varsin käyttökelpoinen särö tuohon... Niin, olikos tietoo kuin paljon tuommottiseen maksaa uusia putket? |
LaXu 28.05.2003 15:47:21 | |
---|
Niin, olikos tietoo kuin paljon tuommottiseen maksaa uusia putket? Etuasteputket (4 kpl) jotain 50-60€ ja pääteasteen putket (2) saman verran, ja biasointi ym. huolto ellet itse hoida noita. |
Turpa 28.05.2003 17:22:05 | |
---|
Mulla on kakkosnuppina satavattinen Laney AOR. Pelkiltään ei kyllä tarvii death-mättöö soitella, mutta kun lisää pakettiin säröpedaalin ja ulkoisen EQ:n, niin johan alkaa potkia helvetin munakasta metallisoundia. Hinnasta en oikein osaa sanoo, mutta ei toi 350e nyt kauheen pahalta kuulosta. |
Hornanturska 28.05.2003 20:12:17 | |
---|
olisko missä infoa tuosta nupista?? Oon itsekkin hommailemassa uutta nuppia ja halvalla pitäisi saada?? Pyöriikö noita paljonkin markkinoilla? ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Thas 12.06.2003 09:20:24 | |
---|
Sain eilen nupin testattavaksi ja täytyy kyllä sanoa, että hevittää. Nupin oma särö ei ollut parhaimmasta päästä, suurin syy siihen on kuluneet etuasteputket. Mutta säröpedaalin kanssa homma alko jo toimimaan hyvin! No okei, ihan saatanan hyvin!-) Eipä tartte tämän jannun enää koskea trankkukamoihin, ainakaan bändikämpällä :) |