Aihe: Otelautamerkkien teko
1
J.RA
21.08.2005 20:41:34
Eli tuli hommattua pari oikeakätisten kitaraa tossa jokin aika sitten(olen siis vasuri :)

Nyt on alkanut häiritsemaan noiden pienten merkkien puute otelaudan reunassa.. (en siis tarkoita itse otelaudalla olevia isompia merkkejä vaan niitä reunassa olevia pieni; Miksi niitä edes oikeasti kutsutaan?!?) Olen alkanut miettimään että jos jollakin keinolla ne voisi oikein kunnolla tehdä siihen. Joskus aikanaan kun omistin oikeakätisten keppejä niin tein ne merkit aina korjauslakalla, mutta nehän sitten siitä aika nopeasti kului poikke.. :)

Eli millä olette laittaneet kitaroihinne noita merkkejä? Ja onko niiden laittaminen vaikeaa? Millbrookilla oli jotakin otalautamerkki sarjoja, mutta ne ilmeisesti oli niitä "isoja.."
-Sellasta se vaan on-
P2
21.08.2005 20:54:41
Kyseessä varmaan sivuotelautamerkit? Eli Millbrook myy 2mm (myös 1,5mm käy) muovitankoa, josta ne voi tehdä, eli merkkaat vaan nauhojenvälin keskikohdan, siihen poralla reikä, ehkä tippa pikaliimaa reikään, perään muovitanko ja avot, sulla on sivuotelautamerkki. Sitten katkaiset muovitangon vaikka mattoveitsellä ja lopuksi hiot kaikki merkit tasan otelaudan reunan kanssa. Toki voit käyttää myös paljon kalliimpaa helmiäistä tähän.
Myykää telepleksi!
m6mm
21.08.2005 21:08:52
Toki voit käyttää myös paljon kalliimpaa helmiäistä tähän.

Tai paljon halvempia papiljotin tikkuja.
Oho,wau!
P2
21.08.2005 21:46:47
Varmaan joku 2mm joo on ihan hyvä. En oo tosin ikinä ite mittaillu kuinka syvälle menee.
Myykää telepleksi!
Johnny99
21.08.2005 23:20:37
Tippa maalia ajaa saman asian. Jos siis haluaa helpolla päästä
OSTAN stratocasterille kovan kotelon
J.RA
22.08.2005 07:50:40
Tippa maalia ajaa saman asian. Jos siis haluaa helpolla päästä

Eikö tämä kulu aika nopeasti pois? Ainakin korjauslakka kului..
-Sellasta se vaan on-
Puavali
22.08.2005 07:55:32
Eikö tämä kulu aika nopeasti pois? Ainakin korjauslakka kului..

Poraa puolen millin kolo, johon laitat maalia.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)