Aihe: Sunpoint.net->cjb.net
1 2
haist vittu sit
26.05.2003 14:53:49
tossa dot.tk:ssa on vaan niitä katkoksia aina välillä. enemmän ku cjb.net:ssä.
vantage
26.05.2003 15:14:27
Meijänkään sivut ei perkele toimi
Heavy Metal Is The Law
yesmaam
26.05.2003 17:38:45

Juu ja ajattelin vielä sanoa että onko sillä sitten niin paljon väliä missä se osote on(cjb tk what ever), jos WEB TILA jossa sivut oikeasti sijaitsevat, ei anna linkittää niitä.
laitoin sivut eripaikkaan ja käytän vanahaa cjb.net osotetta ja hyvin toimii.

Mtv3i 'ltä saa 20Mb ilmaista webtilaa jos hankit itelles liittymän.

kyl näi o.
Kitaranraiskaaja
26.05.2003 20:14:09

Mitenkäs tuo MTV3:n homma toimii? Pitääkö sitä liittymää käyttää, että saa laitettua sivut nettiin? Kun en ainakaan onnistu WS_FTP:llä kirjautumaan vaikka on salasanat ja muut oikein.
Sano EI lehtimyyjille.
waskikaarme
26.05.2003 20:25:35
Mitenkäs tuo MTV3:n homma toimii? Pitääkö sitä liittymää käyttää, että saa laitettua sivut nettiin?

http://www.mtv3.fi/liittyma/ ainakin mainospuheiden mukaan helppo, tuskin sitä tarvitsee käyttää
"minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan" -CMX-
Rappion Lapsi
26.05.2003 20:42:22
www.brinkster.com ilmasta tilaa, ei mainoksia, olematon liikkennöintiraja, eli + - 0

Sunpointit ja cjb.netit kaikki on ihan vitusta, oon juuri luopumassa siitä itsekkin.

Älkää myöskään IKINÄ vuokratko nettitilaa www.daug.netistä, aivan stanan törkeetä asiakaspalvelua ja koko paska toimii miten sattuu.

Mutta jos teiltä löytyy 10e/vuosi lompakosta ni sillä rahalla saa jo oikean domainin www.oulanka.comista
haist vittu sit
26.05.2003 20:44:04
mä en onnistu enää ftp ohjelmalla päivittää sunpoint sivujani. pystyttekö te?

välillä pystyy ja välillä ei.
chico_miguel
27.05.2003 21:11:17
mä en onnistu enää ftp ohjelmalla päivittää sunpoint sivujani. pystyttekö te?

Ws_Ftp LE:lla ainakin onnistuu.

Sanonpa vaan, että vitun Sunpoint.net minkä meni tekemään. Mulla oli ihan sikana live-keikkavideoita ja meillä on CJB.netin kautta osoite. Ja kotisivut on nyt DOWN!! >(
"Eres tú cabron hijo de puta"
Peki
28.05.2003 08:18:46
http://www.sunpoint.net/~napakettu

siirsin kyllä sivut myös omalle FTP:lle kun vituttaa tuo osoite.. pitää linkittää CJB.net uudemman kerran... Oli kyllä vain ajan kysymys koska otan sivut pois sunpointista. sen verran vittumainen palveluntarjoaja se on...
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
herb
28.05.2003 11:12:32
Rekatkaa oma domaini. Ei se paljoa kustanna, kun bändin pojat ja tytöt sen kimppaan maksaa.
Call me Alowishus Devadander Abercrombie
Juntunen
28.05.2003 11:47:26

CJB tunkee nykyään muuten Gatoria koneelle. En suosittele kenellekkään sen käyttöä.
Minä ja minun bändi. (taas uusi musanäyte)
fridgebuzz
28.05.2003 11:52:46

Mutta jos teiltä löytyy 10e/vuosi lompakosta ni sillä rahalla saa jo oikean domainin www.oulanka.comista

Noi voi m*lkku. Ostin vähän aikaa sitten tuon isoveli.org domainin. Tuplasti kalliimpi. Piru vie.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)