Oletteko arvot kollegat huomanneet, että lähes tulkoon joka toisella keikkareissulla näkee tienposkeen pudonneen kengän. Eilisellä reissulla niitä näkyi peräti kaksi kappaletta, ja sekös alkoi mieltä suuresti kaihertamaan. Vippaako meikäläisellä siis päässä, vai oletteko törmäneet moiseen tai omia kenkiännä sinne nakelleet.. Niin ja jos olette heiteleet, kertokaa ihmeessä miten moinen on päässyt käymään! Nimim. kiinnostunut siitä "Music Is The Best" -FZ |
R.Syke 21.08.2005 20:29:54 | |
---|
No, perkele. Ajettiin töistä tuossa viikolla niin eikö sna yhen auton peräkärrystä pomppinu lenkkarit tielle semmoisen huonosti kiinnitetyn suojapeiton alta. Aateltiin, että on pistänyt anoppinsa peräkärryyn ja se tulee kohta perästä :O |
ninmari 21.08.2005 20:38:26 | |
---|
Sille on ihan looginen selitys mistä ne kengät o peräisin. Menee aika monta pariskuntaa naimisiin näin kesäaikaan ja jos ootte joskus hääparin auton nähneet, niin mitä siellä auton perässä mahtaa roikkua..??Huonosti kiinnitetty tai sitten vauhti on hurjaa,kun ensi kertaa avioparina ajellaan. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
R.Syke 21.08.2005 20:38:31 | |
---|
No, perkele. Ajettiin töistä tuossa viikolla niin eikö sna yhen auton peräkärrystä pomppinu lenkkarit tielle semmoisen huonosti kiinnitetyn suojapeiton alta. Aateltiin, että on pistänyt anoppinsa peräkärryyn ja se tulee kohta perästä :O ...ja keikkareissuilla ei kyllä ole vara heitellä kenkiä, mutta kyllä niitä ja kaiken maailman muita ihmeellisiä varusteita tien varsilla paljon näkee - et uneksi. |
isojussi 21.08.2005 20:40:56 | |
---|
Eilettäin oli keikkapaikalle mennessä lenkkarit puhelinlankassa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Pylkkänen 21.08.2005 20:44:48 | |
---|
Lieneekö sitten toisaan kyse noista häistä. No erikoisia reittejä ne hääparit nykyään ajelee... "Music Is The Best" -FZ |
Martso 21.08.2005 20:46:50 | |
---|
Äijillä oli kuulemma aikonaan tapana nakella toistensa tavaroita kattoluukusta ihan piruuttaan. Mitä arvokkaampaa kamaa uskalsi nakata, sitä parempi! :) Muistaakseni kenkiäki meni. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 21.08.2005 20:48:12 | |
---|
Äijillä oli kuulemma aikonaan tapana nakella toistensa tavaroita kattoluukusta ihan piruuttaan. Mitä arvokkaampaa kamaa uskalsi nakata, sitä parempi! :) Muistaakseni kenkiäki meni. Montaks trumpettia meni? No anteeks - oli taas ihan pakko.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Martso 21.08.2005 20:50:08 | |
---|
Montaks trumpettia meni? No anteeks - oli taas ihan pakko.... Pistoolit! Kymmenen askelta? Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 21.08.2005 20:54:59 | |
---|
Pistoolit! Kymmenen askelta? EI! Vasket - ilman Eareja! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 21.08.2005 20:56:52 (muokattu 21.08.2005 20:57:05) | |
---|
kumpikohan noista on kovempi kidutus? hymiö! "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
jon lord 21.08.2005 20:57:11 | |
---|
Meidän basisti aikanaan heitteli humalapäissään keikkareissuilla kännykät, lompakot ja muut vermeet auton ikkunasta mäkeen. Sitten se talvipakkasilla kainaloita myöten hangessa etsiskeli niitä ja me naurettiin. Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa |
Martso 21.08.2005 20:57:57 | |
---|
EI! Vasket - ilman Eareja! Just, eli sinusta ei ole reilua peliä pelaamaan? Tuo on sama kuin osoittelisit kiväärillä minua, jolla on .22 kourassa. :P Mutta koska olen rohkea ja vahvan selkärangan omaava taistelija, hyväksyn haasteen. ps. saako 15db:ä siimaa? :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 21.08.2005 21:01:24 | |
---|
Just, eli sinusta ei ole reilua peliä pelaamaan? Tuo on sama kuin osoittelisit kiväärillä minua, jolla on .22 kourassa. :P Mutta koska olen rohkea ja vahvan selkärangan omaava taistelija, hyväksyn haasteen. ps. saako 15db:ä siimaa? :) HOHO! Vaikka kaskyt viis. Mut hei! Mähän voin vetää likan Amatilla! Sillä on punanen Amatin 213:nen Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 21.08.2005 21:01:57 | |
---|
kumpikohan noista on kovempi kidutus? hymiö! Mä oon hyvä ampuun - säälin Lapin poikaa...:D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 21.08.2005 21:02:35 | |
---|
Mä oon hyvä ampuun - säälin Lapin poikaa...:D sulla se on sydän paikallaan. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Martso 21.08.2005 21:03:23 | |
---|
Mähän voin vetää likan Amatilla! Sillä on punanen Amatin 213:nen No se olis taas melkein sama kuin että sinut sidoittais paaluun kiinni ja ammuttais paalun koordinaateilla 10min sulkutulta. :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Martso 21.08.2005 21:04:48 | |
---|
Mä oon hyvä ampuun - säälin Lapin poikaa...:D No no,enpä se ole paskimmasta päästä minäkään. :) Onnistunein riistalaukaus on hirvi nurin 200m päästä. Eli Isojussi kaatuu vielä 400m päästäki! :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
isojussi 21.08.2005 21:06:01 | |
---|
No se olis taas melkein sama kuin että sinut sidoittais paaluun kiinni ja ammuttais paalun koordinaateilla 10min sulkutulta. :) Riippuu siitä mitä pitää vetää..... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 21.08.2005 21:06:21 | |
---|
No no,enpä se ole paskimmasta päästä minäkään. :) Onnistunein riistalaukaus on hirvi nurin 200m päästä. Eli Isojussi kaatuu vielä 400m päästäki! :) Mut mä oon nopeempi, kun se hirvi.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |