Dnjmaster 21.08.2005 12:06:41 | |
---|
Oon kans joskus nähny sellasta unta et olin just ostanu jonku zildjianin pellin tai olin sitä testaamassa ja ku siihen löi nii se oli niinku jotaki folioa. Meni heti ihan mutkalle. kalamies#40 >-)))> |
Weetoz 21.08.2005 12:17:59 | |
---|
Mie en oo nähny unta hajoilevista pelleistä, mutta vähän aikaa näin unta missä naapurin täti osti miulle ison setin jotain premiereitä ihan huvikseen. Tuo on mielestäni paljon pahempi uni kuin se, että symbaalit hajoilee. Ottaa nimittäin päähän kun herää. Kerran näin myös unta, että soitin rumpuja ja sylissäni istui eräs kaunis nainen, mutta ei siitä sen enempää... Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä) |
dictatorsh*t 21.08.2005 16:17:34 | |
---|
Kerran näin myös unta, että soitin rumpuja ja sylissäni istui eräs kaunis nainen, Oliko hankaluuksia virpan soiton kanssa, luulisi hieman olevan jos toinen röhnöttää tossa sylissä? |
Jemo 21.08.2005 18:27:13 | |
---|
Silloin tällöin näen tuollaisia unia. Kauheita ne. Kaksi kertaa olen todellisuudessa havahtunut tuollaiseen; ekan kerran Sabianin HH thin crashini selässä oli uransuuntainen halkeama, ja toisen kerran pari päivää sitten Sabianin AAX studio rideni halkesi reunasta sentin verran. Kammottavaa on tuo. Joka kerta. Kerran näin unta, jossa löysin jostain vanhasta talosta tosi outoja peltejä. Ne olivat kuin jotain foliota, tms, aivan hillittömän isoja ja pitkulanmallisia; ne valuivat hieman lattialle ja olivat myös hieman repaleisia. Niistä pääsi outoja soundeja. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
HeavyManDrummer 21.08.2005 19:41:27 | |
---|
Hmm, mie en ole nähnyt yhtään musiikkiin liittyviä unia. ihme kyllä. Oli poika hauki ja Äiti hauki, ne sitten uiskentelivat ja yhtäkkiä jokin vilahti ohi. Poika hauki kysyi äiti hauelta että mikä se oli? Äiti hauki tähän että SE OLI se Rapalan ämmä joka vei isäsikin :D |
Heathen 21.08.2005 19:48:21 (muokattu 21.08.2005 19:48:58) | |
---|
mä näin joskus sellast unta ett mä kaadun jotenki omituisesti tuoliltani soittaessa ja sit kaadun koko setin päälle, tuloksena hirveä määrä puunsäleitä ja -päreitä Se, joka menettää järkensä on yleensä viimeinen, kuka sitä kaipaa. |
mä näin joskus sellast unta ett mä kaadun jotenki omituisesti tuoliltani soittaessa ja sit kaadun koko setin päälle, tuloksena hirveä määrä puunsäleitä ja -päreitä Plussaa unestasi! Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Jeltz 21.08.2005 20:04:32 | |
---|
Viime yönä näin unta, että selasin jonkun soitinkaupan nettisivuja, josta sitten löytyi Pearl MRX (?) shellpack. Väri oli jonkinlainen tummansininen/violetti, kullatuilla lugeilla. Muistan sivulla lukeneen, että kyseisen setin valmistus on jo lopetettu, ja halpa on. Oikeasti ei taida pearlilta löytyä tuollaista sarjaa? Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Weetoz 21.08.2005 20:42:51 | |
---|
Oliko hankaluuksia virpan soiton kanssa, luulisi hieman olevan jos toinen röhnöttää tossa sylissä? Ihan normaalisti se soitto sujui. Jalkojenkin käyttö oli kevyttä ja helppoa. Mitä eroa on hirvellä ja singolla? -Hirvi osaa ampua lehmällä. (Basistimme oma versio jostain vitsistä) |
the_anaster 21.08.2005 22:27:07 (muokattu 21.08.2005 22:28:58) | |
---|
Oletteko ostaneet sänkynne tai symbaalinne unikulmasta? |
VRock 22.08.2005 09:37:06 | |
---|
Näin noin neljä viikkoa sitten unen että uusi Meinl Amunin rässini levisi totaalisesti. :/ Aamulla piti tarkistaa oliko pelti oikeasti paskana. "And you can have my deodorant..!" |
Magiz 24.08.2005 17:53:03 | |
---|
mä näin unta, että olin saanu uuden peltikattauksen meijän keikalle, ja ne kuulosti hyvältä! :D sitte heräsin.. unesta sain kuitenkin idean: aion hommata niitä uusia peltejä! :D Whatever happens, happens. |
Triskal 24.08.2005 20:39:55 | |
---|
Viime yönä näin unta, että selasin jonkun soitinkaupan nettisivuja, josta sitten löytyi Pearl MRX (?) shellpack. Väri oli jonkinlainen tummansininen/violetti, kullatuilla lugeilla. Muistan sivulla lukeneen, että kyseisen setin valmistus on jo lopetettu, ja halpa on. Oikeasti ei taida pearlilta löytyä tuollaista sarjaa? Kuulostaisi ihan MRX:iltä värillä Purple Storm, eli #156. Taisi olla kuule enneuni tuo. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Cimble 30.08.2005 10:23:15 | |
---|
Siis mikä tää juttu on..?! "Symbaalit menee rikki"!? No niinpä menee, mut ikävä kyllä oon aina hereillä. Ihan todellisuutta se on eikä oo kiva ostaa uusia. Eihän niitä hirveen usein tartte ostaa mut kyllä kirpasee kun pitäs saada aina hyvä... |
Perro Stupido 30.08.2005 10:26:41 | |
---|
Siis mikä tää juttu on..?! "Symbaalit menee rikki"!? No niinpä menee, mut ikävä kyllä oon aina hereillä. Ihan todellisuutta se on eikä oo kiva ostaa uusia. Eihän niitä hirveen usein tartte ostaa mut kyllä kirpasee kun pitäs saada aina hyvä... Plussaa tulloo! Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
beorn 17.10.2005 16:31:22 | |
---|
Viimeyönä uneksin, että piti kämpällä siirtää settiä vähän sivuun ja pyysin siihen hommaan fonistia apuun, että nostaa koko räkin roinineen kerralla. Fonisti sitten vaan nosti ja väänsi, väänsi ja väänsi mun räkin ihan umpisolmuun ja mä karjuin vieressä, että "Älä jumalauta, lopeta ny perkele...!". Se vaan väänsi... Onneks oli vaan uni! Hyvä heppu se todellisuudessa on. Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!! |
kampela 17.10.2005 16:34:49 | |
---|
Viimeyönä uneksin, että piti kämpällä siirtää settiä vähän sivuun ja pyysin siihen hommaan fonistia apuun, että nostaa koko räkin roinineen kerralla. Fonisti sitten vaan nosti ja väänsi, väänsi ja väänsi mun räkin ihan umpisolmuun ja mä karjuin vieressä, että "Älä jumalauta, lopeta ny perkele...!". Se vaan väänsi... Onneks oli vaan uni! Hyvä heppu se todellisuudessa on. suupielet veny, kiitos :) Peruna kerrallaan.. |
arse 17.10.2005 16:39:40 | |
---|
Mä näin kerran unta, että mun hienot marakassit valahti ihan löysiksi =( Rumba on paskimmillaankin parasta. |
Kaneli 17.10.2005 16:52:56 | |
---|
Pahempaa, mulla ne hajoaa ihan oikeesti. En tajua miks, en edes lyö kovaa :( - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
Lord Torment 17.10.2005 19:21:18 | |
---|
en oo nähny semmosta unta mutta oon kylläkin saanu tässä pari vuotta sitten chinan rikki ja viime vuonna toisen. on ollut toi miun 16" paisteen cräshi seitsemän vuotta ja loistavasti vielä pelaa, mutta kuitenkin sain hetkessä istanbulin ja wuhanin chinat rikki. onneksi sain kuitenkin sen wuhanin tilalle ilmatteeksi uuden samanmoisen. |