zuppermuhle 18.08.2005 18:12:20 (muokattu 22.08.2005 20:03:48) | |
---|
Koko talven kestäneen suunnittelun ja kesän kestäneen rakentelun jälkeen olen nyt saanut tämän SG:n valmiiksi, kuva löytyy omasta kuvasta, lisää saa jos tarttee. Kitara soi aika hyvin ja taitaa se ihan vireessäkin olla, joten tyytyväinen olen. Turhat tiedot: -Mikki: DP161(Kytkettävissä puolitettu/rinnan) -Skaala: 630mm -Nauhat: "Medium Jumbo" Huomioita: Luun hiominen on ikävää puuhaa koska se pöly haisee karsealle Maalaus meni perseelleen. Kasikielillä ei voi soittaa. .. Juu ja siinä kuvassa on yksi ärsyttävä linssilude, ei poistunut kameran edestä vaikka uhkasin laittavani kuvan nettiin. EDIT: Vaihroin kuvan, nyt mieki on siinä |
Cujo 18.08.2005 21:02:37 | |
---|
Juu ja siinä kuvassa on yksi ärsyttävä linssilude, ei poistunut kameran edestä vaikka uhkasin laittavani kuvan nettiin. Minä kun jo katoin että onpa nuori kaveri nikkaroinut hienon kitaran. Vaikka en noista SG:stä hirveästi perustakaan :p "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
zuppermuhle 18.08.2005 21:14:13 (muokattu 18.08.2005 21:16:24) | |
---|
Tuo maalaus on läheltä katsottuna todella surkean näköinen. Märkä maali joutui kerran vesisateeseen, hyttysparven keskelle, putosi kerran telineestä perse edellä ja lakatessa vielä tarttui aluspahvi vähän kiinni. Sen siitä saa kun kiireessä riehuu. :D |
Hannu H. 18.08.2005 22:09:15 | |
---|
Tuo maalaus on läheltä katsottuna todella surkean näköinen. Märkä maali joutui kerran vesisateeseen, hyttysparven keskelle, putosi kerran telineestä perse edellä ja lakatessa vielä tarttui aluspahvi vähän kiinni. Sen siitä saa kun kiireessä riehuu. :D AKA Kitaran maalaaminen röytämällä! =) Tuo lapa ei oikein sopinut minun silmääni mutta muuten ihan pätevän näköinen kitara. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Nazareth 19.08.2005 00:47:42 | |
---|
Muuten upea kitara mutta en tykkää lavan muodosta ollenkaan. Anteeksi, sanoin vain mielipiteeni. "Yks olut ja yks lapin kulta" IMIK #27 AKKK#6 |
Niq 19.08.2005 09:19:42 | |
---|
Näyttääkö vaan vai onko noi nauhat ihan miten sattuu vinossa? Maalaaminen, tai yleensäkin pintakäsittely ei ole kiireisen miehen puuhaa, kärsivällisyyttä vaatii se. "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
blöö 20.08.2005 23:15:42 | |
---|
Kasikielillä ei voi soittaa. Älä välitä, ei niillä voi soittaa millään muullakaan kitaralla ;) |
zuppermuhle 20.08.2005 23:22:46 | |
---|
Eipä niin, kokeilin vain sitten niitäkin. 11 on sopiva. |
Antroid 21.08.2005 14:59:57 | |
---|
Otelauta näyttää levenevän jotenkin hassusti alas mennessä. Lapa on tosiaan susiruma. Eipä siinä, tuskin osaisin itse tehdä edes tuollaista. Menisi vielä enemmän röytäämiseksi. |
Otelauta näyttää levenevän jotenkin hassusti alas mennessä. Lapa on tosiaan susiruma. Eipä siinä, tuskin osaisin itse tehdä edes tuollaista. Menisi vielä enemmän röytäämiseksi. No tyypillinen eka projekti. Sellaiseksi aivan OK. Seuraavassa mokat vähenee 90%. Been there done that. G strings are for strippers |
Haku Robotti 22.08.2005 11:46:13 | |
---|
Otelauta näyttää levenevän jotenkin hassusti alas mennessä. Ei se otelauta levene, valkoinen runko vaan näyttää leventävän sitä. Sama juttu kun suomalaisten asunnot on valkoisia. Näyttäs isommalta. "Tässä iässä pitää run*ata aamulla kahdesti, että sydän rupeaa edes lyömään". Elokuvassa 15.8.05. |
saha 22.08.2005 16:34:49 | |
---|
Tuo maalaus on läheltä katsottuna todella surkean näköinen. Märkä maali joutui kerran vesisateeseen, hyttysparven keskelle, putosi kerran telineestä perse edellä ja lakatessa vielä tarttui aluspahvi vähän kiinni. Sen siitä saa kun kiireessä riehuu. :D Tämä on jo jotain. Röytöä tyylillä. Hevi on nahkahousuisten ja huonon itsetunnon omaavien koulukiusattujen tapa esittää kovaa jätkää ja yrittää olla jotain. |
zuppermuhle 22.08.2005 18:08:28 | |
---|
Pitänee maalata ensi kesänä uudestaan. Samalla voisi fiksata pari muutakin juttua. |
Explorer 22.08.2005 19:01:55 | |
---|
Pitänee maalata ensi kesänä uudestaan. Samalla voisi fiksata pari muutakin juttua. Niin kannattaa tehdäkin, jos kepukka muutoin miellyttää. Itelläni on menossa ekan projektikeppini reformi: huonosti onnistunut automaali ja lakka pois ja uusi pinta tilalle (vaha, ehkä), uusi satula liian matalan tilalle (Earvana, ainakin vissiin) ja kaulaprofiili uusiksi sisältäen parin millin ohennuksen. Interstellar overdrive. |