lkx 20.08.2005 02:20:56 | |
---|
Tuossa Taman MCA63E systeemissä on sekä klämppi, että puomi. Noi on hyviä. Noita mulla on monta. There is no spoon... |
kkk. 20.08.2005 11:36:45 | |
---|
Noi on hyviä. Noita mulla on monta. Joo, no semosen taidan ostaa. Saako noita kotimaasta mihin hintaan? Moi! |
Niskamies 20.08.2005 11:40:37 | |
---|
Joo, no semosen taidan ostaa. Saako noita kotimaasta mihin hintaan? Mä olen noita pari ostanut levytukusta. Muistaakseni noin 33-34 euroa maksoin. Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 20.08.2005 11:46:14 | |
---|
|
Jeltz 20.08.2005 11:54:55 | |
---|
Tällainen käytössä hyväksi, toimivaksi havaittu. Suosittelen. Kyllä. Pitää isommankin symbaalin tukevasti paikallaan. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
kkk. 20.08.2005 12:03:23 | |
---|
Mä olen noita pari ostanut levytukusta. Muistaakseni noin 33-34 euroa maksoin. Joo, levytukun sivuilta noita löytyy. Moi! |
HCW 20.08.2005 12:20:37 | |
---|
IN THE SPIRIT OF RON JEREMY |
KoRn88. 20.08.2005 17:18:33 | |
---|
Itsekin tilasin tollasen Taman MCA63E:n levytukusta. Ens viikolla varmaan tulee postiin. |
afro 21.08.2005 13:32:05 | |
---|
Onko tuossa MCA63E:ssäkin jo se portaaton symbaalin kulman säätö eli tiltteri? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Niskamies 21.08.2005 13:33:40 | |
---|
Onko tuossa MCA63E:ssäkin jo se portaaton symbaalin kulman säätö eli tiltteri? Ei ole. Virallisesti semi-pro! |
afro 21.08.2005 13:36:24 | |
---|
Ei ole. Kiitämme ripeästä vastauksesta. Pitää kyllä päästä vertailemaan noita Yamahan ja Taman ständejä, kun niitä niin paljon kehutaan. Eli jos pääkaupungista etsii niin Yamahaa F-Musiikista ja Tamaa Levytukusta? Onko missään liikkeessä kumpaakin merkkiä monipuolisesti tarjolla? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Niskamies 21.08.2005 13:41:04 | |
---|
Kiitämme ripeästä vastauksesta. Pitää kyllä päästä vertailemaan noita Yamahan ja Taman ständejä, kun niitä niin paljon kehutaan. Eli jos pääkaupungista etsii niin Yamahaa F-Musiikista ja Tamaa Levytukusta? Onko missään liikkeessä kumpaakin merkkiä monipuolisesti tarjolla? Ei ole. Mutta fasulta löydät Yamahaa ja Levytukusta Tamaa. Näin pienoisena vinkkinä hinnoista. Fasun ovh:t ovat hirmuisia, ja niitä saa hilattua suht lähelle Thomann-hintoja. Levytukussa ovh:t ovat aikapitkäli samoja kuin Thomannilla, ja niitä saa hilattua runsaasti alaspäin. Virallisesti semi-pro! |
afro 21.08.2005 13:54:03 (muokattu 21.08.2005 13:57:35) | |
---|
Näin pienoisena vinkkinä hinnoista. Fasun ovh:t ovat hirmuisia, ja niitä saa hilattua suht lähelle Thomann-hintoja. Levytukussa ovh:t ovat aikapitkäli samoja kuin Thomannilla, ja niitä saa hilattua runsaasti alaspäin. Ok. Kyllä saavat noinkin isot liikkeet jo Thomannin hintoihin yltää, kun pienemmätkin pystyvät. Mutta kiitos vinkistä! Ja sitten aiheeseen, jottei mene ihan kokonaan ohi tämä selostus. Eli itselläni on pari kappaletta näitä: http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ax20_prodinfo.htmlAjavat asiansa ihan kohtuullisesti, mutta varmasti parempiakin on. Tuossa tuo ruuvisysteemi ei ole mikään paras mahdollinen. En kylläkään ole päässyt testaamaan muiden merkkien vastaavia kapistuksia, mutta uskoisin, että käytännöllisempiäkin vekottimia on olemassa. Ja sitten minulla on myös tällainen: http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ch70_prodinfo.htmlLuultavasti vastaa aika pitkälle tuota Taman MCA63:a, mutta tässä säätömahdollisuudet eivät ole yhtä hyvät, kuten kuvasta voi päätellä. Lisäksi en ole täysin vakuuttunut tuosta putken pitävyydestä isompien symbaalien kohdalla. Itse pidän tuossa 8" splashia, joka pysyy kyllä paikallaan ihan hyvin, mutta en kyllä välttämättä tuohon kovinkaan isoa crashia laittaisi. Jos olisin tuommoista systeemiä ostamassa, hommaisin varmaankin Taman MCA63:n tai esim. tämmöisen yhdistelmän: http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_ch745_prodinfo.html ja http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_csat924_multiklammer_prodinfo.htmlNämä hommaisin testaamatta, kuten tein noiden Pearlienkin kanssa aikanaan. Varmasti olisi toimivia laitoksia. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Niskamies 21.08.2005 14:07:09 | |
---|
Virallisesti semi-pro! |
gh n 21.08.2005 17:10:27 | |
---|
Minullakin tuommoinen Yamahan clamppi ja kyllä 13" tomi siinä ihan hyvin pysyy. Ja edullinen tuo ainakin Thomanilla on. ..Päärynäjuoma on parasta huumetta.. |
CD 21.08.2005 17:28:19 | |
---|
Mutta suosittelisin ostamaan kaiken yhdestä liikkeestä. Levytuttu tekee varmasti hyvän pakettitarjouksen. Onks siellä palvelu parantunut puolessa vuodessa vai kuinka hyvin tunnet myyjät? :) Viimeksi kun kävin niin mistään hinnasta ei tingitty penniäkään, eikä palvelua saanut kuin päänaukomisen muodossa. Positiivista jos meininki on muuttunut! Ei tarttesi lähteä merta edemmäs kalaan.. |
Onks siellä palvelu parantunut puolessa vuodessa vai kuinka hyvin tunnet myyjät? :) Viimeksi kun kävin niin mistään hinnasta ei tingitty penniäkään, eikä palvelua saanut kuin päänaukomisen muodossa. Positiivista jos meininki on muuttunut! Ei tarttesi lähteä merta edemmäs kalaan.. Mä en tunne myyjiä mitenkään kovin hyvin, mutta kun on viimesen parin-kolmen kuukauden aikana tullut asioitua siellä. On tullut ostettua Starclassic pönttöjä ja isokasa kaikenmaailman rautaa. Ja sitten vielä yksi Superstar setti(ei tosin omaan käyttöön). Mulla ainakin on onnistanut siellä, olen saanut sekää hyvää palvelua että edulliset hinnat. Virallisesti semi-pro! |
Shitmanek 21.08.2005 17:32:34 | |
---|
Mä en tunne myyjiä mitenkään kovin hyvin, mutta kun on viimesen parin-kolmen kuukauden aikana tullut asioitua siellä. On tullut ostettua Starclassic pönttöjä ja isokasa kaikenmaailman rautaa. Ja sitten vielä yksi Superstar setti(ei tosin omaan käyttöön). Mulla ainakin on onnistanut siellä, olen saanut sekää hyvää palvelua että edulliset hinnat. Palveluhan paranee mitä enemmän taloon rahaa kantaa ;) |
Niskamies 21.08.2005 17:36:26 | |
---|
Palveluhan paranee mitä enemmän taloon rahaa kantaa ;) Se on muuten aivan totta. Kun ostin ton Starclassic setin, pyysin Paas:ia pirauttamaan Levytukkuun ja sopimaan hinnat parista telineestä. Näin tehtiin, ja kävin iloisena hakemassa seuraavana päivänä raudat kotiin. Tarina jatkuu. Noin kuukautta myöhemmin menin ostamaan samanlaista telinettä, ja ihmetyksekseni hinta oli noin 15 euroa korkeampi kun viime kerralla kun ostin samanlaisen. Ihmettelin sitä ääneen myyjälle, ja hän ei ymmärtänyt että miten olin sen silloin saanut niin halvalla. Sitten sanoin että Paas oli sopinut hinnan, ja myyjä toteaa "Ai Paassillan Michael oli hinnan sopinut? Se olikin Michaelin hinta." Ei siinä mitään, sain kuitenkin telineen samaan hintaan, ja nyt ne ovat mutkin oppineet tuntemaan, mikä näkyy hintalapussa. Virallisesti semi-pro! |
Magetsu 22.08.2005 12:21:20 (muokattu 22.08.2005 12:21:47) | |
---|
Späng ' Läng |