DaKiller 30.07.2005 11:41:11 | |
---|
JOS, esimerkiksi X-Factorilla laulaisi Bruce, niin sanonpa vaan, että se olisi vitusti huonompi levy. Blazen tumma ääni sopii kyseiselle levylle kuin nyrkki silmään. En tajua tuota ikuista Blazen ja Janickin mollaamista. Jos kyseiset henkilöt eivät olisi Maidenin remmiin aikoinaan astuneet, niin välttämättä ei koko bändiä olisi enää olemassa ollenkaan. Janick sopii bändiin. Bailey ei yksinkertaisesti sopinut. Ja se, että jos Bailey ei olisi astunut remmiin aikoinaan olisi bändi hajonnut, (tuskinpa sentään, vaihtoehtoja olisi varmaan ilmaantunut) ei tee hänen aikakauden tuotoksistaan yhtään sen parempia. |
Viceroy 30.07.2005 19:43:56 | |
---|
Janick sopii bändiin. Bailey ei yksinkertaisesti sopinut. Ja se, että jos Bailey ei olisi astunut remmiin aikoinaan olisi bändi hajonnut, (tuskinpa sentään, vaihtoehtoja olisi varmaan ilmaantunut) ei tee hänen aikakauden tuotoksistaan yhtään sen parempia. Opinions are like assholes, eikös se niin mene. Sen vain sanon, että väärässä olet ja pahasti. Oishan se tietysti ollut kiva nähdä, minkälaista kamaa Maiden olisi vaikka Marco Hietalan kanssa saanut aikaan (jaa-a, varmaan aika samanlaista kuin Brucenkin...). Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
...And Justice For All 31.07.2005 19:21:01 | |
---|
Ei helvetti toi Live After Death on kova! Vasta tänään tajusin lunastaa tuon kyseisen lätyn Anttilan tarjouksesta, ja hyvä että tajusin! Niin kova livelätty että ei mitään rajaa. Mm...beer... |
Teemu Kalo 18.08.2005 19:01:27 | |
---|
/Kuuntelin Piece Of Mindin. En muistanutkaan että se on niin hyvä./ Siis Piece Of Mind on Maidenin paras levy. Iron Maidenkin on aika kova |
Learning To Fly 18.08.2005 20:08:33 | |
---|
Osaisko joku luetella Maidenin kaikki cd:t jotka on remasteroitu. (Eli cd:t joista muodostuu kylkeen edin kuva) |
Pelsi 18.08.2005 21:06:58 (muokattu 18.08.2005 21:07:28) | |
---|
Osaisko joku luetella Maidenin kaikki cd:t jotka on remasteroitu. (Eli cd:t joista muodostuu kylkeen edin kuva) Osaan, mutten jaksa. Katso vaikka mun levylistastani levyt Iron Maiden-Real Live Dead One. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Akiman 18.08.2005 21:12:32 | |
---|
Osaisko joku luetella Maidenin kaikki cd:t jotka on remasteroitu. (Eli cd:t joista muodostuu kylkeen edin kuva) Iron Maiden - Iron Maiden Iron Maiden - Killers Iron Maiden - The Number of the Beast Iron Maiden - Piece of Mind Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - Live After Death Iron Maiden - Somewhere In Time Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son Iron Maiden - No Prayer For The Dying Iron Maiden - Fear Of The Dark Iron Maiden - Live At Donington Iron Maiden - A Real Live Dead One Eiköhän ne kaikki ole siinä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Akiman 21.08.2005 11:03:24 (muokattu 21.08.2005 11:05:27) | |
---|
The Osbournes strikes back! Ozzfestin päätöskeikalla Los Angelesissa. Sharonin toimesta Sabbathin roudarit olivat katkoneet koko ajan virrat Iron Maidenin keikan aikana, minkä takia osa keikasta meni ihan säätämiseksi, vaikka bändi homman ammattimaisesti vetikin ja soitti encorenkin fanien takia, vaikka kusivat hommaa noin. Ilmeisesti tullut kananmuniakin niskaan ja kaiken päätteeksi Sharon oli ilmaantunut keikalle haukkumaan Brucea mulkeroksi Kaikki vain sen takia, että Bruce oli "sanonut jotain Ozzysta" haastattelussa ennen keikkaa. http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t=62001http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t=61994:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
MV 21.08.2005 11:25:01 | |
---|
"Sharon Osbourne is a filthy cunt" Hoho, repesin...Aika paskamaista toimintaa kyllä. "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
...And Justice For All 21.08.2005 11:55:19 | |
---|
The Osbournes strikes back! Ozzfestin päätöskeikalla Los Angelesissa. Sharonin toimesta Sabbathin roudarit olivat katkoneet koko ajan virrat Iron Maidenin keikan aikana, minkä takia osa keikasta meni ihan säätämiseksi, vaikka bändi homman ammattimaisesti vetikin ja soitti encorenkin fanien takia, vaikka kusivat hommaa noin. Ilmeisesti tullut kananmuniakin niskaan ja kaiken päätteeksi Sharon oli ilmaantunut keikalle haukkumaan Brucea mulkeroksi Kaikki vain sen takia, että Bruce oli "sanonut jotain Ozzysta" haastattelussa ennen keikkaa. http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t=62001 http://www.ironmaiden.org/showthread.php?t=61994 Vittu miten paskamainen temppu! Sharon teki jo OSbournesissa itestään pellen ja nyt vielä tämä, hävetköön. Mm...beer... |
kouranka 21.08.2005 12:15:07 | |
---|
No jo on saatana! Super Robot Monkey Team Hyper Force Go! If you need a hero, that's the name you should know! |
moderndrummer88 21.08.2005 12:17:01 | |
---|
voi helvetti... tosi fiksua toimintaa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Hevi! 21.08.2005 12:56:57 | |
---|
Aivan mahtava bändi... Itseasiassa just sillä bändillä alotin metallin kuuntelun, omistan kaikki studiolevyt, ja kolme keikkaakin on nähty... Edelleen iskee ja kovaa, ei yhtään turhaa levyä, mut mielestäni paras laulaja on Bruce, Seventh son ja Somewhere in time on parhait albumei.... Up The Irons |
Luin tuossa rautaneidon topiikin ja tuli hekoteltua Sharonille oikein kunnolla. Kenenköhän maine se tässä on vaakalaudalla? Aivan naurettavaa toimintaa, pelkääkö se, että Maiden varastaisi Sabbathilta shown tai jotain? Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
...And Justice For All 21.08.2005 13:58:34 | |
---|
Luin tuossa rautaneidon topiikin ja tuli hekoteltua Sharonille oikein kunnolla. Kenenköhän maine se tässä on vaakalaudalla? Aivan naurettavaa toimintaa, pelkääkö se, että Maiden varastaisi Sabbathilta shown tai jotain? Niinpä. Sharonin pointit putos helvettiin omissa silmissä, lapsellisempaa temppua tuskin voi tehdä. Mm...beer... |
Emeritus 21.08.2005 14:14:26 | |
---|
Osaisko joku luetella Maidenin kaikki cd:t jotka on remasteroitu. (Eli cd:t joista muodostuu kylkeen edin kuva) En tiedä onko minulla virheelliset kannet vai mitä, mutta ei niistä yhtenäistä eddiä muodostu. Levyt ovat hyllyssä sarana-puoli ulospäin, vanhin vasemmalla. Muistaakseni rautaneidon foorumeilla neuvottiin laittamaan levyt uusimmasta vanhimpaan, ei toiminut noinkaan. Laitoinko ne vieläkin väärin vai mitä? |
moderndrummer88 21.08.2005 14:17:03 | |
---|
En tiedä onko minulla virheelliset kannet vai mitä, mutta ei niistä yhtenäistä eddiä muodostu. Levyt ovat hyllyssä sarana-puoli ulospäin, vanhin vasemmalla. Muistaakseni rautaneidon foorumeilla neuvottiin laittamaan levyt uusimmasta vanhimpaan, ei toiminut noinkaan. Laitoinko ne vieläkin väärin vai mitä? kyllä niistä se muodostuu... EVO Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Pelsi 21.08.2005 14:27:37 | |
---|
En tiedä onko minulla virheelliset kannet vai mitä, mutta ei niistä yhtenäistä eddiä muodostu. Levyt ovat hyllyssä sarana-puoli ulospäin, vanhin vasemmalla. Muistaakseni rautaneidon foorumeilla neuvottiin laittamaan levyt uusimmasta vanhimpaan, ei toiminut noinkaan. Laitoinko ne vieläkin väärin vai mitä? Joidenkin levyjen täytyy jostain syystä olla toisinpäin. Eli käännä ne väärin olevat levyt niin, että saranapuoli on sisäänpäin. Itse jouduin muistaakseni parille levylle tekemään niin. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Jokunen 21.08.2005 18:14:07 | |
---|
Ensi viikon lauantaina, eli 27.8. klo 17.10 tulee SubTV:ltä Maiden Mania, jossa ihmetellään, miksi Maidenilla on niin huikea suosio Suomessa edelleen. "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Emeritus 21.08.2005 19:02:06 | |
---|
Joidenkin levyjen täytyy jostain syystä olla toisinpäin. Eli käännä ne väärin olevat levyt niin, että saranapuoli on sisäänpäin. Itse jouduin muistaakseni parille levylle tekemään niin. Nyt kääntelemähän menen. |