mutta se merkki... Nimenomaan. Mutta se merkki...mitä väliä sillä on? En tiedä onko mulla sitten käynyt tosi erikoinen säkä, mutta kaikki (ne kolme) HB:t joita olen testannut oli mun mielestä ihan soittokelpoisia. |
mhelin 21.08.2005 12:46:19 (muokattu 21.08.2005 12:48:42) | |
---|
tämä telecaster on aika nätti: http://www.thomann.de/thoiw3_harley … hbt16be_egitarre_prodinfo.html#fpix mutta se merkki... Se oli just tuo mitä kokeilin, vaatii siis virityskoneiston vaihdon ja hienoa teräsvillaa + jotain teräksen kiilloitusainetta. Maalipinta on läpikuultava. Tuo on siis lehmusrunkoinen, ei välttämättä paha, vaikka ehkä suosaarni ja leppä ovatkin paremmat bodymateriaalit. Niin joo, en kokellut sähköisesti, joten mikit eivät välttämättä ole parhaat mahdolliset. |
mhelin 21.08.2005 12:50:07 (muokattu 21.08.2005 12:50:53) | |
---|
Kuulemma joku kävi benttonin tehtaalla nii oli tosi huono. Harley Benton on vain Thomannin tuotemerkki, ei mikään kitaratehdas. Itse asiassa samoja kitaroita voidaan myydä vaikka Squier-merkkisinä. |
Shameli 29.10.2005 11:24:37 | |
---|
Ittellä on neljättä vuotta HB ja on uus hankinnas (EI HB) mutta ei siinä mitään vikaa oo ollu maadotus piti vaa kolvata ku piti kivaa särinää. on sillä ny hyvi pärjänny tähä asti mut vähä on huonot humbuckkerit mut ei kai sille mitää voi ei se maksanukkaa ku jotai 180E |
dmntn 29.10.2005 11:41:38 | |
---|
Olen kattellu tuollaista Harlikan Seppo-kielistä http://www.thomann.de/thoiw3_harley … frbk_7string_egitarre_prodinfo.html Hinta ei todellakaan päätä huimaa, joten olis kiva "alapään-mättö-lankku" =) Pienellä ruuvauksella ja mikkien vaihdolla vois saada jo ihmeitä aikaan... Mulla oli tommonen joku vuosi sitte. Mikit oli ainaki paskat ja kaulastaki oli muistaakseni lähteny pala ekan nauhan kohdalta. Muutenkin kaula rämisi pahoin, että säätämistä ainaki löytyy. Eli ei mitään positiivisia muistoja harley bentonista. |
Khassera 30.10.2005 20:53:04 (muokattu 30.10.2005 20:54:59) | |
---|
Yhtä HBn veekitaraa oon koittanu. Joo-o... Kitarahan se oli. Ihan hauska maalipinta. ... Ok. Se ei pysyny vireessä vaikka soitin pelkkiä sointukiertoja viitisen minuuttia. ... Enkä pidä V-kitaroista ollenkaan. E: Ennemmin ostaisin Behringerin. Repikääpä tästä. |
apenaattori 30.10.2005 21:01:51 | |
---|
Itse olen yhtä testaillut, oli aivan järkyttävä. Tod.näk. kannattaa sijoittaa vähän lisää ja ostaa esim Squier. Go ahead, punk, make my day! |