Aihe: Viihdyttekö?
1 2 3 4 5
manjaana
21.08.2005 00:34:44
No ei välttämättä. Jos ei toimi, nin ei toimi. Sehän voi olla myös uuden alku molemmille.
Nimimerkillä Kokemusta on.

Tästä täysin samaa mieltä, ite yritin aikoinaan melkeen 6 vuotta sinnitellä, vaikka kaikki oli jo menetetty, no nyt viisaampi..
Vanha varis vaan vikkelä..
manjaana
21.08.2005 00:41:24
Manjaana: Ne on miehiä; ei niiltä saa vaatia liikaa!

Voi kulta pieni, kyllähän se oli niin, et kaikki meni ja kaiken jätin, mitään en vaatinut...
Vanha varis vaan vikkelä..
Mikael
21.08.2005 01:16:33

No vittu!En viihdy sitten yhtään,perseestä ovat nuo vähäisetkin keikat,ei jaksais millään..

Hoho! Hyvä!!!! Jos mä joskus joudun naimisiin niin otan yhteyttä - sait just varppina pestin mun häihin.
Oli miten oli, mutta näin on.
Sertzo S
21.08.2005 06:58:10
Joku mua vanhempi ja kokeneempi neuvoi mulle aikoinaan pitkän aviolíiton salaisuuden:
"Älä vaíhda vaimoa ikinä, mutta tyttöystävää sitä tiheämmin"

.

Noin olen silloin tällöin koettanut toimia! ;)
Martso
21.08.2005 07:57:01
Kyllä minäki pääasiassa viihyn. Aina ei kuitenkaan natsaa. Esim. viime ke keikalla oli ihan mahtavaa: kaikilla kivaa, kaikki tykkää, hyvä fiilis, vain 3½ settiä jne. Nyt tulin just himaan eiliseltä keikalta: olin ite jo alusta alkaen väsyny, jengi oli tavallista kapakkaosastoa (ei noteeraa mitenkään), 4½ settiä, se ei vaan nyt lähteny kuleksimaan. Mielenkiinnolla seuraava odottaen.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
jon lord
21.08.2005 10:43:20
Olen yli 30 vuotta "könynnyt" erilaisissa tanssi paikoissa ,kapakoissa, rokkiklubeissa ym.ym- ja yhdessä vaiheessa sain tarpeekseni koska soittaminen alkoi maistua työltä. Lopetin vähäksi aikaa ja menin opiskelemaan. Nyt teen enää satunnaisia tanssikeikkoja ja nautin niistä suunnattomasti. Olen sanonutkin etten lähde jopa satojen kilometrien päähän kiukuttelemaan.Sen voin tehdä kotonanikin jos haluan. Esiintyminen on kuitenkin lahja jonka taitoa ei ole suotu kaikille ja siitä pitää pystyä silloin nauttimaan. Sitäpaitsi meidän tehtävämme on antaa hyvää mieltä niille jotka ovat lähteneet viettämään vapaa-aikaansa.
Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa
Sertzo S
21.08.2005 10:59:39 (muokattu 21.08.2005 10:59:53)
Sait plussan ylläolevasta!
R.Syke
21.08.2005 11:12:26 (muokattu 21.08.2005 11:13:02)
Heh, keu. Lueskelin eilissä iltana Raittisen muistelmakirjaa. Siellä kerrottiin muutamasta 'nimettömästä' muusikosta, jotka järjestivät Jussille 'omituiset olumpialaiset' jossakin Savon sydämessä.

*Keuhksprh*® Niissä olisin kyllä viihtynyt. Motto olkoon: 'Osallistu, viihy, elä turhauvu.'
Sertzo S
21.08.2005 11:13:27
Heh, keu. Lueskelin eilissä iltana Raittisen muistelmakirjaa. Siellä kerrottiin muutamasta 'nimettömästä' muusikosta, jotka järjestivät Jussille 'omituiset olumpialaiset' jossakin Savon sydämessä.

*Keuhksprh*® Niissä olisin kyllä viihtynyt. Motto olkoon: 'Osallistu, viihy, elä turhauvu.'

Tunnustan! ;)
isojussi
21.08.2005 12:04:58
Keikalla on kivaa, humppa on hienoo musaa, asiakkaat on ihania ja soittajasta pidetää hyvää huolta. Liksat on kohdallaan ja bändi toimii, kun junan vessa.

Eli viihdyn.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Musiikkia korville
21.08.2005 14:32:44

Tää on joteskin väärin: Me jotka tykätään soittamisesta, joudutaan tekemään jotain typerää siviiliduunia ja ne jotka inhoaa soittamista joutuu tekemään sitä duunikseen.

Heh, niin totta. +

Ite viihdyn aivan helvetin hyvin. Siviiliduunini ei o sekään huono, mutta minkäs soittaja sielulleen voi...

Ainoa kerta kun on ollu vähän ankeempaa on just nyt, kun on hirveä lentsu päällä, takana 3 humppailtaa putkeen ja kun aina pitäis yrittää antaa kaikkensa. 2 ekaa meni ihan hyvin ja meni tuo eilinenkin, mutta kokoajan oli pelko persiissä, että millon tipahdan. Ajattelin vaan, että täysiä vedän makso mitä makso. Ja menihän se hienosti kuulemma kuitenki.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
häläppääjä
21.08.2005 14:43:04
Kesällä kapakkakeikat on yleensä mulle kärsimystä, kun hiki suorastaan suihkuaa. Lavoilla nyt joteski tuntus ilmanvaihto olevan parempi. Se joskus ennen turhautti, että jos oli reenannu muka jonku ns."paremman kappaleen" niin että omasta mielestä toimii, niin turakaiset vaan mullistellee. Ja kyssyy Jätkän humppaa. No, onpa siihen tottunu-ei enää välitä.

Muuten kyllä humpan veolle ei oo vertaa..?
Ee, voikko nää tulla jo ajjaan..
aarnikotka
21.08.2005 16:12:35

Muuten kyllä humpan veolle ei oo vertaa..?

Tuo Humppa sana tuo useimmille mieleen Humppaveikot tai Dallapeen.
Kuitenkin tuolla listoilla keikkuu jatkuvasti selvää humppamusiikkia jota ei kaikki turakaiset edes humpaksi miellä. Esim. Matti ja Teppo: Näin se kesäloma toimii, Yölintu: TV:n kokoinen haitari, tai suuri osa Irvinin biiseistä, ym. ym. Jotkut hieman "naamioituna" tuollaiseksi diskohumpaksi. Humpan tempo ja "rytke"löytyy kuitenkin yllättävän monesta ns. listahitistä.
Humppa sanaa tunnutaan yleisesti halveksittavan, vaikka kuitenkin piilohumppaa kuunnellaan iskelmämusiikkina.

Miksikohän???
UGH! olen puhunut
baron
21.08.2005 20:07:01

Kun harvakseltaan keikkailee niin:

1. Jo ennen keikkaa on muutaman päivän ajan oikein kiva fiilis, lievästi euforinen olotila
2. Itse keikka on suunnaton nautinto.
3. Keikan jälkeen on oikein kunnon euforia, leijailee ilmassa.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
riff
22.08.2005 00:49:28 (muokattu 22.08.2005 11:51:49)
Vaikee kysymys! Yleensä viihdyn mutta viihtyvyyden taso laskee (ei lineaarisesti vaan logaritmisesti) aina, mitä enemmän on keikkoja putkeen. Keikkapaikka vaikuttaa myös suuresti. On eri asia soittaa samat biisit Punaisessa Kukossa ja Naapurinvaaralla!
Joskus rundin eka keikka menee pieleen, kun on ollut "kylmillään" muutaman päivän. Fiilis voi silti olla hyvä. Sit se alkaa siitä painua ja jos viikon on ollut yhtämittaa tien päällä, on ylikypsyystaso usein jo aika huipussaan! Eikä se koske tässä bändissä vain minua. Nuo ovat aika luonnollisia asioita. ( Vain) 10 vuotta putkeen sahanneena tietää jo aika tarkalleen homman kuvion.
Positiivisuus on perseestä!
Musiikkia korville
22.08.2005 00:57:25

Mutta nyt se on tj3!!!!! (Rihvi on kohta EVP!)

Siis voiko tästä oikeasti olla?.. Niin no ehkä virallisesta..
KoskPaavo
22.08.2005 01:08:35
Viime perjantaina ja lauantaina oli vedot 22.00- 03.30, tuntui näin vanhasta miehestä turhalta "kansainvälisen" meiningin tavoittelulta Vorssan kokoisessa kylässä.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
KoskPaavo
22.08.2005 01:10:01
Punainen Kukko onkin aivan anuksesta.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Musiikkia korville
22.08.2005 01:18:38 (muokattu 22.08.2005 01:19:47)

Viime perjantaina ja lauantaina oli vedot 22.00- 03.30, tuntui näin vanhasta miehestä turhalta "kansainvälisen" meiningin tavoittelulta Vorssan kokoisessa kylässä.

Ja musta tuo tuntuu turhalta minkä tahansa kokoisessa kylässä Suomessa. Se vaan on joka paikassa niin, että sen klo 2 jälkeen alkaa tuo kuningasalkoholi olemaan niin vahvasti pinnassa, ettei live -musiikkia enää tarvittaisi...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)