Osmo 28.06.2005 15:32:08 | |
---|
Ne tuli putkeen. Se jakso missä Vic alkoi lopussa poraamaan (lähtiköhän sen vaimo silloin?) oli ensimmäisen kauden viimeinen jakso. Sitten jatku suoraan toiselle kaudelle, ja Nelonen tauotti nyt kesken toisen kauden. Oolrait. Tulipahan tämäkin nyt selväksi. Itseasiassa hieman kummastelinkin jossain vaiheessa tuotantokauden pituutta, mutta tässähän tämä selvisi. Pixies. |
Tmp 19.08.2005 15:30:18 (muokattu 19.08.2005 15:30:35) | |
---|
Milloin tämä mainio sarja taas alkaa!? Ei ole telkkarista tullut mitään mainoksia. Ne sanoi kyllä keväällä että jää _tauolle_. Jos ne peruuttaa tämän sarjan niin saa kyllä nelonen kuulla. |
Brian May jr. 19.08.2005 15:50:49 | |
---|
Jos ne peruuttaa tämän sarjan niin saa kyllä nelonen kuulla. Itse antaisin neloselle kouluarvoasteikolla puhtaan nelosen, jos sarjan lopettavat. |
Tmp 19.08.2005 17:13:26 | |
---|
Itse antaisin neloselle kouluarvoasteikolla puhtaan nelosen, jos sarjan lopettavat. Tuota... Ota plussa :P |
Brian May jr. 20.08.2005 22:14:34 | |
---|
Tuota... Ota plussa :P Ihan vakavissani olin, pistäisin huonoa palautetta roppakaupalla ja jokaisen viestin loppuun laittaisin summa summarum: 4/10. Ja kouluarvoasteikolla. |
SuperJeesus 21.08.2005 00:00:38 | |
---|
Milloin tämä mainio sarja taas alkaa!? Ei ole telkkarista tullut mitään mainoksia. Ne sanoi kyllä keväällä että jää _tauolle_. Jos ne peruuttaa tämän sarjan niin saa kyllä nelonen kuulla. Jep. Toisesta kaudesta taitaa olla vielä viisi jaksoa näyttämättä. Missä oikeus? Missä kohtuus? Missä on Tom Joad? Vituttaa vielä enemmän kun katselee noita jäljelle jääneiden jaksojen nimiä: "Inferno", "Break point", "Dominoes falling"... Infernon täytyy olla todella tiukka! Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa. |
Ainoa sarja, jota olen pitkään aikaan jaksanut aktiivisesti seurata. DVD-julkaisut menevät hakintaan välittömästi, jos nelonen tosiaan osoittaa olevansa kaiken arvostelun alapuolella ja jättää näinkin laadukkaan sarjan näyttämisen tähän. Ei vaan voi käsittää.. No ehkä suurta yleisöä kiinnostaa enemmän jonkin sortin tosi-tv, -tai ihmissuhdepaska. Eihän kaupallista kanavaa kaiketi voi syyttää sen myymisestä, millä on kysyntää. Yleisöä siitä sitä vastoin voi syyttää sitäkin enmmän. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Kampela77 21.08.2005 01:00:38 | |
---|
Ainoa sarja, jota olen pitkään aikaan jaksanut aktiivisesti seurata. DVD-julkaisut menevät hakintaan välittömästi, jos nelonen tosiaan osoittaa olevansa kaiken arvostelun alapuolella ja jättää näinkin laadukkaan sarjan näyttämisen tähän. Ei vaan voi käsittää.. No ehkä suurta yleisöä kiinnostaa enemmän jonkin sortin tosi-tv, -tai ihmissuhdepaska. Eihän kaupallista kanavaa kaiketi voi syyttää sen myymisestä, millä on kysyntää. Yleisöä siitä sitä vastoin voi syyttää sitäkin enmmän. Eikö se nyt ollut jo aikanaan selvä, että sarja jää vain tauolle. Ja eikös sarja ole myös kerännyt ihan kiitettävästi katsojia. |
aleksi 24.08.2005 01:14:57 (muokattu 24.08.2005 01:21:43) | |
---|
Ainoa sarja, jota olen pitkään aikaan jaksanut aktiivisesti seurata. DVD-julkaisut menevät hakintaan välittömästi... Olen sairaslomalla katsellut nyt 18 jaksoa kolmen päivän aikana. Kaiken kaikkiaan kahdesti olen katsonut tuohon kolmannen tuotantokauden loppuun asti, nyt on siis menossa kolmas kerta sarjan parissa, enkä voi vieläkään muuta kuin kehua. "open hands to the wind" |
Rejoy 27.08.2005 22:27:34 | |
---|
Uudet jaksot tulee vasta jouluna. Sarja alkaa 4.9. sunnuntaina alusta. Parempi niin kun ei ollenkaan, mutta olisi saanut kyllä jatkua siitä minne keväällä jäi. http://www.nelonen.fi/shield/ |
k1mm0 28.08.2005 00:41:30 | |
---|
Uudet jaksot tulee vasta jouluna. Sarja alkaa 4.9. sunnuntaina alusta. Mitähän helvettiä? Tuossa nyt ei ole oikeasti enää mitään vihoviimeisintäkään järkeä. Kyllä niitä sarjoja tässä vaiheessa uusitaan, kun ensiesityksestäkin on alle vuosi eikä kaikkia jaksoja olla edes vielä näytetty, mutta odotas sitten kun muutaman vuoden päästä tekisi mieli noita katsoa. Näytetäänkö silloin? No ei. Ja muutenkin tuo toisen tuotantokauden pätkäisy kesken kaiken. Tässähän rupeaa vituttamaan ihan täysiä. No, kai nuo sen verran ovat unohtuneet nuo ensimmäiset jaksot että voi katsoa uudestaan. Kuten sanoit, parempi tuokin kun ei mitään. Mutta silti ihmetyttää. Mun paska haisee paremmalle kuin sun!Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
SuperJeesus 28.08.2005 01:12:53 | |
---|
Tuli tässä nyt sitten katsottua toinen tuotantokausi dvd:ltä, ja on nyt vähän tyhjä olo. Ne jäljelle jääneet jaksot olivat ehkä tiukinta ikinä. Viimeisen jakson viimeinen kohtaus oli mahtava. Kuka on Strike Teamin uusi jäsen? How black is he? Miten käy money trainin? Miten käy Acevedan? Miten käy sen homopoliisin? Minä tiedän. Oli kyllä parempaa kuin onanointi. Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
Ropnoa nam! |
MrHands 28.08.2005 01:20:19 | |
---|
Nelonen ei osaa. Haen netistä. |
Dunga 28.08.2005 02:06:11 | |
---|
Taas tätä tuttua uusintakierrosta neloselta, muistuupi mieleen Oz:in turhauttavan pitkä uusintakierros, we want more! Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
foetor ex ore 28.08.2005 02:21:49 | |
---|
Uudet jaksot tulee vasta jouluna. Sarja alkaa 4.9. sunnuntaina alusta. Voi morjens! |
kingdom 04.09.2005 18:18:46 | |
---|
Joo ei vittu. Sanokaa joku mikä järki tässä on. Taas pitää odottaa parikymmentä viikkoa ennen kuin uudet jaksot alkavat. Ja vaikka uusintoja voisikin katsoa niin mikä vittu on tuo lähetysaika? 23:10 sunnuntaisin? Ei hevonvittu. Anteeksi karkea kieleni mutta nyt vituttaa. |
zorro 05.09.2005 12:18:50 | |
---|
ite oon nyt kattonu eka tuotantokaudesta about seitsemän jaksoa. minun mielestä mahtava sarja, mutta se homo sivujuoni on aika vittumainen. onneksi sitä ei ole kuin pari minuuttia per jakso, eikä ole edes joka jaksossa. rescue me on parempi. siitä katselen jo tokaa tuotantokautta. |
Boyakasha 26.11.2005 17:38:29 | |
---|
Todennäköisesti paras sarja johon olen törmännyt. Ainoa sarja, josta olen tilannut dvd-boksit. Kolmas kausi lähti tilaukseen Jenkkien Amazonista ja neljäs heti, kun tulee myyntiin joulukuussa Jenkeissä. Imu tuntuu olevan joka jaksossa mieletön, eikä Sopranosin (entinen suosikki saanut väistyä Shieldin tieltä) kaltaisia väsyneitä ja kuolleita jaksoja ole tullut vielä vastaan. Toivottavasti ei myöhemmillä tuotantokausillakaan. Ole hyvä. |
Incarnation 27.11.2005 00:50:04 | |
---|
Ilouutisia: Shield jatkuu Nelosella 13.12. alkaen ja tattadaa!! lähetysaikana on 21.00. Vihdoin! "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Turder 27.11.2005 12:56:49 | |
---|
Canal+ aloittaa ma 28.11 uusilla 4. tuotantokauden jaksoilla klo 23.00. |