Simoniiq 18.08.2005 21:25:01 | |
---|
|
trih 18.08.2005 21:33:33 | |
---|
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Simoniiq 18.08.2005 21:34:44 | |
---|
Siis noi vanerirunkoset ei oo hyviä? Tuleekohan kyseltyä liikaa... Pakko kysellä, ei naapi voi itse tietää. |
Muhis 18.08.2005 21:50:26 | |
---|
En suosittele Harlikkaa kenellekkään tasoon katsomatta, etenkään halpoja. Mikään niin halpa ei voi olla hyvää. |
Muuki 19.08.2005 01:08:27 | |
---|
Siis noi vanerirunkoset ei oo hyviä? Tuleekohan kyseltyä liikaa... Pakko kysellä, ei naapi voi itse tietää. Ei siinä mitään, kysele pois. En tiedä onko väite ''vanerirunkoiset ei oo hyviä'' faktaa fai fiktiota, mutta ainakaan nuo 2 Epifounia ei ole parhaita les pauli kopioita, siis todellakaan. Pistät pari saturaista ainakin noiden päälle niin saat jo ihan kelpo vehkeen. Sinuna ehkä lähtisin just kattoon noita Yamahan pasificoitakin tai tuota Ibaneziakin.. Mutta jos sinua tuo ESP kiinnosti, ni ei mulla ainakaan tarpeeks hyvää syytä ole antaa, mikset sitä ostaisi. Mainio keppihän se on. Kattele vaan rauhassa ja testaile ihmeessä, valinta on sinun. Kannattaa noita hintojakin vertailla, ja kysellä tarjouksia sun muita. Saattaa kuitenkin olla, että thomannista saat kepin sopuhintaan. Ainii, joku niistä behringereistä, ei niitä tosiaan minunkaan tietääkseni Suomessa ole vilahtanut. Mun oli.. ''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä |
Nazareth 19.08.2005 01:28:57 (muokattu 19.08.2005 01:29:12) | |
---|
Miä annan kans ääneni Yamaha Pacificalle, oon itekki moisen omistanu ja hyvä oli. En tiiä mikä tossa LTD:ssä on mutta ruma on ulkonäöllisesti mielestäni. "Yks olut ja yks lapin kulta" IMIK #27 AKKK#6 |
Muuki 19.08.2005 11:48:58 | |
---|
Miä annan kans ääneni Yamaha Pacificalle, oon itekki moisen omistanu ja hyvä oli. En tiiä mikä tossa LTD:ssä on mutta ruma on ulkonäöllisesti mielestäni. Yhtä ruma kuin Pacifica. Ellei kauniimpi. ''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä |
Simoniiq 20.08.2005 21:57:51 | |
---|
Sanonpa vielä, että etsin lespaa enkä stratoa. |
Reaper_Man 20.08.2005 22:04:48 (muokattu 20.08.2005 22:06:01) | |
---|
Sanonpa vielä, että etsin lespaa enkä stratoa. Eiköhän sun kannata ostaa tuo LTD EC 50, varmasti saat rahallesi vastinetta.. Sanoisin sen olevan parempi kuin kumpikaan noista Epiphoneista. Mutta, sustahan se riippuu kaikista eniten...... V-kitara on hevisuunnikas. |
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
trih 21.08.2005 02:49:42 | |
---|
Ulkonäkö on kaikkein vähiten tärkeää siinä. hoho ja piru niinku ruamattua joo. Ec-50 jos kiinnostaa niin ei tarvi turhia jauhaa, osta pois :D Ec-50. Jos ulkonäöllä ei väliä niin samoasta löytyy. Suosittelen Ec-50. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |