Aihe: 7-kielinen kitara haussa?
1 2
pehko
20.08.2005 15:39:53
Onhan noissa kalliimmissa jo liimakaula. Siis Elitessä, Blackjackissa ja Hellraiserissa. Elitessä on sitten loimukantta, BJ:ssä seymour duncanit ja hellissä loimukansi ja EMG:t. Onhan tuo hinta aika suolainen korea kepiksi. Mutta toisaalta samalla lailla on nuo LTD:t hinnoiteltu. Schecterin eduksi voidaan lukea se, että uusiin malleihin on kaikkiin saatu pitempi kaulan scale.. Itse varmasti eniten noista kiinteätallaisista kiinnostaisi tuo LTD SC-607B, tai pelkkä Sc-607 sunburstina..

Nyt mentiin taas vähän kaus.

Kyl mä kääntysin mieluummin tuohon SC-607 puoleen. Schectereistä en oo kuullu kovin maarittelevia arvosteluja. Ovat kuulemma aika käsiä...
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
Incarnation
20.08.2005 15:42:04
Kyl mä kääntysin mieluummin tuohon SC-607 puoleen. Schectereistä en oo kuullu kovin maarittelevia arvosteluja. Ovat kuulemma aika käsiä...

Nuo Stephen Carpenter -kitarat on kyllä jo vähän kalliimman sortin kitaroita. Hinta on muistaakseni jotain 1100€.
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
-K-
20.08.2005 16:32:07
niinhän ne taitaa olla joo.....Varsinkin se ESP model.....tosin, son 6kielinen, ja seiskoistahan tässä puhutaan...Mutta kuitenkin, olen saman huomannut. Niin, ESPin sivuilla, 607 on $1,299 ja 607B on $1,349....

ON siitä seiskastakin ESP-versio, 3000e suurinpiirtein. Suomen OVH-hinnat on 607 1159 ja 607B 1195. Tonniin varmaan käteiskaupalla. Mutta lähimpänä specseiltään hellraisereita. Neckthru toki LTD:lle etuna.
Ei suotta elämys.
trih
20.08.2005 17:56:07
Onhan noissa kalliimmissa jo liimakaula. Siis Elitessä, Blackjackissa ja Hellraiserissa. Elitessä on sitten loimukantta, BJ:ssä seymour duncanit ja hellissä loimukansi ja EMG:t. Onhan tuo hinta aika suolainen korea kepiksi. Mutta toisaalta samalla lailla on nuo LTD:t hinnoiteltu. Schecterin eduksi voidaan lukea se, että uusiin malleihin on kaikkiin saatu pitempi kaulan scale.. Itse varmasti eniten noista kiinteätallaisista kiinnostaisi tuo LTD SC-607B, tai pelkkä Sc-607 sunburstina..

Nyt mentiin taas vähän kaus.

Ei hirveän kauas koska ESP omistaa Schecterin. Samasta tehtaasta tulevat koreamallit heillä.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Explorer
20.08.2005 18:11:57
Ei hirveän kauas koska ESP omistaa Schecterin.

Väärin.

http://www.schecterguitars.com/faq.asp

Q: Is Schecter Guitar affiliated with ESP guitars??
A: F*ck No!
Interstellar overdrive.
trih
20.08.2005 18:30:22 (muokattu 20.08.2005 18:33:43)
Väärin.

http://www.schecterguitars.com/faq.asp

Q: Is Schecter Guitar affiliated with ESP guitars??
A: F*ck No!

Hei älä ny viitti. Olin osittain oikeassa. Salaliittoteoriat voivat myös olla tosia. Lainaus ESPin tiedotteesta:

Schecter Guitar Research is a wholly owned subsidiary of the ESP Company Limited of Japan, and was acquired in the early 1990' s. However, the two guitar companies operate as totally separate entities, in separate locations, with different management & personnel. Issues such as product design, quality control, customer service, marketing and pricing are decided independently.

http://p222.ezboard.com/fespguitars … rdfrm16.showMessage?topicID=8.topic

Lissää. Molemmat valmistajat käyttävät "volutea". Mikä muu koreavalmisteinen merkki tekee näin? Okei, Schecterien korkeat hinnat voivat johtua siitä volutesta joka on pitänyt erikseen alihankkijalta tilata pelkästään heidän keppejään varten... :@ ?
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Explorer
20.08.2005 18:45:56
http://p222.ezboard.com/fespguitars … rdfrm16.showMessage?topicID=8.topic

Katos vaan, olin väärässä. Schecterin sivuilla puhutaan siis jaskaa.

Lissää. Molemmat valmistajat käyttävät "volutea". Mikä muu koreavalmisteinen merkki tekee näin? Okei, Schecterien korkeat hinnat voivat johtua siitä volutesta joka on pitänyt erikseen alihankkijalta tilata pelkästään heidän keppejään varten... :@ ?

No, onhan se volute nyt niin triviaali rakenne kepissä ettei sitä varten tarvita erillistä tehdasta tai alihankkijaa, kyllä sen kuka tahansa jamppa osaa tehdä.
Interstellar overdrive.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)