Aihe: löysin ihan hirvittävän hyvän progepumpun
1 2 3 4
Vteich
27.05.2003 20:08:05 (muokattu 27.05.2003 20:11:37)
Ja tiedän, olen vittumainen kusipää. Mutta minkäs sille voit. Muusikoiden.net on rock-henkinen ja wanabe-aatteella kulkeva sivusto. Useat rock-scenestä pudonneet kuvittelevat olevansa niin hemmetiin cooleja kun kuuntelevat konemusaa ja keskustelevat siitä tietämättä asioista yhtään mitään.

Hoh. Ensinnäkään en ymmärrä miten "rock-scenestä" voi "pudota", mutta sama kai se. Toiseksi en ymmärrä, mitä tällainen erottelu hyödyttää? "Ne" ja "me"? Ne kuuntelee rockia eikä tiedä vittu konemusasta mitään!

Minä olen amatööri niin konemusiikin kuin kaiken muunkin musiikin suhteen. Olen pääsääntöisesti kuuntelija. En ole omistautunut millekään genrelle, että pitäisi ottaa siitä ja vain siitä kaikki mahdollinen selvää ja irti. Levyhyllyyni mahtuu sulassa sovussa niin progerockia kuin progetranceakin. Ja onneksi niin. Pidän avarakatseisuuttani rikkautena. Olisipa tylsää jos pitäisi kuunnella koko ajan samaa genreä.

Mitä tulee muusikoiden.netin ja esim. platinum.ac:n vertailuun, ainakin minä haluan puhua musiikin normaalikuluttajien kesken asioista näin bulkkitasolla. Platinum.ac tuntuu olevan ennemminkin himofanien keskustelupalsta. Mene nyt sitten sellaiselle esittämään asiaasi, että "Suositelkaapa sitä ja tätä siitä ja siitä genrestä". Paikkansa kai kullekin.
Jean
27.05.2003 20:14:18

Hienoa, että pidät. Kannattaisi muuten myös tutustua siihen "oikeaan progeen", eli progressiiviseen rockiin. Siinä olisi jo jotain, vähän erilaista. En tietenkään dissaa housea, kyllä siihenkin on joskus tutustuttu, ei kylläkään ihan sinun tasollasi asti. Respektiä siitä, arvostan että tiedät jostain asiasta enemmän kuin minä.

Sanotaan vaikka näin. Ei juuri liiemmin löydy mielenkiintoa tutustua tähän "progeen". Ei pahalla, mutta se mitä olen vähän kuullut ei sytyttänyt mussa minkäänlaista kipinää. Joten, jätän väliin.

No nyt muuten pistää vähän vihaksi. Ai että pitää kuunnella/tehdä/soittaa vain yhtä musatyyliä että voi kutsua itseään muusikoksi? "Vain siksi että olisivat muka persoonallisia." ?? Ai että musasta ei voi oikeasti diggailla, vaan se on joku saatanan pätemisjuttu. Voi äly. Käypäs täällä:
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 0&o=0&x=83416177c6&co=0

En mä tuota tarkoittannu. Kaikkea ei tarvi käsittää omien ajatusten pohjalta. Kannattaa muistaa että täälläkin on ihminen joka kirjoittaa. Joten...

Miksi tämä on rock-pohjainen saitti? Siksi että täällä on vähän konemuusikoita. Siksi että maailmassa on muitakin kuin konemuusikoita. Ja valtaosa on rockmuusikoita, mikäli nyt wannabetyyppejä voi muusikoiksi kutsua. ;) Mutta mikä estää tätä olemasta hyvä foorumi myös konemuusikoille? Ei valiteta, vaan tehdään asialle jotain, jooko?

No, sen jo tiesinkin alunalkaen että tää on rock-scenen saitti. Mutta, se että täältä löytyvät harvalukuiset konemusiikista kiinnostuneet ovat niin hemmetin pätemistarpeen omaavia! En voi edes huumorilla kutsua tätä hyväksi konemusiikki saitiksi. Kehityskelpoiseksi, toki, siihen tää on hyvä. Mutta näillä eväillä aika heikko taso syntyy.

On huomattu. Mutta en minä sinua vihaa. Enkä dissaa aatteitasi tms. Mutta...

Kusipää on hyvä olla. Herätän närää niin täällä, platinumissa kuin mikserissäkin. Tosin, enimmäkseen plattarissa jonka aktiivikäyttäjä olen. Toisin kuin tämän foorumin.

Aijaa. Ai että te "konemuusikot" teette musaa vain toisillenne, että muut eivät saa diggailla siitä? Ei ihme että olette tuollainen sisäsiittoinen säälittävä pieni tahra yhteiskunnassa.

Jos sinä vedit herneen nenukkiisi mun teksteistä niin tosta vois kiskaista meloonin sieraimeen! Konemusiikkiscene on todellakin pieni, mutta kasvava. Sanoisin että humppa/iskelmä/rock-scene on jäänyt paikoilleen junnaamaan liikaa, joten on hyvinkin perusteltua että konemusiikki kulkee edellä. Kuuntelen itse kyllä musiikkia suht laajalla skaalalla mutta... Konemusiikki vain on mun juttu. Ja nyt ei puhuta tekotaiteellisesta pimputtelusta koneilla :)

Ja nyt, pyydän anteeksi mahdollisesti loukkaavia sanavalintojani. En tarkoita pahaa, mutta tuleen on vastattava tulella, eihän tästä muuten mitään keskustelua synny. :)

Minäkin vastaan tuleen tulella, heitän bensaa liekkeihin ja puhallan päälle... Jotta kokko olisi tarpeeksi suuri, vaaditaan kärkkäitä mielipiteitä, erilaisia ajatuksia ja tapoja sanoa se. Sillätavalla keskustelut syntyvät. Ei siitä mitään tule jos kaikki on "jees-tyyppejä"...
Kuljen useimmilla forumeilla nimellä Daniel Braun Joten älä ihmettele, jos tutuhkoa juttua tulee... ;)
Jean
27.05.2003 20:20:24

Mitä tulee muusikoiden.netin ja esim. platinum.ac:n vertailuun, ainakin minä haluan puhua musiikin normaalikuluttajien kesken asioista näin bulkkitasolla. Platinum.ac tuntuu olevan ennemminkin himofanien keskustelupalsta. Mene nyt sitten sellaiselle esittämään asiaasi, että "Suositelkaapa sitä ja tätä siitä ja siitä genrestä". Paikkansa kai kullekin.

Todellakin, näitä kahta ei voi verrata. Molemmilla on omat käyttäjäkuntansa. Kohdeyleisö on molemmilla saiteilla erilainen. Mutta, vitutuksen mulla aiheuttaa täällä tää että osa jengistä fiilistelee konemusalla. Kuvittelee olevansa gurujakin kun kuuntelevat jotakin erittäin kokeellista konemusaa. Mielestäni tuon tyyppisten genrejen sekoittaminen pelkkään konemusaan (vittu mä vihaan tuota sanaa "konemusiikki"!!!) on outoa. Useat jazz kokoonpanot esimerkiksi käyttävät erittäin paljon koneita tuottaessaan musiikkia. Eihän tämä varsinaisesti ole konemusiikkia. Mutta, jos yksi HerraX tekee jazz biisin pelkillä koneilla, on hän tällöin konemuusikko. :) Jep jep.

Tiedän että puhun enemmänkin clubi-scenen pohjalta, siitä johtuvat nää hemmetin mielipide-erot. Ja tietenkin, olen vittumainen kusipää. :) Ja tulen aina olemaan...
Kuljen useimmilla forumeilla nimellä Daniel Braun Joten älä ihmettele, jos tutuhkoa juttua tulee... ;)
Jabbe
27.05.2003 20:23:13
Sanotaan vaikka näin. Ei juuri liiemmin löydy mielenkiintoa tutustua tähän "progeen". Ei pahalla, mutta se mitä olen vähän kuullut ei sytyttänyt mussa minkäänlaista kipinää. Joten, jätän väliin.

Se vähä progehouse mitä olen kuullut oli täysin paskaa. Ihan perseestä. Johtopäätös: Koko genren täytyy olla perseestä.

En mä tuota tarkoittannu. Kaikkea ei tarvi käsittää omien ajatusten pohjalta. Kannattaa muistaa että täälläkin on ihminen joka kirjoittaa. Joten...

...joten? Mitä sitten tarkoitit?

No, sen jo tiesinkin alunalkaen että tää on rock-scenen saitti. Mutta, se että täältä löytyvät harvalukuiset konemusiikista kiinnostuneet ovat niin hemmetin pätemistarpeen omaavia! En voi edes huumorilla kutsua tätä hyväksi konemusiikki saitiksi. Kehityskelpoiseksi, toki, siihen tää on hyvä. Mutta näillä eväillä aika heikko taso syntyy.

Minkä pätemistarpeen? En mä ainakaan halua päteä, haluan vain kehittyä muusikkona. Siksi tätä foorumia käytän, ja koska käytän näin paljon niin kehittymishalu on myös sen mukainen. Ei sillä että tässä täysin aloittelijoita oltaisi. Niin konemusassa kuin missään muussakaan.

Mutta tämä palsta on erittäin kehityskelpoinen, siinä olet oikeassa. Mutta mitä meinaat "heikoilla eväillä"? Sitä että täällä on vain muutama konemusatyyppi, vai tarkoitatko kenties meidän älyllistä tms. tasoa?

Kusipää on hyvä olla. Herätän närää niin täällä, platinumissa kuin mikserissäkin. Tosin, enimmäkseen plattarissa jonka aktiivikäyttäjä olen. Toisin kuin tämän foorumin.

Mulla on vähän sama vika, olen kusipää, jos sille päälle satun. Kuten nyt. Tarkoitukseni onkin herättää närää. Hähähähä.

Jos sinä vedit herneen nenukkiisi mun teksteistä niin tosta vois kiskaista meloonin sieraimeen! Konemusiikkiscene on todellakin pieni, mutta kasvava. Sanoisin että humppa/iskelmä/rock-scene on jäänyt paikoilleen junnaamaan liikaa, joten on hyvinkin perusteltua että konemusiikki kulkee edellä. Kuuntelen itse kyllä musiikkia suht laajalla skaalalla mutta... Konemusiikki vain on mun juttu. Ja nyt ei puhuta tekotaiteellisesta pimputtelusta koneilla :)

Konemusiikki kulkee edellä? No jopas. Mitäs uutta siinä konemusassa on viime aikoina tapahtunut? Joku uusi tyyli taas, jonka joku on keksinyt ja väittää olevansa erilainen? Humppa ja iskelmä ovat kyllä aika paikallaan polkevia, mutta että rock ei muka kehittyisi?

Ja mitä se tekotaiteellinen pimputtelu on?

Minäkin vastaan tuleen tulella, heitän bensaa liekkeihin ja puhallan päälle... Jotta kokko olisi tarpeeksi suuri, vaaditaan kärkkäitä mielipiteitä, erilaisia ajatuksia ja tapoja sanoa se. Sillätavalla keskustelut syntyvät. Ei siitä mitään tule jos kaikki on "jees-tyyppejä"...

Täällä taas aletaan kohta turvautua ydinaseisiin. Mehevä keskustelu (jopa tappelu) tästä näyttäisi olevan kehittymässä, mutta hyvä niin.

Hupaisaa sinänsä, että mä olen melkeinpä ottanut Jamin paikan. Ennen mä olin aina puolustamassa konemusaa. No, välillä näinkin päin. Hoho.

:)
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Jabbe
27.05.2003 20:28:58 (muokattu 27.05.2003 20:29:11)
Todellakin, näitä kahta ei voi verrata. Molemmilla on omat käyttäjäkuntansa. Kohdeyleisö on molemmilla saiteilla erilainen. Mutta, vitutuksen mulla aiheuttaa täällä tää että osa jengistä fiilistelee konemusalla. Kuvittelee olevansa gurujakin kun kuuntelevat jotakin erittäin kokeellista konemusaa. Mielestäni tuon tyyppisten genrejen sekoittaminen pelkkään konemusaan (vittu mä vihaan tuota sanaa "konemusiikki"!!!) on outoa. Useat jazz kokoonpanot esimerkiksi käyttävät erittäin paljon koneita tuottaessaan musiikkia. Eihän tämä varsinaisesti ole konemusiikkia. Mutta, jos yksi HerraX tekee jazz biisin pelkillä koneilla, on hän tällöin konemuusikko. :) Jep jep.

Jaahas. Tässä vaiheessa isketään sitten vähän levyhyllyä kehiin:

King Crimson, Don Johnson Big Band, Air, Nuspirit Helsinki, Giant Robot, Groove Armada, Thievery Corporation, FSOL, St, Germain, Asian Dub Foundation, Apollo440, Herbie Hancock, Daft Punk, Basement Jaxx, J-M Jarre.

Tuossa oli puolet tuosta mun 40 levyn aktiivikuuntelu-hyllystä. Loput on sitten jotain tyyliin Pink Floyd, Zappa, T.O.P ja jotain progea/jazzia. Huom. tämä on vain n. 1/10 levyistäni, ja sitten on mp3a ja lainattuja levyjä ym.

Jaa että näillä sitten ei saisi fiilistellä vai? Mitä helvettiä mä noilla levyillä teen jos en kuuntele? Ja sitten tuossa vieressä on Yamahan Rm1x ym. sälää, joilla sitä musaa väännän itsekin. Olet varmaan kuullutkin jotain, tuolta mikseri.netistä jne.

En siltikään taida kelvata sinne teidän juppikonegurufoorumille, vai?
Juho L
27.05.2003 21:02:28
Täällä taas aletaan kohta turvautua ydinaseisiin. Mehevä keskustelu (jopa tappelu) tästä näyttäisi olevan kehittymässä, mutta hyvä niin.

Hienoa! Minä olen oitis mukana. Kuka haluaa ensimmäiset maistiaiset verbaalisesta tuomionvasarastani?

Hupaisaa sinänsä, että mä olen melkeinpä ottanut Jamin paikan. Ennen mä olin aina puolustamassa konemusaa. No, välillä näinkin päin. Hoho.

Jamiksi Jamin tilalle.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
hörhö
27.05.2003 21:13:51

Se, tarkoittaako sana proge sitä kehityksellistä(tai joidenkin mielestä 70-luvulle jätettäävää eli regressiivistä)rokkia vai trancea, riippuu asiayhteydestä. Varmaan tulkitaan klubilla ja konepiireissä tranceksi ja 70-luvulla nuoruusvuosiaan viettäneiden keskuudessa rokiksi. Ei voi tuollaista hyvin epämääräistä lyhennettä sivistyssanakirjaan laittamaan. Eli ASIAYHTEYS!
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
Jean
27.05.2003 21:21:59
Se, tarkoittaako sana proge sitä kehityksellistä(tai joidenkin mielestä 70-luvulle jätettäävää eli regressiivistä)rokkia vai trancea, riippuu asiayhteydestä. Varmaan tulkitaan klubilla ja konepiireissä tranceksi ja 70-luvulla nuoruusvuosiaan viettäneiden keskuudessa rokiksi. Ei voi tuollaista hyvin epämääräistä lyhennettä sivistyssanakirjaan laittamaan. Eli ASIAYHTEYS!

Tää on juuri se asia mistä olen puhunut. Miksi te, ei dissausta tälläkertaa, rock-ihmiset ette voi anaa clubi/konemusapuolen käyttää tuota proge-nimitystä ilman että alatte kuittailla siitä että " kyllä proge on aivan jotakin muuta"? Se miksi täällä puhutaan "konemusiikista" on enemmänkin ongelma kuin tuo "proge". Konemusiikki on mielestäni aivan liian laaja käsite kun puhutaan musiikista. Tuo termi kattaa aivan kaiken konemusiikin, joten... Pitäiskö sitten alkaa käyttää termiä "muu musiikki"? Se kattaisi sitten kaiken humpasta heviin... :)
Jabbe
27.05.2003 21:27:07
Tää on juuri se asia mistä olen puhunut. Miksi te, ei dissausta tälläkertaa, rock-ihmiset ette voi anaa clubi/konemusapuolen käyttää tuota proge-nimitystä ilman että alatte kuittailla siitä että " kyllä proge on aivan jotakin muuta"? Se miksi täällä puhutaan "konemusiikista" on enemmänkin ongelma kuin tuo "proge". Konemusiikki on mielestäni aivan liian laaja käsite kun puhutaan musiikista. Tuo termi kattaa aivan kaiken konemusiikin, joten... Pitäiskö sitten alkaa käyttää termiä "muu musiikki"? Se kattaisi sitten kaiken humpasta heviin... :)

Saatte te käyttää toki progea siellä klubipiireissä, mutta kysymys oli proge-nimityksen _yleisestä_ käytöstä, ja 99% ihmisistä käsittää sen nimenomaan progressiivisena rockina.

Keksipäs parempi nimitys kuin konemusiikki? "muu musiikki"? hoho.

Samalla voisit muuten keksiä paremman nimityksen klassiselle musalle. Siinä näet on täysin sama ongelma.
Juho L
27.05.2003 21:33:39 (muokattu 27.05.2003 21:34:09)
Pahus! Osasin.
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player
Juho L
27.05.2003 21:33:47
Saatte te käyttää toki progea siellä klubipiireissä, mutta kysymys oli proge-nimityksen _yleisestä_ käytöstä, ja 99% ihmisistä käsittää sen nimenomaan progressiivisena rockina.

Eksaktia lausuntaa.

Elektroninen musiikki olisi varmaankin parempi. Antaa vähemmän mekaanisen kuvan kuin konemusiikki.
Jean
27.05.2003 21:34:24

Se vähä progehouse mitä olen kuullut oli täysin paskaa. Ihan perseestä. Johtopäätös: Koko genren täytyy olla perseestä.

Niin, sun mielestä ;) Kuten munkin mielestä progerock-nöyhtä...

Mutta tämä palsta on erittäin kehityskelpoinen, siinä olet oikeassa. Mutta mitä meinaat "heikoilla eväillä"? Sitä että täällä on vain muutama konemusatyyppi, vai tarkoitatko kenties meidän älyllistä tms. tasoa?

Heikoilla eväillä tarkoitin siis sitä että täällä ei ole paljoakaan konemusiikista kiinnostuneita. Heidät voi melkein laskea kahden käden sormilla... Joten, asiantuntemus (vaikka sitä saattaakin joillakin olla) jää vain näin vähäisen käyttäjäkunnan osaksi, joten... Älyllisestä tasosta en tiedä. Omanikaan kun ei ole mikään järin suuri ;)

Mulla on vähän sama vika, olen kusipää, jos sille päälle satun. Kuten nyt. Tarkoitukseni onkin herättää närää. Hähähähä.

Tämäkin ollaan huomattu. Ja olen helvetisti äänessä vaikka asiaa ei ole. Siitä propsit. Sussa olis ainesta radiotoimittajaksi. Ainasta puhumista, tauotta ilman sisällön häivääkään. :)

Konemusiikki kulkee edellä? No jopas. Mitäs uutta siinä konemusassa on viime aikoina tapahtunut?

Tämä taas on vain MINUN mielipiteeni, mutta mielestäni konemusiikki (helvetti, vihaan vieläkin enemmän tuota typerää sanaa ja kun sitä on pakko täällä käyttää...) kulkee kovastikin eteenpäin. Toisin kuin humpat yms. Rock-scenestä en tiedä, eikä kyllä ole kiinnostustakaan tietää... *läppä*

Täällä nyt ei ole samallainen moderaattori toiminta kuin eräillä foorumeilla. :) Tappelu pystyyn ja helvetisti solvauksi puolin jos toisin. Kohta otetaan esille ikäkysymykset ;)

Musiikki on elämäni. En voi sille mitään. Ammatiksi soitan levyjä, siis ammatilla tarkoitan että elän sillä (joten kuten.) Tosin, soittopaikka on Seurahuone -> sen yökerhot/discot...
Musiikin teko on aluillaan oleva harrastus. Siitä en edes halua saada ammattiä. Se tulee pysymään harrastuksena.
Ja tietenkin musiikin kuuntelu&osto. Ulkomailta vinyylit tilaukseen. Kuukauden välein ainakin 2-4 levyn paketti. Housea :)

Ja, tietenkin, pysyn yhä edelleen narsistisena kusipäänä.
hörhö
27.05.2003 21:36:46

Oletko tehnyt gallupin ja missä piireissä? Muutama vuosi takaperin näin varmasti olikin, mutta nykypäivänä tuo tasaisen rumpukonepainotteisen konemusiikin piirit ovat sen verran kasvussa, että termi on muuttunut. Ja varmasti tulee viettämään omaa elämäänsä. En tunne klubipiirejä yhtään, mutta sen tiedän että he ovat kasvussa ja 70-luvulle haikailijat/vaikean rokin ystävät laskussa kokonaispopulaatioon nähden.
Jean
27.05.2003 21:39:52

Nus nus... Jos nyt pillkua nussitaan, niin edes 70% ei tunne koko vitun progerock-tyyliä. Joten...

Muu musiikki on YLEISNIMITYS tolle koko muulle kamalle mitä tulee (rock, humppa, iskelmä, blues, jazz + 1000&1 tyyliä...)
Samallatavoin kuin te täällä käytätte "konemusiikki"-termiä koko hemmetin scenestä. Hiphop, trihop, chillout, electro, d´n´b, house, techno, trance, breikbeat, HC + monet ja taas monet muut tyylit kuulutat tän nimityksen alle. Joten, jos vaikka hieman tarkemmin aina puhuis.

Samalla voisit muuten keksiä paremman nimityksen klassiselle musalle. Siinä näet on täysin sama ongelma.

Tässätapauksessa klassinen kuuluu ton muu musiikki-kategorian alle... :)
Jean
27.05.2003 21:43:01

Elektroninen musiikki olisi varmaankin parempi. Antaa vähemmän mekaanisen kuvan kuin konemusiikki.

Hyvä ehdotus. Parempi, mutta yhtä laaja nimitys.

Jos siitä hemmetin rockista nussitte pilkkua että mitä tyyliä se on, niin voisitteko sitten elektronisesta musiikista puhuttaessa tarkentaa hieman mitä tyyliä tarkoitatte?
Jabbe
27.05.2003 21:47:09
Nus nus... Jos nyt pillkua nussitaan, niin edes 70% ei tunne koko vitun progerock-tyyliä. Joten...

Öh, suurin osa ei tunne, mutta tietää että sellainenkin on olemassa. Eivät kylläkään välitä. Ja 99% ei tiedä proge-konemusasta. Hähähähä.

Muu musiikki on YLEISNIMITYS tolle koko muulle kamalle mitä tulee (rock, humppa, iskelmä, blues, jazz + 1000&1 tyyliä...)
Samallatavoin kuin te täällä käytätte "konemusiikki"-termiä koko hemmetin scenestä. Hiphop, trihop, chillout, electro, d´n´b, house, techno, trance, breikbeat, HC + monet ja taas monet muut tyylit kuulutat tän nimityksen alle. Joten, jos vaikka hieman tarkemmin aina puhuis.

Tässätapauksessa klassinen kuuluu ton muu musiikki-kategorian alle... :)

On muuten todella järkevää tulla tällaiseen yhteisöön, missä on edustettuna käytännössä kaikki musiikkityylit, ja alkaa jakamaan musiikkityylejä.

"On olemassa Hiphop, trihop, chillout, electro, d´n´b, house, techno, trance, breikbeat, HC + monet ja sitten on muuta musiikkia." Pitäisiköhän pistää keskustelupalstat kokonaan uusiksi täällä? Hoho.

Mä sanoisin, että kannattaisi myös tutustua tähän "muuhun musiikkiin", voisit jopa löytää jotain.
hörhö
27.05.2003 21:50:16

Öh, suurin osa ei tunne, mutta tietää että sellainenkin on olemassa. Eivät kylläkään välitä. Ja 99% ei tiedä proge-konemusasta. Hähähähä.

Turhan rankka arvio/yleistys.
hörhö
27.05.2003 21:51:39

voisitteko sitten elektronisesta musiikista puhuttaessa tarkentaa hieman mitä tyyliä tarkoitatte?

Puhuttaessa rumpuluuppien alalajeista, en tunne heitä riittävän hyvin nimetäkseen. Uskon, että sama ongelma on monella muullakin. Syntyy genretaistoja.
Jabbe
27.05.2003 21:51:40
Hyvä ehdotus. Parempi, mutta yhtä laaja nimitys.

Jos siitä hemmetin rockista nussitte pilkkua että mitä tyyliä se on, niin voisitteko sitten elektronisesta musiikista puhuttaessa tarkentaa hieman mitä tyyliä tarkoitatte?

Joo, mutta jos täällä on 1 keskustelupalsta näille kaikille konemusatyyleille, niin mikä sen nimi sitten olisi?

Katsopa uudelleen mitä tässäkin palstassa lukee:
"Konemusiikki
Acid, ambient, drum'n'bass, elektro, garage, hardcore, house, industrial, intelligence techno, rave, pop-techno, trance ja triphop. Keskustelua konemusiikista ja kaikesta siihen liittyvästä."

Mitä vielä pitäisi lisätä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)