Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alesis Quadraverb plus vaiko GT??
1
Diabolicum
20.08.2005 13:14:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpainenko on monipuolisempi/"parempi"? Olen ostamassa tuollaista vanhempaa Alesista ja bnoiden kahden välillä pitäisi valita. Vähän olen tuohon GT:hen kallistumassa.
Mitkä on merkittävimmät erot ja hinnat n.suunilleen nykyään?
 
Les Fender
21.08.2005 07:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpainenko on monipuolisempi/"parempi"? Olen ostamassa tuollaista vanhempaa Alesista ja bnoiden kahden välillä pitäisi valita. Vähän olen tuohon GT:hen kallistumassa.
Mitkä on merkittävimmät erot ja hinnat n.suunilleen nykyään?

GTssä on enemmän herkkuja... tai oikeammin kai myrkkyjä... Se laitteen sisältämä särö ja esivahvistin puoli on aika surkea. Mielestäni tuosta GTstä ei juurikaan kannata lisähintaa maksaa. Omastani maksoin viimevuonna 120€. Oisko tuollainen 100-150 järkevä hintataso, eli halvalla noita on lähtöhintaan nähden liikkunut. Ihan käyttökelpoinen laitos.
 
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
Jäärä
22.08.2005 08:53:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nykyään toi Quadraverb plus. Ennen oli toi GT, jonka ostin jostain aleesta halvalla ja vaihdoin sitten tuohon plus-versioon. Se etuaste siinä GT:ssä mun(kin) mielestä on aika kökkö. Käytin sitä efektiloopissa ja sen etusen ohittaminen oli hankalaa, signaalin sisääntulosignaalia ei voinut säätää, jos ohitti sen gt:n etuasteen niinkuin tein: vahvistimen efektiloopin send -> gt:n loopin return -> gt:n output -> vahvistimen efektiloopin return.
 
Noin sen muistaakseni viritin, vai tulikohan kirjoitettua potaskaa? En jaksa muistaa. Kuitenkin, jos tarttee vaan niitä efektejä, niin se gt-versio on huonompi.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
sähkö
22.08.2005 09:44:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka käytätte tuota Alesia? Midi pedaalilla kenties?
 
Itsellä tuollainen QV+ lojuu käyttämättömänä, kun en tuota tykkää yhtään käyttää. Samat hommat, (tai siis ne mitä tarvitsen) hoidan vahvistimen jousikaiulla ja bossin delaylla.
 
Haluaako joku ostaa? :)
 
Joskus tuntuu, että joillain kitaristeilla on seitsemän sormea... mutta onneksi minulla on 10!
Diabolicum
22.08.2005 15:49:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päädyin sitten loppupeleissä Midverb IV:een. onko kokemuksia minkälainen laite?
 
Les Fender
22.08.2005 17:56:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka käytätte tuota Alesia? Siellä loopissa se majailee, kaikua ja delaytä tarjoilee. Kotikäyttöön kelpaa, halpoja kun ovat.
Samat hommat, (tai siis ne mitä tarvitsen) hoidan vahvistimen jousikaiulla ja bossin delaylla.
Jostain syystä ton Marshallin 201Dsl putkicombon ääni muuttuu voimakkaalla gainilla ja pienellä volumella omaa jousta käytettäessä häiritsevän siriseväksi, liekö vika vai ominaisuus? Tosin putketkin org.-99 vuodelta...
 
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
rorrexatnys
21.05.2012 14:08:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitähän kannnattais maksaa vanhasta Alesis quatraverb GT:stä, jossa vielä din 5 liittimet?
 
Xorrexatnys
 
Matti Leskinen
Jäärä
21.05.2012 14:36:58 (muokattu 21.05.2012 14:38:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rorrexatnys: Mitähän kannnattais maksaa vanhasta Alesis quatraverb GT:stä, jossa vielä din 5 liittimet?
 
Xorrexatnys

 
Siinä pitäisi olla ihan tavalliset jakit + midi in/out ja din 4 liitin virralle?
 
http://www.google.fi/imgres?imgurl= … %3Dfi%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Mandarax
23.05.2012 00:07:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rorrexatnys: Mitähän kannnattais maksaa vanhasta Alesis quatraverb GT:stä, jossa vielä din 5 liittimet?
 
Xorrexatnys

 
Siinä satasen pintaan tuntuu menevän kaupaksi, omani myin n.vuosi sitten 100€ tai 120€..
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «