Hauskat kesälomat kaikille. Minä lähden täältä eteläsuomesta kesäksi takaisin kotiani kohti niin en toivottavasti käy täällä yhtä usein kuin kuluneen vuoden aikana. Lähtiäisiksi pistän vielä komian rallin. Sie ja mie __________ Juorutaan että iltaisin votkaa juon ja nauratan naapurin kotkaa muita syitä oli mulla kun en luokses voinut tulla omaan arvoonsa jätän jutut nuo Tyttöään joku vertailee lahnaan minä taas muistan katseesi ahnaan muistan kiihkeitä öitä muistan taivaan tähtivöitä jotka kuiskivat hellää satuaan . Sie ja mie, met kuulumhe yhteen . tein sulle naapurin ruusuista lyhteen . heitä ukkos hemmettiin, ruusut pistelevät niin . Sie ja mie, met kuulumhe yhteen Kaksi toin sulle kaunista kukkaa revin juurineen ruusua rukkaa kukat kuihtuu ilman vettä vain se ken on sydämettä antaa ruusujen kuihtua pois Ei se haittaa jos ukkosi kuulee ei se haittaa jos naapurit luulee ne nyt luulee vaikka mitä saavat juorutella sitä jotain hupeja heillekin nyt suo . Sie ja mie.. Ronskisti ranttaliks vaan! |
kaljaah 27.05.2003 21:24:31 | |
---|
Vautsi vau, kunnon riimillistä rakkauslaulua!! Tämähän oli ihan hyvä. Ainut vaan, että hämää tuo Juorutaan että iltaisin votkaa juon ja nauratan naapurin kotkaa muita syitä oli mulla kun en luokses voinut tulla omaan arvoonsa jätän jutut nuo elikkäs että tuo viimeinen lause ei rimmaa minkään kanssa. Muuten mainio. Tosin tuolla viimeisen lauseen rimmaamisella ei sinänsä ole mitään merkitystä, se oli ainoa huomauttamisen aiheinen juttu. |
Nimismies 27.05.2003 21:31:00 | |
---|
Rempseää äijämeininkiä. Oikein mukava viisu, tämä suorastaan huutaa sävellystä! Tee se ja pistä demostudioon. Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
Iso-Jaakko 27.05.2003 23:48:26 | |
---|
Tuo loppusoinnuttomuus toistuu joka värssyssä samassa kohtaa niin silloinhan kyse on ihan oikeaoppisesta loppusoinnutomuudesta. Sävellys on olemassa, koitan etsiä sieltä pohjolasta jotain hullua säestäjäksi mutta en voi luvata mitään. Ronskisti ranttaliks vaan! |