Aihe: Viihdyttekö?
1 2 3 4 5
uruttaja
20.08.2005 11:35:06 (muokattu 20.08.2005 11:35:30)
Minäpä oon ollu nyt justiinsa naimisissa 2 vuotta 2 kuukautta ja seittämän päivää saman naisen kanssa:)

Sekö heikale talua taas pukkaa..
manjaana
20.08.2005 11:38:42
Minäpä oon ollu nyt justiinsa naimisissa 2 vuotta 2 kuukautta ja seittämän päivää saman naisen kanssa:)

Sekö heikale talua taas pukkaa..

Heh, mitäs tää nyt, liittojen paljastussessio.. ;oO

Mie olin 20v naimiaisis, enää en ole, enkä mene.
Vanha varis vaan vikkelä..
uruttaja
20.08.2005 11:39:30
Sertso aloitti.

Mä lähen nyt, olokaa kiltisti.
faith
20.08.2005 12:15:48
Heh, mitäs tää nyt, liittojen paljastussessio.. ;oO

Mie olin 20v naimiaisis, enää en ole, enkä mene.

No niin.... miepä vedän tässä säälittävät pohjat.... En ole naimisissa, enkä oo ollu. ...seurustellu oon tasan 4kk.

No niin, tuosta on helppo pistää paremmaksi.. =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
kuunsirppi
20.08.2005 12:27:03
Mä lähden tästä kans just kirkkoon laulaan jollekin parille, jotka menee jostain syystä naimisiin.
Illalla sitten samalle parille bändin kans hilesoittoo. Onneks on tossa nurkilla, niin ehdin vielä oleen muutaman tunnin välillä kotona kirkon jälkeen.

Kyllä ne näköjään vaan tuppaa naimisiin noi ihimiset :o(
faith
20.08.2005 12:28:33

No onko se nyt niin kauheen huono asia..? Ne erot kai se huonompi juttu on...
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
manjaana
20.08.2005 12:33:48

Niih, onhas se sit eka askel kohti avioeroa otettu...
Vanha varis vaan vikkelä..
kuunsirppi
20.08.2005 15:43:33 (muokattu 20.08.2005 15:44:33)

Niin just tätä mä tarkotin....tuntuu, että nykyään monet menee kovin lyhyen tuntemisen jälkeen naimisiin ja sitten jo vuoden päästä ollaan erottu.
Ei oikein sitten taideta osata, tai haluta hoitaa sitä arkea.

Meidän isäntä sanookin aina, kun lähden hääkeikalle, että anna molemmille, rouvalle ja herralle, oma käyntikortti, niin voivat sitten ottaa taas yhteyttä, kun on uudet häät :o)

No, ei oo kyllä vielä toistaiseks soitettu samojen ihmisten toisia häitä...

edit: siis ei lyhyt tunteminen välttämättä sitä sano, että liitto kariutus, mutta näin saattaa käydä

Olis hauska tietää, kuinka monta paria on oikeesti eronnut, joille on käyny laulamassa
R.Syke
20.08.2005 16:01:25
Niin just tätä mä tarkotin....tuntuu, että nykyään monet menee kovin lyhyen tuntemisen jälkeen naimisiin ja sitten jo vuoden päästä ollaan erottu.

Olis hauska tietää, kuinka monta paria on oikeesti eronnut, joille on käyny laulamassa

Tää vois poikia keikkaa ;)

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=6&t=93116&o=0&co=180
Tankoprinssi
20.08.2005 20:29:45 (muokattu 20.08.2005 20:33:36)

Pitkän avioliiton salaisuus:

Romanttinen kynttiläillallinen kerran viikossa. Sen jälkeen romanttista tanssia loppuilta ja yöksi hotellihuoneeseen lempimään aamun asti.
Minä käyn keskiviikkona ja vaimo torstaina.

Nim. yli 23 vuotta takana. Tavoitteena ainakin tämä 30 (siis mikä?)
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Chysleri
20.08.2005 22:51:00
Kausiluontosta...............mutta pääasiassa viihyn erittäin hyvin!
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
Tankero
21.08.2005 00:00:28
No vittu!En viihdy sitten yhtään,perseestä ovat nuo vähäisetkin keikat,ei jaksais millään...just oltiin "hianossa"hotellissa keikalla,ja joku ihan siistin näkönen nuori kaveri tuli siihen jutulle,prkl pyysi "Vaskikelloja"...ja syvällä Savon murteella,ja melkein Hesassa...

Ei,vakaasti harkitsen pitkän(liian)soittajaurani totaalista lopettamista,samaisella keikalla kysäisin sievältä neitokaiselta,mitä sais olla: "soittakaa Lumiperhonen"...

Voihan vee...ja melkhein Hesassa ;-))

Sulla on väärä nimimerkki. Pitäis olla Liian vanha vetäjä.
Jos ei kerran taitu, niin heitä helevettiin.
Mitähän siellä melkien hesasa pitäis sitten vetää ja toivoa?
baron
21.08.2005 00:01:06

Pitkän avioliiton salaisuus

Joku mua vanhempi ja kokeneempi neuvoi mulle aikoinaan pitkän aviolíiton salaisuuden:
"Älä vaíhda vaimoa ikinä, mutta tyttöystävää sitä tiheämmin"

Eli oppinsa mukaan ja varmaan tällä hetkellä heidän avioliittonsa kesto on 60 vuotta.

Olen yrittänyt soveltaa oppia käytäntöön.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Tankero
21.08.2005 00:02:45
Kenen kans saman naisen? Tai mitä tarkotit.
Tankero
21.08.2005 00:04:19

Niin, onpahan kenestä erota
Tankero
21.08.2005 00:07:02
No onko se nyt niin kauheen huono asia..? Ne erot kai se huonompi juttu on...

No ei välttämättä. Jos ei toimi, nin ei toimi. Sehän voi olla myös uuden alku molemmille.
Nimimerkillä Kokemusta on.
Tankero
21.08.2005 00:08:24
Pitkän avioliiton salaisuus:

Romanttinen kynttiläillallinen kerran viikossa. Sen jälkeen romanttista tanssia loppuilta ja yöksi hotellihuoneeseen lempimään aamun asti.
Minä käyn keskiviikkona ja vaimo torstaina.

Nim. yli 23 vuotta takana. Tavoitteena ainakin tämä 30 (siis mikä?)

+
aarnikotka
21.08.2005 00:15:42

Viihdyttekö omilla keikoillanne,vai onko soitto vittumaista puurtamista? Koetteko hyviä fiiliksiä ja onko vuorovaikutus yleisönne kanssa nastaa? Vai ajattelettko,että "olis nyt tääkin keikka taas jo ohi" ja "toi porukka on ihan hanurista"?
Tykkäättekö esittämistänne tsibaleista,vai hatuttaako biisit,kun tekis mieli soittaa jotakin muuta?

Tulin juuri onnistuneelta hääkeikalta koneen äärelle ja täytyy sanoa, että viihdyin ihan kybällä, kuten kai yleisökin, joka taputti meidät takaisin.

Täytyy sanoa, että kivaa oli
baron
21.08.2005 00:28:29

Tulin juuri onnistuneelta hääkeikalta koneen äärelle ja täytyy sanoa, että viihdyin ihan kybällä, kuten kai yleisökin, joka taputti meidät takaisin.

Täytyy sanoa, että kivaa oli

Noinhan keikkojen kuuluu mennä ja niinhän ne menee, itsellä on kivaa ja yleisöllä on kivaa.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)