Ostin tuommoisen Ibenazin artcode "puoli"akustisen kitaran. Mitenköhän nuo etu ja takamikkien korkeus tulisi suhtaassa olla ? Alkujaan oli säädetty niin, että etumikki oli alempana kuin takamikki.. Ongelma mun mielestä on se, että paksut kielet jää silleen kaikumaan/rymisemään jos yrittää kompata. Ohuilla kielillä tätä ongelmaa ei niinkään ole. Takamikki asennossa vähiten, mutta musta kuitenkin ihan pirun häiritsevästi suhteessa noihin ohuisiin kieliin.. Vahvistin on ibenazin 15W halpismalli. Sen asetuksia oon kokeillut mutta ei auta.. Kokeilin myös ruuvata noita mikkejä paksujen kielien kohdalta ylös/alas, mutta ei oikein vaikutusta ja nyt epäilen itseäni että mikit on kautta linjan väärällä korkeudella (vaikka laskin kierrosten määrän ruuvatessa..).. ..Ja ilman vahvistinta mun mielestä soi tosi puhtaasti, josta syystä mun epäilys kohdistuu mikkeihin..(tai niiden korkeuteen..) ?? |
Mikäs se tällanen Ibenaz mahtaa olla? No mutta asiaan: Minä en ymmärrä puoliakkarien säätämisistä mittää. ''Hei, ja tervetuloa kanssamme valmistamaan herkullista ruokaa hauduttamalla. Mikko, mitäs tämä hauduttaminen nyt oikein on?'' -Aromipesä |