ZAKK WYLDE Management - "Zakk Will Play With OZZY Until They Are Both In The Grave" Riff Notes - 05.08.17 20:11:35 Despite the "help wanted" ad posted at OZZY OSBOURNE's official website which states he's looking for a guitar player, ZAKK WYLDE's management told Billboard.com today that "Zakk will play with Ozzy until they are both in the grave." A spokesperson for Osbourne wouldn't reveal whether Ozzy's in need of a lead or rhythm guitarist. As previously reported, those looking for a guitar gig with Ozzy can send a package showcasing their guitar skills to: Ozzy Osbourne Guitar Player, P.O. Box 5249, Beverly Hills, CA 90209. Ja perään kysymys: Miten v***ssa Iommi yhtäkkiä oppis soittamaan Ozzyn omat biisit...?!! Olis se hirveää puuroa! Antaa Tonyn vedellä omia "hammer on" sooloja omilla projekteillaan, joita on vissiin tulossa lähipäivinä/ viikkoina/ kuukausina. ThickFingerz |
exterminaattori 21.08.2005 01:58:53 | |
---|
Ja perään kysymys: Miten v***ssa Iommi yhtäkkiä oppis soittamaan Ozzyn omat biisit...?!! Olis se hirveää puuroa! En nyt hirveästi Iommista perusta mutta eiköhän sillä nyt nuo taitu, osaahan noita soittaa muutama makuuhuone tiluttajakin. |
moottorisaha 21.08.2005 02:39:02 | |
---|
En nyt hirveästi Iommista perusta mutta eiköhän sillä nyt nuo taitu, osaahan noita soittaa muutama makuuhuone tiluttajakin. Harmi vain että näiden makuuhuonetiluttajien versiot kuulostavat aivan vitun huonoilta. Kyllä tuon tason projektiin pitää saada sitä kunnon soundia. "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
exterminaattori 21.08.2005 06:31:06 | |
---|
Harmi vain että näiden makuuhuonetiluttajien versiot kuulostavat aivan vitun huonoilta. Kyllä tuon tason projektiin pitää saada sitä kunnon soundia. En nyt tarkoita sitä, että sinne pitäisi hommata joku makuuhuone heebo. Lähinnä sitä, että pitäisi Iomilla taittua nuo biisit. Idea Iomista Ozzyn soolobändin kitaristina on nyt muuten aivan älytön. |
spede from hell 21.08.2005 06:45:03 (muokattu 21.08.2005 06:50:40) | |
---|
Ja perään kysymys: Miten v***ssa Iommi yhtäkkiä oppis soittamaan Ozzyn omat biisit...?!! Olis se hirveää puuroa! En nyt hirveästi Iommista perusta mutta eiköhän sillä nyt nuo taitu, osaahan noita soittaa muutama makuuhuone tiluttajakin. No ku ei onnistu Anthony papalta... Iommi on itsekin makuuhuonetiluttaja, joka nyt vaan sattu menestymään... Kaikki me ollaan makkaristaroja! Hyviä biisejä teki oikeaan aikaan, oikeassa paikassa. Kyllä, pitäis ainaki, makkaripojilta sirkkelinpätkimätsabbathhammeronit onnistua... Kyllä minäki voisin mennä Osbournen bändiin ku kuitenki osaan niitä biisejä parin setin verran soittaa, mutta joutuisin varmasti muokkaamaan soolon jos toisenki että ne menis sujuvasti (eiku, eiku, eiku). Mutta eipä tartte sabbathin biiseihin juuri edes keskittyä. Paitsi niihin, mihin Iommi on vetänyt kokkelipöllyssä seitsemän skittaa päällekkäin ilman mitään järkevää suunnitelmaa. Harmonioista ei ole tietoakaan. Kyllä Randy, Jake ja Zakk on käyttäneet sooloissaan muitakin sormia ku vain (puolikasta)nimetöntä ja etusormea. Voitte olla eri mieltä, mutta tämä on totuus! No mutta onneksi Tony Iommi ei ole menossa Ozzyn sooloproggigseen. Sehän olis sama ku että Nils tunnustais, tai bush lopettaisi sodan ja pyytäis anteeksi... Tai että Berlusconi ja Chirac tulis Suomeen lounaalle... ThickFingerz |
Super-Jari 22.08.2005 06:50:15 | |
---|
Ja perään kysymys: Miten v***ssa Iommi yhtäkkiä oppis soittamaan Ozzyn omat biisit...?!! Olis se hirveää puuroa! Antaa Tonyn vedellä omia "hammer on" sooloja omilla projekteillaan, joita on vissiin tulossa lähipäivinä/ viikkoina/ kuukausina. Niinkuin varmasti tarkkaavaisena kaverina huomasit, täällä on ehdotettu esim Juccizta, Esa Pulliaista ja Brian Mayta, mutta vasta Iommista sinä vedit palkokasvia keuhkoja kohti. Söisit vaan niitä pastilleja ja kuuntelisit äitiä. Nuo kaikki oli muuten mun ehdotuksia. |
spede from hell 22.08.2005 14:20:53 (muokattu 22.08.2005 14:24:15) | |
---|
Niinkuin varmasti tarkkaavaisena kaverina huomasit, täällä on ehdotettu esim Juccizta, Esa Pulliaista ja Brian Mayta, mutta vasta Iommista sinä vedit palkokasvia keuhkoja kohti. Söisit vaan niitä pastilleja ja kuuntelisit äitiä. Nuo kaikki oli muuten mun ehdotuksia. Yeah! Sen huomaa. Ja kaikille käy sama neuvo... Mutsia täytyy kuunnella!!! FEAR NO BEER, MOTHER FUCKER! ThickFingerz |
Valterr 22.08.2005 14:30:57 | |
---|
Tuli tästä Iommista mieleen että siinä on yliarvostettu kaveri. |
spede from hell 22.08.2005 14:37:15 (muokattu 22.08.2005 14:41:43) | |
---|
Tuli tästä Iommista mieleen että siinä on yliarvostettu kaveri. Juu. Näin on. biisinikkarina ihan hyvä, muttei siitä kitarasankaria saa tekemälläkään, vaikka on 35 vuotta yritetty. Ja varmana joku vetää hernepussin kärsäänsä jos sanon että Mick Mars on toinen... Vähän nyt kyllä eksyn tästä aiheesta... No ehdotetaan nyt sitten Osterille keppihevoseks vaikka... No, serkkupoika Johnnyleetä! Käykää kuuntelemassa sen kepakointia! www.johnnymichael.net p.s. Kaveri on täällä musanetissä nimellä johnnylee! ThickFingerz |
vantage 22.08.2005 14:55:04 (muokattu 22.08.2005 14:55:26) | |
---|
p.s. Kaveri on täällä musanetissä nimellä johnnylee! Heh, oikein näppärää, vaikka en aivan tuollaisesta sooloilusta diggailekkaan.... Teknokiller...! Well...
IHKK #5 |
spede from hell 22.08.2005 15:03:59 | |
---|
Heh, oikein näppärää, vaikka en aivan tuollaisesta sooloilusta diggailekkaan.... Teknokiller...! Sama täällä. Itsekin pidän hiukan rosoisemmasta musasta, mutta silti saan valtavia alemmuuskomplekseja... Ku oma soitto nyt, ikävä kyllä, on tota Mick Mars/ Anthony Iommi osastoa... Nyt varmaan vasara nauraa partaansa... -heh... ThickFingerz |
Super-Jari 22.08.2005 15:47:26 | |
---|
Juu. Näin on. biisinikkarina ihan hyvä, muttei siitä kitarasankaria saa tekemälläkään, vaikka on 35 vuotta yritetty. Ja varmana joku vetää hernepussin kärsäänsä jos sanon että Mick Mars on toinen... Vähän nyt kyllä eksyn tästä aiheesta... No ehdotetaan nyt sitten Osterille keppihevoseks vaikka... No, serkkupoika Johnnyleetä! Käykää kuuntelemassa sen kepakointia! www.johnnymichael.net p.s. Kaveri on täällä musanetissä nimellä johnnylee! Sivu on ainakin ihan sankailuokkaa. Google kertoi Mick Marsin olevan Mötleyssä. En tunne. |
spede from hell 22.08.2005 15:56:35 | |
---|
Google kertoi Mick Marsin olevan Mötleyssä. En tunne. Etpä tietenkään... Mars on muuten joskus valittu maailman parhaaksi huonoksi kitaristiksi. Mutta perkele... Mä oon maailman huonoin paras kitaristi... ThickFingerz |
Super-Jari 22.08.2005 16:14:55 | |
---|
Etpä tietenkään... Mars on muuten joskus valittu maailman parhaaksi huonoksi kitaristiksi. Mutta perkele... Mä oon maailman huonoin paras kitaristi... Minä olen sitten ihan vain huonoin. Vois olla saumaa vaikka Ozzyn bändiin. |
spede from hell 22.08.2005 16:29:25 (muokattu 22.08.2005 16:50:02) | |
---|
Minä olen sitten ihan vain huonoin. Vois olla saumaa vaikka Ozzyn bändiin. Juuu´h!!! Eipä ozzyllä olekaan ku pelkkiä käsiä ne keppihevoset... p.s. Arviot omaan soitamiseeni, sekä muiden, perustuu ihan egoon... Joka on tällä hetkellä valtava... Miltei ääretön! ThickFingerz |
Super-Jari 22.08.2005 17:09:59 | |
---|
Juuu´h!!! Eipä ozzyllä olekaan ku pelkkiä käsiä ne keppihevoset... Mitä?? p.s. Arviot omaan soitamiseeni, sekä muiden, perustuu ihan egoon... Joka on tällä hetkellä valtava... Miltei ääretön! Minä osaan lähes kaikki omat biisit. |
spede from hell 22.08.2005 17:26:48 | |
---|
Mitä??
Minä osaan lähes kaikki omat biisit. Omat menee vain päissään. Käsijuttu on Lappalainen vitsi... En jaksa selittää ku on niin tylsäkin... ThickFingerz |
DaKiller 22.08.2005 18:02:10 | |
---|
Minä osaan lähes kaikki omat biisit. Itse koen ylivoimaisen vaikeaksi opetella edes omia kappaleitani.
|
Berserkki 22.08.2005 18:22:35 | |
---|
Tuli tästä Iommista mieleen että siinä on yliarvostettu kaveri. No ei ainakaan niin yliarvostettu kuin Kirk Hammeth. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
DaKiller 22.08.2005 18:41:40 | |
---|
No ei ainakaan niin yliarvostettu kuin Kirk Hammeth. Ja paskat sanon minä. Kateellisten panettelua.. Nämä tyypit ovat olleet tekemässä historiaa. |