Pelsi 11.06.2005 17:00:43 | |
---|
Eli, Suolahden Iron Maidenilta uutta tavaraa tulossa. Nettisivujen ( http://www.machinemen.net/ ) mukaan single 'Falling' ilmestyy 29. päivä tätä kuuta ja täyspitkä albumi 'Elegies' 25.7. Odottelen pojilta yhtä kovaa tavaraa kuin debyyttialbumi, mutta toivottavasti he ylittävät odotukseni. Tässä odotellessa voidaan vaikka turista bändin ykköslätystä ja yhtyeestä muutenkin, haulla kun en Machine Men-aiheista ketjua löytänyt. Eli Kone Miehistä juttua, sana olkoon vapaa. "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Mimi 11.06.2005 18:06:51 | |
---|
No on heillä aika hämäävä nimi ainakin. Luulin että konemusiikkia vääntäävät, mutta yllätyin kun kuulin biisin (jonka nimeä en edes muista). En ole tutustunut enemmälti, mutta sanoisinko että sekin on tässä "työn alla" kunhan saisi jottain aikaiseksi. En oikein tiedä mitä tekisin, kun ei viitsisi suorilla mennä levyä ostamaan, liekö nettisivuilla jottain clippejä? Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
lapio 11.06.2005 18:25:37 | |
---|
Olen kuullut keikoilla pari noista uusista biiseistä, ihan hyvältä vaikuttivat. Levy kyllä menee hankintaan joka tapauksessa, sen verran hyvin vetävät. Live fast, die 72 year old. |
Pelsi 11.06.2005 19:21:16 | |
---|
En oikein tiedä mitä tekisin, kun ei viitsisi suorilla mennä levyä ostamaan, liekö nettisivuilla jottain clippejä? Onhan siellä jotain, etenkin Silver Dreamsia ja Men Inside the Machinea suosittelisin. "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
ozz3 11.06.2005 20:00:28 | |
---|
Loistava yhtye ja uutta singleä ja levyä odottelen mielenkiinnolla. Potentiaalia tässä bändissä on enemmän kuin tarpeeksi, etenkin vokalisti Anthony Parviainen on menossa kovaa vauhtia Suomen vokalistikärkeä ja pian (toivottavasti) koko maailman. Silver Dreams on varmasti se paras mahdollinen biisi aloittaa. Siihen minäkin hurahdin. Tai sitten Aces High siltä ensimmäiselät EP:ltä. When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man |
Flick 11.06.2005 20:28:52 (muokattu 11.06.2005 20:29:38) | |
---|
etenkin vokalisti Anthony Parviainen on menossa kovaa vauhtia Suomen vokalistikärkeä Anthonyn pitäis vaan hieman vähentää sitä Brucen matkimista. Näin nää jätkät ekan kerran, kun olivat lämppäämässä Di'annoa. Anthony kuulostaa ihan Brucelta ja liikkuu ihan samallalailla lavalla kuin Bruce. Ton Silver Dreamsin lisäks kannaattaa kuunnella siltä Eye Of The Truth, on nimittäin yks bändin parhaista piiseistä. Löytyy siltä ep:ltä. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Mimi 12.06.2005 10:41:45 | |
---|
Ton Silver Dreamsin lisäks kannaattaa kuunnella siltä Eye Of The Truth, on nimittäin yks bändin parhaista piiseistä. Löytyy siltä ep:ltä. No Silver... olikin se biisi minä olen jo kuulut. Sitten pitäisi vain hankkia tuo ep... Ihan hyvältähän nuo klipitkin sitten kuulosti, kun latailin tuolta sivuilta. Pitänee lisätä levy ostoslistaan. Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
lapio 12.06.2005 13:04:09 | |
---|
No Silver... olikin se biisi minä olen jo kuulut. Sitten pitäisi vain hankkia tuo ep... Ihan hyvältähän nuo klipitkin sitten kuulosti, kun latailin tuolta sivuilta. Pitänee lisätä levy ostoslistaan. Tuo ep on minun mielestäni tuota levyäkin kovempi. Kannattaa ehdottomasti hommata. Live fast, die 72 year old. |
Mechanizm 12.06.2005 18:19:34 | |
---|
Pakkohankinta. Scars & Wounds on helvetin hyvä levy. Life is like a penis, when it gets hard, fuck it. |
_m_ 29.06.2005 23:56:21 | |
---|
Noni, sinkku on ulkona, ja on kyllä vähän helvetin hyvä biisi tuo Falling. Kannattaa hommata ennen kuin loppuu. ... ja se kakkosraita on aika irstas, hähä ;D Real metal for true bastards |
Basil79 30.06.2005 03:47:25 | |
---|
Kyllähän tämä on pakko-ostos. Tulevalta albumilta löytyy Dickinson coveri Freak. Eli ainakin yksi hyvä biisi takuuvarmasti!:) |
Pelsi 30.06.2005 16:00:40 | |
---|
Kyllähän tämä on pakko-ostos. Tulevalta albumilta löytyy Dickinson coveri Freak. Eli ainakin yksi hyvä biisi takuuvarmasti!:) Oho! Aika saakelin hyvä biisi onkin. Itse en ehkä singleen viitsi sijoittaa, kun levy tulee ostettua kuitenkin. Sitä tässä nyt kovasti odotellaan... THV-klubi #3
>-)))> #3
ozz3 30.06.2005 17:53:36 | |
---|
Single on varattuna vakiolevykaupassani. Singlestähän otettiin käsittääkseni vain 500. kappaleen painos, että vain nopeat elävät. Over and out.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
RokDemon 30.06.2005 19:23:06 | |
---|
Loisto bändi. Kuulemma uusi matsku kuulostaisi enemmän Queensrycheltä kuin Dickinsonilta, että saapa nähdä. Ainakin Saunassa tulleiden uusien biisien valossa hyvää tavaraa tulossa. |
Rajapatsas 01.07.2005 15:55:56 | |
---|
Huh! Kiitokset muistutuksesta! Pikainen soitto omaan vakkarilevykauppaani varmisti, että sinkku on todellakin hyllyihin tullut ja yhtä kappaletta lukuunottamatta loppuunmyyty. Todella kovan luokan bändi erityisesti livenä! |
Ivory 19.08.2005 08:16:58 | |
---|
Jep, tulossa on tosi tiukkaa kamaa. Uudella levyllä pojat kuulostaa huomattavasti enemmän itseltään ja sävellykset saanut vielä hieman lisää syvyyttä. Kylläpä prkl rokkaa. |
Akiman 19.08.2005 08:24:20 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Perro Stupido 19.08.2005 12:55:18 | |
---|
Ja Freak on aivan yksi yhteen alkuperäisen kanssa. Hämmentävää. Minä kun luulin että Bruce on ainut laatuaan. Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
Näin kesäkuun alussa treenikämpillä pöydällä tuon Elegiesin promo-painoksen. Pahvikansilla. Oli sellainen "pistänkö paidan alle - enkö pistä - pistänkö - en!" -fiilis ;) JV:llä olen tuota levyä kuullut. Hyvät soundit siinä on, Tonin äänessä on enemmän munaa; ei kie'u kokoaikaa korkealta ja äänessä on vähän räkääkin mukana. Biiseistä en vielä oikein osaa sanoa. On hieman ison maailman meininkiä jo keikkatouhussa jäbillä; Kyseltiin josko pääsisivät tuohon naapurikaupungin Painotalolle soittamaan keikan Äknepopin, ääneseudun elmun tapahtumaan noin kulukorvauksilla. Suostuivatkin. Sitten kun keikkamyyjältä tiedusteltiin niin "joo, alle 1800e ei mennä mihinkään. Ihan sama mitä puhuvat." Jeesh! -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Flick 20.08.2005 19:17:00 | |
---|
Aika tasapaksu levy. Sanokaa mitä sanotte. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |