Aihe: Mitä mieltä olet Line 6 POD/XT:stä
1
p4nukK
19.08.2005 20:13:07
Etsiskelin netistä POD:ien arvosteluita enkä oikein niitä löytänyt. Minulla itsellä ei ole mitään kokemuksia nuista. Minulla on vain sellainen kuva että hyvät saundit saa, mutta isoilla volyymeillä ei kuulemma toimi. Eli jos on mielipiteitä/kokemuksia Line 6:n POD:eistä niin tänne vaan avautumaan.
.. :o
nakedzen
19.08.2005 20:19:52
Hyvä vehje on. Bändikäytössä menee kyllä hiukan puuroksi varsinkin nuo high gain-sovellukset. Allekirjoituksesta kuulet podilla tehtyjä biisejä. (Dual rectifier + Tubescreamer)
Kaikki virtaa, mikään ei kestä. Metallia
mungiisi
19.08.2005 20:43:27
Erittäin hyvä vehje on, hommasin pari viikkoa sitten.
Mä ite käytän tota kotona kuulokkeilla soittaessa, tosin ton saa kytkettyä stereoihin/kaiuttimiin. Erittäin hyviä mallinnoksia, mun mielestä, JCM800 mallinnos kuulostaa tosi hyvältä. Suosittelen kyllä tuota vehjettä.
mungiisi
19.08.2005 21:01:08
Jep... jopa minä, joka L6-pajan tuotteista ei juuri perusta, olen harkinnut POD XT:n hankkimista kotiin. Sen luulisi olevan passeli yösoitteluun ja nauhoitteluun. Treeniksellä miulla on kyllä käytössä tuo rakenteilla oleva pedalboard...

Alunperin minäkään en pitäny pahemmin Line6 tuotteista, combot ei jotenkin toiminut mun makuun, kaverin podxt nauhotuksia kuunneltuani päätin, että tässä on seuraava ostos, kun muut kamat meni treenikämpälle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)