Demostudio 18.07.2005 14:18:43 | |
---|
|
|
svwn 22.08.2005 20:48:06 | |
---|
C'mon! Sanokaa nyt joku jotain (rakentavaa)... |
svwn 31.08.2005 13:28:15 | |
---|
Ees yks kommentti... |
kolhoosi 31.08.2005 22:13:42 | |
---|
Ihan pätevää tavaraa olet saanut itteksesi aikaiseksi.. Pikkuisen pistää välillä miksauksessa diskantit korvaan ja laulussa ässät suhahtelee pirullisesti. muuten minu korvaan kuullostaisi olevan ihan hyvin soittimet balanssissa. Laulu on ehdottomasti tässä se "heikoin" lenkki.. Ei sekään pahalle kuullosta, mutta englanninkielen lausuminen ei aivan kohdillaan joka mutkassa sekä laulussa myös hieman kuuluu ehkä jonkinlainen kokemattomuuden puute tms.. Siitä puuttuu vielä se jokin. Mutta loppujen lopuksi ihan pätevää, näin muutaman biisin kuunnelleena. "Viekää tuo kukkakeppi helvettiin täältä.." |
svwn 01.09.2005 12:32:02 | |
---|
Kiitti kommentista. Sitä mä vaan ihmettelen, että miks ihmeessä oon saanu ennenkin kommenttia mun englannin lausumisesta? Ite en koe että mitkään tietyt kohdat ois huonosti lausuttuja... No okei, ehkä jotkut kohdat, mut ite tiedän että osaan lausua... Voiko joku sanoa mitkä kohdat kuulostaa pahalta, että voin ite kuunnella ne ja joko olla samaa tai eri mieltä... Kiitos kuitenkin hyvästä(kin) palautteesta ^_^ Ja totta kai laulussa on paljon puutteita, oon vasta niin alussa... |
T.R.N. 01.09.2005 17:02:10 | |
---|
Älkää hermostuko, mutta Systole on ensihoidon ammattilaisten ammattilehti. Hauska yhteen sattuma. Sattumako? Vahingonilo on..???.. Ihan kivaa!
(Kaikkien kitarasankarien sankari Danny"DEE"Rottenstar orkesterista theFabulous65) |
svwn 02.09.2005 15:17:12 | |
---|
Heh hee, näinhän se on... Ihan sanakirjasta löysin tuon systolen. Kun vielä sattui liittymään niinkin romanttiseen asiaan kuin sydämeen niin oli pakko ottaa bändin/sooloproggiksen nimeks. |