Jaffe 19.08.2005 15:46:27 | |
---|
Tämä olisi jossain välissä suunnitelmissa. Saattaa tälläkin tavoin löytää ihan uusia piirteitä nupista. mikäs olis sitte hyväksi havaattu keinokuorma?? nimim. reeniksellä o muutenki niin kuuma Muusikotkin ovat ihmisiä, mikä kannattaisi monen muistaa ennenkuin heittävät tosta vaan lonkalta paskaa niskaan. - Ossi |
madu 19.08.2005 15:48:46 | |
---|
mikäs olis sitte hyväksi havaattu keinokuorma?? nimim. reeniksellä o muutenki niin kuuma Weberin Massia on täällä palstalla ainakin ylistetty paljon viimeaikoina. Haulla varmasti löytyy aiheesta paljon keskustelua. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Weberin Massia on täällä palstalla ainakin ylistetty paljon viimeaikoina. Haulla varmasti löytyy aiheesta paljon keskustelua. tänks. Muusikotkin ovat ihmisiä, mikä kannattaisi monen muistaa ennenkuin heittävät tosta vaan lonkalta paskaa niskaan. - Ossi |
Herra Rapu 19.08.2005 15:52:18 | |
---|
nimim. reeniksellä o muutenki niin kuuma OFF-topic: Ootko flädä? Kysy vantteralta mitä flädä tarkoittaa. :) |
Jaffe 19.08.2005 15:53:04 (muokattu 19.08.2005 15:53:43) | |
---|
OFF-topic: Ootko flädä? Kysy vantteralta mitä flädä tarkoittaa. :) kysytään, tuukkos sä? onk sillä viä mahaa niin että pöytä kaatuu? Muusikotkin ovat ihmisiä, mikä kannattaisi monen muistaa ennenkuin heittävät tosta vaan lonkalta paskaa niskaan. - Ossi |
Herra Rapu 19.08.2005 15:55:14 | |
---|
kysytään, tuukkos sä? onk sillä viä mahaa niin että pöytä kaatuu? Ei pysty. Hanki pöytä ja istuta se siihen viereen ni näät. End of off-topic. |
Shaft 19.08.2005 16:27:40 | |
---|
Kun väsäätte niitä äänipätkiä niin vääntäkää se masteri nyt vähintään puoliväliin, mielellään vielä isommallekin: muuten jää vahvistimen todennäköisesti paras soundi kokonaan saavuttamatta. Etuastesirinästä en ole kiinnostunut. No jaa, eipä tuo päätteen yliohjautuminen ole mikään itsetarkoitus. |
Olli S. 20.08.2005 01:16:59 (muokattu 20.08.2005 01:25:41) | |
---|
En ole päässyt kokeilemaan itse kovalla, mutta varsin luotettavasta lähteestä olen kuullut, että jotkut Englit huononevat kovemmalle volyymille mentäessä. Itselläni ei ole mitään osuutta asiaan. Näin vain olen kuullut. Minusta kuulostivat kylmiltä (Classic Tonea en ole testannut). Näin siis vuosi lisää säästämiseen ja MarkIV taloon. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Ben_D 20.08.2005 10:43:57 | |
---|
En ole päässyt kokeilemaan itse kovalla, mutta varsin luotettavasta lähteestä olen kuullut, että jotkut Englit huononevat kovemmalle volyymille mentäessä. Itselläni ei ole mitään osuutta asiaan. Näin vain olen kuullut. Minusta kuulostivat kylmiltä (Classic Tonea en ole testannut). Näin siis vuosi lisää säästämiseen ja MarkIV taloon. Oletko Savagea ja Special Editionia testannut? |
re infecta 20.08.2005 11:28:18 (muokattu 20.08.2005 12:00:42) | |
---|
En ole päässyt kokeilemaan itse kovalla, mutta varsin luotettavasta lähteestä olen kuullut, että jotkut Englit huononevat kovemmalle volyymille mentäessä. No kaikki Englin "bändikäyttäjät" varmentakaas tämä. Heh. Tuntuu uskomattomalta väitteeltä ainakin, kun heijastelee omaa kokemustani vasten. Millä tavalla huononee? Ei sitten vaikuttaisi esim. elementtien ns. avautuminen kovemmilla voluumeilla? (Tämähän saattaa vaatia EQ:n pientä uudelleen säätämistä verrattuna kotivolasoittoon, kuten myös monen muun vahvarin+kaapin tapauksessa.) [Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus] |
Dr. Muff 20.08.2005 11:34:24 | |
---|
En ole päässyt kokeilemaan itse kovalla, mutta varsin luotettavasta lähteestä olen kuullut, että jotkut Englit huononevat kovemmalle volyymille mentäessä. Itselläni ei ole mitään osuutta asiaan. Näin vain olen kuullut. Minusta kuulostivat kylmiltä (Classic Tonea en ole testannut). Näin siis vuosi lisää säästämiseen ja MarkIV taloon. Heh :) Juccizko sanoi notta kuulostavat parhaalta vola nollassa? MarkIVn hinnalla sais 5 hyvää vahvaria.. Tuumasta toiseen. |
Olli S. 20.08.2005 14:45:09 | |
---|
Heh :) Juccizko sanoi notta kuulostavat parhaalta vola nollassa? MarkIVn hinnalla sais 5 hyvää vahvaria.. Ei ollut Jucciz. Ehkä saisi, mutta kun tuossa on ne viisi hyvää vahvistinta samassa. En ole Engliltä hirveän montaa mallia testannut, mutta Screamer, Powerball ja Thunder eivät minusta toimineet puhtailla ollenkaan minun käytössä. Särökään ei ollut mieluinen. En kyllä niitä vakavasti ole harkinnutkaan. Hevikäyttöönhän niistä lähtee muikeat soundit. Just not my cup of tea. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
trih 20.08.2005 15:08:20 | |
---|
Heh :) Juccizko sanoi notta kuulostavat parhaalta vola nollassa? MarkIVn hinnalla sais 5 hyvää vahvaria.. No ei kai nyt ihan viittä? 2700€ maksaa combo. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Dr. Muff 20.08.2005 16:09:00 | |
---|
No ei kai nyt ihan viittä? 2700€ maksaa combo. No viisi keskimäärin 540€ maksavaa vahvistinta :) Eipä sillä rahalla kyllä uusia saa viittä, mutta se nyt olikin vaan heitto. Munsta ei oikein mikään vahvistin ole 2700€n arvoinen. Mulle riittää alle 400€n Hiwatt DR103 :) Tuumasta toiseen. |
Ben_D 20.08.2005 16:37:56 | |
---|
No ei kai nyt ihan viittä? 2700€ maksaa combo. Niin...2700€ combo... |
trih 20.08.2005 17:43:59 | |
---|
Niin...2700€ combo... :D Tää on just tätä. Jos tietäisi ekaksi vahvariksi hankkia Mark IV:n niin säästäisi vältetyistä "virhehankinnoista" pitkän sentin. Joo ei voi tietää kauanko "soittointo" jatkuu jne. Ääniruohokin voi olla aidan takana rehevämpää vaikka Mark IV on nokan edessä. Kävin Mesan sivuilla tutkimassa Mark IV:tä ja kyllähän siitä säädintä löytyy sen verran että gas pysyy tovin loitolla. Jos tietää mitä haluaa niin loppuelämän vahvariksi ei paha hinta. Kuka tietää ja kuka ei. Niin. Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Olli S. 20.08.2005 19:41:46 | |
---|
Ei se loppujen lopuksi ihan älytön hinta ole. Saan siihen tehdä luultavasti kaksi vuotta töitä, mutta jos vaikka ostaisin nyt Kochin, jäi Mesa sen verran pahasti kummittelemaan takaraivoon, että kuitenkin hankkisin sen jossain vaiheessa. Kochkin on erittäin hyvä vahvistin, mutta fuusio-meininkiin ei taivu niin hyvin kuin Mark. Tuostakaan en tarvitse läheskään kaikkea gainiä, enkä muutenkaan Mesan kuuluisia mättösoundeja, mutta puhdas ja pikkuroso vain ovat niin tajuttoman hyviä. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Torniojaws 20.08.2005 19:56:31 | |
---|
En ole päässyt kokeilemaan itse kovalla, mutta varsin luotettavasta lähteestä olen kuullut, että jotkut Englit huononevat kovemmalle volyymille mentäessä. No kaikki Englin "bändikäyttäjät" varmentakaas tämä. Heh. Tuntuu uskomattomalta väitteeltä ainakin, kun heijastelee omaa kokemustani vasten. Millä tavalla huononee? Ei sitten vaikuttaisi esim. elementtien ns. avautuminen kovemmilla voluumeilla? (Tämähän saattaa vaatia EQ:n pientä uudelleen säätämistä verrattuna kotivolasoittoon, kuten myös monen muun vahvarin+kaapin tapauksessa.) Heh, oma Powerball vain paranee ja paranee mitä lujemmalle saa väännettyä. http://www.relativity1.com [Grindcore]
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute. |
re infecta 21.08.2005 00:29:25 | |
---|
Heh, oma Powerball vain paranee ja paranee mitä lujemmalle saa väännettyä. Jotain tällaista minäkin. [Kuutamo, Kaiho ja Katkeruus] |
askomiko 21.08.2005 11:34:16 (muokattu 21.08.2005 11:44:27) | |
---|
Tarjoilkaapas kunnollisia ääninäytteitä ENGLin soveltuvuudesta muuhunkin kuin särörunttaukseen ja todistakaa pelkoni aiheettomaksi. Odotan mielenkiinnolla. :) Tuollahan nuo näkyjään tulikin jo esiin. Mutta huomauttaisin että tuossa on käytetty semmoista kireäsoundista romua 2x12"-ruoskakaappia, jollain toisella se voisi olla leppoisampi. Vaan pitäähän se myöntää ettei tämä mikään ultimate-poppivahvari ole. http://koti.mbnet.fi/~fisq/mp3/kitarademot/EnglScreamer/Engl70s.mp3 Eikä tää hevisoundikaan niin ultimaattinen ole, mutta helpompi tätä on roudata kuin sitä oikeasti ultimaattista soundia: http://koti.mbnet.fi/~fisq/Kuvat/Olkkari_mikko_ja_kasa.jpg "Don't worry, we can fix it in the mix" "Don't worry, we can fix it in the mastering"
"That one's old, nowadays we have to fix stuff in the marketing"
|