Aihe: ENGL powerball?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Ben_D
14.08.2005 16:22:23 (muokattu 14.08.2005 16:24:28)

En uso. Koko noise gaten ideahan menee siinä, että tietyn äänenvoimakkuuden tason alapuolella olevat äänet leikataan huut hewlett packardiin. Toisin sanoen osa sustainista katoaa, mikä on jo iso miinus, Gary Moore -fani kun olen. Tosin itselläni ei kohinaongelmia olekaan, joten noise gatea ei tarvitse edes harkita.

Hmmm...Eddie Van Haleniltakaan ei esimerkiksi sustaini hirveesti kadonnut, vaikka käyttää/käytti MXR Porttia...Noh...ehkä se sitten on niin..
Swan
14.08.2005 16:32:08
Hmmm...Eddie Van Haleniltakaan ei esimerkiksi sustaini hirveesti kadonnut, vaikka käyttää/käytti MXR Porttia...Noh...ehkä se sitten on niin..

Toisaalta EVH ei olekaan tunnettu feedbackin ahkerasta hyötykäytöstä.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
Ben_D
14.08.2005 16:45:22 (muokattu 14.08.2005 16:55:38)

Toisaalta EVH ei olekaan tunnettu feedbackin ahkerasta hyötykäytöstä.

Toisaalta...Aivan sama...Toimii mulla niin on ihan yks ja sama toimiiko jollain toisella vai ei. Ja Toisaalta...Mua ei ihan hirveesti Eddie Van Halenin musiikki kiinnosta, mutta muistelin vaan, että se tais joskus tollaen MXR Gaten räkkiversioo käyttää.
januszian
18.08.2005 20:24:23

voi JUMMI toi Powerball määrää! Just ku mä luulin ettei vanha koira opi uusia temppuja niin se puski päälleni aivan MIELETTÖMÄN löysä/tiukka särön! JUST sellasen ku olin hakenu ja aiemmin valittanutkin että Powerball on liian tiukka minun makuun!

Ei voi muuta ku hattua nostaa ENGLin pojille. Toi on niin mieletön vehje että toista saa hakea! ja kaukaa!
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. http://www.zilakka.com
DaKiller
18.08.2005 20:26:40

voi JUMMI toi Powerball määrää! Just ku mä luulin ettei vanha koira opi uusia temppuja niin se puski päälleni aivan MIELETTÖMÄN löysä/tiukka särön! JUST sellasen ku olin hakenu ja aiemmin valittanutkin että Powerball on liian tiukka minun makuun!

Ei voi muuta ku hattua nostaa ENGLin pojille. Toi on niin mieletön vehje että toista saa hakea! ja kaukaa!

Ja myynnissä näköjään... Pientä nostatusta vai?
Explorer
18.08.2005 20:34:54
Ja myynnissä näköjään... Pientä nostatusta vai?

Hahaa, ei jumalauta. "Tää on kaikkien aikojen paras vahvistin jolla olen soittanut! Osta se multa pois!"
Interstellar overdrive.
Super-Jari
18.08.2005 20:41:39
Noh, poliisit, hengittäkää ihan rauhallisesti

Kaiken reiluuden nimissä, en tiiä myynkö vielä nuppia.
"Pitkä tukka ja juo kaljaaki sillai hevisarvi-tyyliin!"
Ben_D
18.08.2005 20:55:31

Noh, poliisit, hengittäkää ihan rauhallisesti

Juu...nää aikaisemmat kommentit vetää jopa sanattomaksi...
januszian
18.08.2005 21:30:14

no olihan rätkäys! poistan heti myynti-ilmoitukseni. Tai pitäis siis vaihtaa se VAIHTO ilmoitukseksi koska en noita Framus värkkejä ole vielä koskaan kokeillut.

Mä vaan ilakoin kun astuin tänään ihan omalla nupillani taas ison askeleen unelmasaundiani kohti. Krank ei tyydyttänyt ja B52 oli ihan mielenkiintonen mutta sehän pitäs sitte istuttaa Powerballin viereen että kuulis oikeesti eron. Samoin Framus.
Ben_D
18.08.2005 21:33:32

no olihan rätkäys! poistan heti myynti-ilmoitukseni. Tai pitäis siis vaihtaa se VAIHTO ilmoitukseksi koska en noita Framus värkkejä ole vielä koskaan kokeillut.

Mä vaan ilakoin kun astuin tänään ihan omalla nupillani taas ison askeleen unelmasaundiani kohti. Krank ei tyydyttänyt ja B52 oli ihan mielenkiintonen mutta sehän pitäs sitte istuttaa Powerballin viereen että kuulis oikeesti eron. Samoin Framus.

Testaa vielä Savage ;) Ei ollu Krankki muakaan varten.
januszian
18.08.2005 21:37:09

Joo, mä mietin just yks päivä että miksi mennä merta edemmäs kalaan eli jos ENGL tarjoais jossain toisessa mallissa sitä "löysää." :)
Ben_D
18.08.2005 21:40:12

Joo, mä mietin just yks päivä että miksi mennä merta edemmäs kalaan eli jos ENGL tarjoais jossain toisessa mallissa sitä "löysää." :)

Se malli on Savage.
DaKiller
18.08.2005 21:40:46

Juu...nää aikaisemmat kommentit vetää jopa sanattomaksi...

Ahaa, eli siis se pakollinen hymiö unohtui. Muutoinhan se voisi jopa kuulostaa liian sarkastiselta. Noh, laitetaan se sitten vaikkapa tähän =D
Super-Jari
19.08.2005 00:15:21
Se malli on Savage.

Ootko päässy testaan? Minä en taida uskaltaa.
Ben_D
19.08.2005 03:08:50

Ootko päässy testaan? Minä en taida uskaltaa.

Tampereen Soitinkeskuksessahan noita on ollut. Soundi on korvia hivelevä. Oma Savage pitäis olla Suomessa ens viikon lopulla. Jos clippiä haluaa niin Destructionin uusimmat tai Motörheadin uusin soittimeen.
Super-Jari
19.08.2005 11:35:41
Tampereen Soitinkeskuksessahan noita on ollut. Soundi on korvia hivelevä. Oma Savage pitäis olla Suomessa ens viikon lopulla. Jos clippiä haluaa niin Destructionin uusimmat tai Motörheadin uusin soittimeen.

Pitäs päästä koittaan ite. Nuo bändit ei juurikaan anna kuvaa siitä mitä minä vahvistimelta haen.
Super-Jari
19.08.2005 12:04:43
Voin vakuuttaa, että Savagesta lähtee tarpeeksi erilaisia soundeja siihen mitä haet.

En epäile, mutta luulen että Powerball antaa sen mitä tarvin.
Super-Jari
30.08.2005 21:13:18 (muokattu 30.08.2005 21:14:19)
Koitin tänään paria etusen putkea vaihdella.
JJ ECC83S voitti testin ja jäi paikoilleen. Aivan mahtava ja erotteleva särö. Vaikka miten sääti mähötyssoundin niin soinnutkin kuului selvästi ja ihQsti.
E-H 12AXEH oli jo liian kirkas ja kuulosti mun mielestä jopa huonommalta kuin ENGLin tehdasputki.

Me likes.

e. lisään vielä tähänkin sen "reuna" sanan joka siihen soundiin tuli tuolla JJllä. En osaa selittää sitä, mutta siihen tuli semmonen jännä reuna. Dempissä varsinkin kuuluu oikein munakkaasti. Ai ai ai...
Rakkauden Prinsessa
19.05.2006 15:06:29
Nyt saisin Savagen 1500 euroon..Aaargh...

Miks et osta? Noissa on kuulemma vaan liikaa treblee.
Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne. Kalastajakundi #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)