Aihe: Neuvokaapa hyvä ride/crass symbaali
1 2 3
HeavyMachinery
18.08.2005 14:48:10

Se on joskus kiva nähdä ettei täällä foorumilla käytävissä sanailuissa olla aina tosissaan

Ai ei vai ku in ni in
Minä tiedän - siis pelkään !
ddrum54
18.08.2005 14:51:08
Se on joskus kiva nähdä ettei täällä foorumilla käytävissä sanailuissa olla aina tosissaan

Juu, varsinkin joskus.
2`n 4
Legenda
18.08.2005 20:56:11
Vielä aiheeseen; kävin tänään oulun muusiikki-kullaksella testaileen ja sattui muuten paikanpäälle Zildjianin myyntipäällikkö joka esitteli Avedic sweet ridea (sorry jos kirjoitin väärin) hieno pelihän se oli mutta ei minun tarpeisiin sopiva, sitten testattiin Stagg vintage; todella persoonallinen mutta meni vähän yli se persoona (ainakin siinä yksilössä), mutta sitten se löytyi....Istanbul Mel Lewis 19 crass/ride, just mitä hain! Kiitti vaan sille joka vinkin antoi! Mutta kyllä se on mielenkiintoista metsästää yhtä oikeaa symbaalia, ei olisi uskonut 3 vuotta sitten kun aloitin.
legenda on hyvä juoma!
Niskamies
18.08.2005 21:42:43
Vielä aiheeseen; kävin tänään oulun muusiikki-kullaksella testaileen ja sattui muuten paikanpäälle Zildjianin myyntipäällikkö joka esitteli Avedic sweet ridea (sorry jos kirjoitin väärin) hieno pelihän se oli mutta ei minun tarpeisiin sopiva, sitten testattiin Stagg vintage; todella persoonallinen mutta meni vähän yli se persoona (ainakin siinä yksilössä), mutta sitten se löytyi....Istanbul Mel Lewis 19 crass/ride, just mitä hain! Kiitti vaan sille joka vinkin antoi! Mutta kyllä se on mielenkiintoista metsästää yhtä oikeaa symbaalia, ei olisi uskonut 3 vuotta sitten kun aloitin.

Onneksi olkoon hyvästä valinnast! Ja pienenä korjauksena, se Zildjian on siis Avedis, ei Avedic.

Pitäis itekkin kokeilla noita Istanbuleja. Ei vaan uskalla, jos vaikka tykästyisikin kovasti:)
Virallisesti semi-pro!
Stereophile
19.08.2005 06:30:26

Pitäis itekkin kokeilla noita Istanbuleja. Ei vaan uskalla, jos vaikka tykästyisikin kovasti:)

Niinpä niin. Jos vaikka menis Niskiksellä Sabianit vaihtoon... =)
En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin.
Niskamies
19.08.2005 06:41:45
Niinpä niin. Jos vaikka menis Niskiksellä Sabianit vaihtoon... =)

Heh, niin siinä kävi että meni Staggit ja Zildjianit vaihtoon tossa pari kuukautta sitten.:P
Virallisesti semi-pro!
Stereophile
19.08.2005 06:52:34

Heh, niin siinä kävi että meni Staggit ja Zildjianit vaihtoon tossa pari kuukautta sitten.:P

Katsotaan vaan, niin parin kuukauden päästä on tori pullollaan Sabiania, ja niskis haikailee Istanbulin perään...

Ei se mitään, minä voin yrittää ostaa nuo HHX:t pois, ainakin haitsun ja riden...
Niskamies
19.08.2005 06:53:38
Katsotaan vaan, niin parin kuukauden päästä on tori pullollaan Sabiania, ja niskis haikailee Istanbulin perään...

Ei se mitään, minä voin yrittää ostaa nuo HHX:t pois, ainakin haitsun ja riden...

Heh, hirveä GAS tässä on ostaa kokoajan lisää kaikkea. Joku kiva ride oli asiaa, vaikka HH 21" Vintage. Ja joku kiva virveli. Ja china. Ja kaikkea kivaa, mutta taidan pysyä Sabianissa noiden peltien kanssa:-)
Virallisesti semi-pro!
Stereophile
19.08.2005 06:57:02

mutta taidan pysyä Sabianissa noiden peltien kanssa:-)

Ei se mitään, Sabianin miehiä minäkin olen. Ääninäytteiden perusteella AAX:ää lisää, mutta ei ole vielä uskaltanut käydä testailemassa. Jos ens vuonna sitten...
HeavyMachinery
19.08.2005 10:18:04

..Istanbul Mel Lewis 19 crass/ride, just mitä hain! Kiitti vaan sille joka vinkin antoi! Mutta kyllä se on mielenkiintoista metsästää yhtä oikeaa symbaalia, ei olisi uskonut 3 vuotta sitten kun aloitin.

Tänks juu... Se mel lewis on käsittämättömän hyvä hintakin on ihan kohdallaan. Aika raskas pelti se on mutta no kän duu...
Minä tiedän - siis pelkään !
Epämuusikko
19.08.2005 10:21:03
Tänks juu... Se mel lewis on käsittämättömän hyvä hintakin on ihan kohdallaan. Aika raskas pelti se on mutta no kän duu...

Ei oo raskas. Hinta-laatu-suhteeltaan ylivoimaisin crash-ride. Sillä on monet crash-ride-pätkät soitettu (hence the name). Jazzissa menee kuin siihen tehty... hetkinen, sehän on siihen tehty!
Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009
CD
19.08.2005 22:47:24
Dimensionsit ovat kolkkoja epämusikaalisia kattopellin palasia. Mun mielestä. Kokemusta on sen verran että yhden crashin aikoinaan omistin ja musaopiston setit ovat noita täynnä.

http://www.paiste.com/artists/viewe … =A&endorserid=2051&thumbs=1

;)

mun dimensions 20" deep full ride on oikeenkin hyvä: selkeä, normaalia kuivempi, kirkas ja kello toimii. Varsinkin 2002 hihattien kanssa kelpaa soitella. 17" med thin crash on aika "perus" crash, ei yllätyksiä, pidän enemmän stagg 17" exostani.. Tosin hintaan mihin ne sain, ovat molemmat tervetulleita mun settiini, muutaman jäljelle jääneen staggin kanssa. Saapahan vaihtelua soundiin.
Jinu
19.08.2005 23:51:49 (muokattu 19.08.2005 23:52:15)
http://www.paiste.com/artists/viewe … =A&endorserid=2051&thumbs=1

Nuo kaasun dimensionit kuulostavat helvetin herkullisilta ainakin
tuolla DVD:llä mitä olen katsonut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)