Aihe: Uusi bassoriffiskaba
1 2 3 4 5
jahuh0
17.08.2005 22:03:20 (muokattu 17.08.2005 22:14:07)
huh, ompa vaikia päättää kelle antas pisteet.. yritetään:

3 pistettä: Rattledad
Mukavan rosoinen saundi, ja muutenki hyvän kuulosta riffittelyä. Varsinki toi 00:04-00:06 välissä tapahtuva juttu sopii hienosti tohon komppiin, toi ois voinu tulla toisenki kerran ;) tosin hyviä oli noi variaatiotki.

2 pistettä: Juki68
Tää on iloinen ja vekkuli, kuten jo aiemmin on todettu.. ku basso lähti soimaan niin tuli ekana mieleen että "hähää, meikäpä soittaa tälleensä, lällää"

1 piste: Bize
tää on hyvä, vähä pidemmälle mietityn kuulonen.

omarinille ainaki ois vielä pitäny antaa pisteitä, chieffille, ja monelle muullekki mutta näin tällä kertaa..

jahuh0: Ois voinuna toimii paremmin ilman peukkuu. Soundi vähän kirpakka.

Varsinki ku toi peukutus ei oo yhtään vielä ees hanskassa, toi vaan tuli ekana ku aloin biitin päälle soitella,ehkä mukana myös ripaus epätoivoista yritystä erottua massasta (tulihan se totuus sieltä ;) ).

kiitokset balzarylle kisan järkkäämisestä, näitä vois olla vaikka joka kuukausi, vaikkapa voittaja sais kunnian järjestää seuraavan kisan.. ?
chief
18.08.2005 21:45:06
No äänestetäänpä.

3p. Juki. Mä hyräilin tätä pätkää mökillä saunaa lämmittäessä. Tässä on jotain joka toimii.

2p. Bize. Hyvä melodinen kuvio hyvin vedettynä.

3p. Botne. Tässä on hiukan samanlaista tunnelmaa kuin jukilla. Tästä tulee mieleen Afrikka. Kivaa! Soundi vois olla vähän selkeämpi, tossa on vähän liiaksi multaa mun makuun.
"It's the ear, not the gear. "
khuuki
18.08.2005 22:36:01
No kuka voitti? Onko se Bize?
" tö bass vas guut pat te soong vas sliperi" -Kaitsu
balzary
19.08.2005 12:21:57

KA-BLINGGGG!

ja tulokset:

3. sijalla tiukan taiston jälkeen... mies gasin kourissa ja david hasselhoffin lumoissa, kontran kyltymätön hakkaaja....

CHIEF!!! elva poäng!

2. sijalla pahasta presarigasistä juuri selvitymässä oleva fröbelinpalikkamies...

JUKI68!!! tolv poäng!

and the winner is...

BIZE !!! nitton poäng!!!

*karvaisten käsien taputusta*
*kyyneleet vierähtelevät bizen poskipäiltä*
------------------------------
bubbling under: botne80, åtta poäng
chief
19.08.2005 16:16:57 (muokattu 19.08.2005 16:17:30)
... mies gasin kourissa ja david hasselhoffin lumoissa, kontran kyltymätön hakkaaja....

CHIEF!!! elva poäng!

Mikä GAS? Mitennii?

Mut säpä et tiedäkään mitä gasitan just ny! Ni!

EDIT: Emmäkään...
"It's the ear, not the gear. "
Samu S.
19.08.2005 16:50:45
Sanosin, että raati oli varsin asiantunteva ja oikeassa, koska mä en saanu pistettäkään.
Sikäli naurattaakin ku jotku ruikuttaa demokratian ja yhteisen hyvän perään täällä. Tääl o kaks turkulaista vallassa ja joukko mode-apinoita. Mitä ne oikein ajattelee? -Sam Other
rattledad
19.08.2005 17:29:01

Sanosin, että raati oli varsin asiantunteva ja oikeassa, koska mä en saanu pistettäkään.

Ja mä sain puolet pisteistä sellaiselta joka kärsii jo valmiiksi tinnituksesta;-)
Samu S.
19.08.2005 18:08:40
Ja mä sain puolet pisteistä sellaiselta joka kärsii jo valmiiksi tinnituksesta;-)

Joo mut siittä tulee bassojuttuihin vaan mielenkiintosta lisää. Ei onneks tinnitä mistään 200 hertsin kohdalta.
Sikäli naurattaakin ku jotku ruikuttaa demokratian ja yhteisen hyvän perään täällä. Tääl o kaks turkulaista vallassa ja joukko mode-apinoita. Mitä ne oikein ajattelee? -Sam Other
J.Hollström
19.08.2005 19:40:59
2. sijalla pahasta presarigasistä juuri selvitymässä oleva fröbelinpalikkamies...

JUKI68!!! tolv poäng!

Jees, kiitos kaikille pisteistä. Presari GAS on taltutettu. '75 passo on matkalla Suomeen. Seuraava skaba vedellään sit sillä. Kaippa toi Bize semmosen organsio, kun tämän kisan harjasi himaan. Onnittelut vielä hänelle. Hieno veto.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)