Aihe: Iron Cobra
1 2
Liver-Box
25.05.2003 12:43:35

Luetelkaa hyviä ja huonoja puolia, omia kokemuksia ja muuta tietoa tosta spedusta! Eikös noitten hinta liiku siinä 400e paikkeilla? Jebbistäjejeje
"Space Monkey´s Cosmos"
Mikko A
25.05.2003 12:55:25
Tämä on taas niitä aiheita, joista on jo ollu juttua niin maan perkeleesti. Selailehan kiltisti taaksepäin tai käytä tuota hakua tuolla ylhäällä, niin eiköhän löyvvy. Mua kyllä himottais kovasti tuo Iron Cobra flexiglide...
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
-oskari--
25.05.2003 21:42:19
Mua kyllä himottais kovasti tuo Iron Cobra flexiglide...

On muuten ihan pirun hyvä pedaali....
Ei oo itellä ainakaa ollu mitää valittamista!!!
chico_miguel
25.05.2003 21:50:27
Mua kyllä himottais kovasti tuo Iron Cobra flexiglide...

Mäkin omistan flexigliden. Ei mitään moitittavaa. Säätömahdollisuuksia on mielettömästi ja tatsi on jumalattoman hyvä ja napakka. Hinta on ainoa miinus, mutta kannattaa katsoa jos löytyy käytettynä.
"Eres tú cabron hijo de puta"
Mikko A
26.05.2003 00:43:18
Osaatteko verrata tuota hihna-IC:tä muihin hihnapedaaleihin?
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Liver-Box
26.05.2003 10:51:53

On muuten ihan pirun hyvä pedaali....
Ei oo itellä ainakaa ollu mitää valittamista!!!

Osku mä en kyl huomannu sun setis olevan cobria vaan eliminatorit?????
"Space Monkey´s Cosmos"
Liver-Box
26.05.2003 10:52:53

Onko se cobran nuija muutes hyvä? Ku se on sellanen tasanen nii tulekosiit hyvä saundi?
"Space Monkey´s Cosmos"
Mikko A
26.05.2003 14:07:11
Onko se cobran nuija muutes hyvä? Ku se on sellanen tasanen nii tulekosiit hyvä saundi?

Se on pirun hyvä! Mä vaihdoin entiseen tuplapedaaliini kaks IC-kuminuijaa ja kyllä tatsi parani entisestään. Just myin ne petaalit yhdelle jannulle, joka hänkin ilmoitteli, että kylläpäs on ne nuijat hyvä juttu. Nykyään tosin itse käyttelen ihan sitä perushuopapallukkaa (singlepedaalissa), koskapa siitä lähtee mun kokemuksien mukaan jytyin soundi tuntuman kärsimättä. Mutta saatanpa siihenkin joskus ostaa iron cobran huopanuijan...
Aimo
26.05.2003 15:19:13
Itse pääsin koittamaan iron cobria. Kyllä nuo pitää hankkia, peseevät tämmöset tuhannen markan tuplat kyllä kevyesti.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Liver-Box
27.05.2003 12:51:24

Vielä semmosta että minkälainen tuntuma tai ero tossa flexi glidessä on verrattuna powerglideen ja siihen normaaliin.. ??
"Space Monkey´s Cosmos"
kkeppana
27.05.2003 13:50:21
Luetelkaa hyviä ja huonoja puolia, omia kokemuksia ja muuta tietoa tosta spedusta! Eikös noitten hinta liiku siinä 400e paikkeilla? Jebbistäjejeje

Kuten jo on useassa topikissa todettu, niin säätöjä on vaikka minkälaisia. Mun kokemukset muista speduista on aika rajoittuneita, joten en lähde vertailemaan. Tosiasia on se, etten ole hetkeäkään katunut noitten ostoa, ja mulla on siis power glide. Ja se makso kyllä 516 euroa.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
Paas
27.05.2003 17:10:37
osaattekos muuten cobran omistajina sanoa miten paljon tuossa vasurissa on luontaista klappia.
sain nimittäin kaverilta testiin tollaiset power glidet ja niitä polkiessa vasurissa on lievästi väljyyttä..

Minkä ikäiset pedaalit kaverilla mahtaa olla? Ei niissä nyt ainakaa uutena sais olla klappia. Kyllä niihin ajan mittaan hiukan klappia saattaa kertyä ku ne kuluu, mun puolitoista vuotta vanhoja iron cobria polkee kyllä vielä ilman että väljyys haittais.
Kyllähän niissä nivelissä saattaa olla jotakin pientä "liikkumavaraa" uutenakin niin että ne hiukan liikkuu mutta eihän ne saa nuljuttaa eestakas paljoa. En tosin kyllä ihan tarkkaan tiedä mitä tarkoitat sillä "luontaisella klapilla".
-oskari--
31.05.2003 13:54:29
Osku mä en kyl huomannu sun setis olevan cobria vaan eliminatorit?????

Joo... no ne kuvat nyt on vähä vanhoja.
akik
03.06.2003 01:16:21
testaappa painaa nuijia toisiaan kohden sivusta..jos liikkuu se on luontaista klappia jo (tosin sillä ei juuri mitään merkitystä ole), toisin kuin esim. axiksessa on vasuri pedaali tavallaan yhteydessä oikean pedaalin toimintaan välillisesti, iän myötä väljyys lisäntyy ja se voi haitata.
onko muuten kellään noita heavy-jousia cobrassa ? mites noi cobran puunuijat ?
sain nyt uuden cobran niin säätöjä on niin paljon ettei oikeen mene perille kaikkien merkitys esim. onko tuosta beater balacerista oikeasti jotain hyötyä soittotuntumassa.
pirun hyvä avain tuli mukana ja tämä tuntuu nyt oikealta pedaalilta. olen myyty cobrille ..
Paas
03.06.2003 14:31:56
testaappa painaa nuijia toisiaan kohden sivusta..jos liikkuu se on luontaista klappia jo (tosin sillä ei juuri mitään merkitystä ole), toisin kuin esim. axiksessa on vasuri pedaali tavallaan yhteydessä oikean pedaalin toimintaan välillisesti, iän myötä väljyys lisäntyy ja se voi haitata.
onko muuten kellään noita heavy-jousia cobrassa ? mites noi cobran puunuijat ?
sain nyt uuden cobran niin säätöjä on niin paljon ettei oikeen mene perille kaikkien merkitys esim. onko tuosta beater balacerista oikeasti jotain hyötyä soittotuntumassa.
pirun hyvä avain tuli mukana ja tämä tuntuu nyt oikealta pedaalilta. olen myyty cobrille ..

Mulla on heavy jouset aika löysällä, sillon ne on tosi jees.
Mikko A
05.06.2003 16:12:22

Mikäs se on tuo tuollainen avain? Siis mitä sillä tehdään tai jotain...
-oskari--
05.06.2003 16:42:01
Mikäs se on tuo tuollainen avain? Siis mitä sillä tehdään tai jotain...

No voi köyhä.... kai sä nyt tiedät mitä rumpuaivaimella yleensäkki tehää(availlaan ruuveja!!!)!!!
Paas
05.06.2003 17:16:25
Se on tosiaan pirun hyvä avain.
Mikko A
05.06.2003 22:33:02
No voi köyhä.... kai sä nyt tiedät mitä rumpuaivaimella yleensäkki tehää(availlaan ruuveja!!!)!!!

Niin se on siis tavallinen rumpuavain, mutta mitä siinä on niin erikoista??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)