Temetius 29.07.2005 14:35:41 | |
---|
Mun henkilökohtainen mielipide on ettei missään tapauksessa kannata aloittaa kitaran soittoa enää.
Sen sijaan ostat basson ja opettelet släppäämään, sitä kuulee niin harvoin nykyään. |
StoRBa 29.07.2005 14:39:13 | |
---|
Sen sijaan ostat basson ja opettelet släppäämään, sitä kuulee niin harvoin nykyään. Tai ostat seiskakielisen ja slappaat sillä niinko Fareri tekee. ÄLÄ! se oli vitsi :) |
IommI 17.08.2005 12:09:21 | |
---|
Mun setä mies on 39 ja lupas viä joku päivä soitella kitaraa.. että ei se 19 mikää myöhäinen aika ole=) |
TheRagDoll 17.08.2005 22:53:08 | |
---|
Pakko myöntää että mulla ei ole soittokokemusta kuin vuosi enkä muutenkaan ole mikään tiedemies mutta mulla on aina ollut se periaate elämässä pitää voida tehdä sitä mitä haluaa, silloin milloin haluaa ja siten miten haluaa, ikä on vain numeroita:) Mua Saa Pelätä. |
samueld 18.08.2005 14:32:13 | |
---|
Ei kannata aloittaa. Sille kun antaa pikkusormen, niin on kohta koko käsi mennyttä. Ensin lähtee selluliitti kyllästyneenä siihen iänikuiseen vingutukseen. Tosin tuurilla se vie äpärät mukanaan. Sitten seuraa se ikuinen täydellisen soundin metsästys, jonka jälkeen on korviaan myöten veloissa sukulaisille, kavereille ja kaikille rahoituslaitoksille (Mafia mukaanluettuna). I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Kannattaako aloittaa kitaran soittaminen vaikka on jo 19.v? Onko mahdollista oppia parissa vuodessa soittamaan suht.hyvin?? Ehdottomasti ei kannata. Jos alkaa 19 vuotiaana niin hyvin ei opi edes kahdessakymmenessä vuodessa. Se on saletti se. Itse tunnen nyt lähes 85 vuotiaan papan joka on alkanut soittamaan kitaraa n. 65 vuotiaana ja soittaa, voisiko sanoa, kuin enkeli - eli erinomaisen hyvin ja kauniisti. Olen siis kyllä vakaasti sitä mieltä että mailman turhin kysymys on "kannattaako aloittaa kun on jo niin ja niin vanha". Aina kannattaa aloittaa, lopettamista voi hiukan harkita. Olen puhunut. Ugh. |
Myrtilla 18.08.2005 23:50:32 (muokattu 18.08.2005 23:58:30) | |
---|
Alota vaan soittaminen äläkä lopeta niin kyllä susta hyvä tulee joskus, eikai sillä väliä millon kuhan on hauskaa. Tuon paremmin ei kai voisi asiaa ilmaista. Mäkin pistin plussaa, kun oli niin nätisti sanottu :) Itse aloitin siis oikeastaan kunnolla reenata tos 25-vuotiaana, kun sain oikean kitaran käääk :P, mut eipä tätä enää saa pysäytettyä. Pikkusormi sekä muutkin sormet meni jo ajat sitten. Enkä voi sanoa katuvani paria vuotta, jotka olen käyttänyt synan ja kitaran räveltämiseen. Elämäni hienoimmat hetket olen kokenut ystävien kanssa jammaillessa. Tosin myönnän, että nyyhkin itsekin tätä myöhäistä aloittamista eräälle kitaristille jokin aika sitten. Hän lohdutti ja kertoi, että hänen opiskelutoverinsa mummo aloitti kirkkourkujen soittelun siinä kahdeksankymppisenä. Meni sitten muutamia vuosia ja mummosta oli tullut ihan pirun hyvä. |
J.Grebyn 19.08.2005 12:19:58 | |
---|
Just juttelin erään 50+ ihmisen kanssa, joka edelleenkin voivotteli kun ei ollut ikinä aloittanut pianonsoittoa vaikka olisi halunnut. Yritin ohjeistaa että aloita nyt. Löytyi 100 (teko?)syytä miksei pysty... Että näin. Niin että aloita, aloita. Höpöhöpö liian myöhäistä. Autuaita ovat puupäät, sillä vedenpaisumuksen tullessa he eivät huku, vaan jäävät pinnalle. |
zorro 19.08.2005 13:57:52 | |
---|
Kyllä Riippuu ihan siitä kuinka jaksat panostaa soittamiseen ja soittat päivittäin jne... niin ja sehän riippuu siitäkin kuinka nopiaa oivaltaa tietyt jutut. jotkut saattaa osata helvetin hyvin jo vuodessa. Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34 |
samueld 19.08.2005 14:17:01 | |
---|
niin ja sehän riippuu siitäkin kuinka nopiaa oivaltaa tietyt jutut. jotkut saattaa osata helvetin hyvin jo vuodessa. Sitten on tää "urheilupuoli", jolla ei ole musikaalisuuden kanssa mitään tekoa. Toisten luusto, lihaksisto ja hermosto sopii joihinkin asioihin ja niiden harjoitteluun paremmin kuin toisilla. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |