JoPa 18.08.2005 14:24:48 | |
---|
"Tosta poikki", sano Isildur.. |
ddrum54 18.08.2005 14:40:09 | |
---|
2`n 4 |
Minä tiedän - siis pelkään ! |
drum-monkey 18.08.2005 16:50:29 | |
---|
Kokeilin yksillä soitinmessuilla tollasta, toimi ihan hyvin, mutta kyllä mun mielestä jalkaa liu'uttaa nopeemmin ku tota boardia. Vaikuttaa sitä paitsi siltä että menis heti paloiksi. Ja on siistiä soittaa haitsua ja slavea kerralla. Munletti on mulletti |
JoPa 19.08.2005 12:04:43 | |
---|
Kokeilin yksillä soitinmessuilla tollasta, toimi ihan hyvin, mutta kyllä mun mielestä jalkaa liu'uttaa nopeemmin ku tota boardia. Vaikuttaa sitä paitsi siltä että menis heti paloiksi. Ja on siistiä soittaa haitsua ja slavea kerralla. Niin siis mites se toimii..?? Tai siis vaihto haitsusta tuplaan..? "Tosta poikki", sano Isildur.. |
T.Laine 19.08.2005 12:16:06 (muokattu 19.08.2005 12:17:20) | |
---|
siinä on sellainen lakeroitu kisko/ ura missä sellanen "tappi" kulkee kun vaihdat haitsusta tuplien puolelle (liikerata on aika lyhyt sivuttais suunnassa kuitenkin). Haitsu on periaatteessa aina auki kun poljet tuplia. Säätövaroja tossa vermeessä on PALJON! Roudattavuus on mielestäni iso miinus, et voi koskaan ottaa pelkkää haitsua tai tuplia, vaan aina kulkee molemmat mukana. Ei toi laitos helposti rikki varmastikkaan mene, vaikutti aika tukevalta ja vankalta tekeleeltä, mutta epäkäytännöllinen se kyllä on. ...aina niitä menee... |
JoPa 19.08.2005 12:23:39 | |
---|
siinä on sellainen lakeroitu kisko/ ura missä sellanen "tappi" kulkee kun vaihdat haitsusta tuplien puolelle (liikerata on aika lyhyt sivuttais suunnassa kuitenkin). Haitsu on periaatteessa aina auki kun poljet tuplia. Säätövaroja tossa vermeessä on PALJON! Roudattavuus on mielestäni iso miinus, et voi koskaan ottaa pelkkää haitsua tai tuplia, vaan aina kulkee molemmat mukana. Ei toi laitos helposti rikki varmastikkaan mene, vaikutti aika tukevalta ja vankalta tekeleeltä, mutta epäkäytännöllinen se kyllä on. Onkos se tappi missä kohdassa spedua? "Tosta poikki", sano Isildur.. |
T.Laine 19.08.2005 12:39:29 | |
---|
siinähän se on ihan keskellä pedaalia. Siellä edessä tietenkin... ...aina niitä menee... |