aisa 15.08.2005 17:31:30 | |
---|
oliko se mp3 nyt sitten se puputin veto? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 15.08.2005 19:28:33 | |
---|
oliko se mp3 nyt sitten se puputin veto? Ja on vieläkin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tankoprinssi 16.08.2005 19:53:32 | |
---|
Onko Rainbown musa siis nykyään TM-tavaraa? Minun nuoruudessani sitä pidettin vielä hevirokkina. Voi aikoja, voi tapoja! Voihan sen vetästä humppanakin, niinkuin eräs nimeltä mainitsematon bändi soittaa Autiotaloakin humppana ja tosissaan. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
isojussi 16.08.2005 22:01:02 | |
---|
...eräs nimeltä mainitsematon bändi soittaa Autiotaloakin humppana ja tosissaan. Markus Sextet? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Mynthor 18.08.2005 00:50:18 | |
---|
Onko vielä muita kuumottavia Rainbow-suomennoksia? Ei tuu muita mieleen kun toi Puputti-asia ja Taiskan "prätkä ja tie" eli Since You've Been Gone. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
mr.muzak 18.08.2005 02:33:51 | |
---|
Markus Sextet? Ei kyllä se taisi olla Mäkeläisen poppoo. |
aisa 18.08.2005 06:09:38 | |
---|
Taiskan "prätkä ja tie" eli Since You've Been Gone. no voi juma! että tommonenkin on sitten tehty!? eihän sulla sattus olemaan tota mp3:na?? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Tää nyt liippaa aika kaukaa alkuperäistä aihetta, mutta... Oletteko kuulleet Deep Purplen "versiota" "Unohtumattomasta illasta", joka löytyy Fireball - 25th Anniversary Edition:lta? Se on semmoista häröilyä, samaan sikermään on ympätty muistaakseni ainakin Willhelm Tell ym. Oikeastaan tossa vedossa ei varmaan soita kuin Lord, Blackmore ja Paice. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
jon lord 18.08.2005 10:14:26 | |
---|
Oletteko kuulleet Deep Purplen "versiota" "Unohtumattomasta illasta", joka löytyy Fireball - 25th Anniversary Edition:lta? Se on semmoista häröilyä, samaan sikermään on ympätty muistaakseni ainakin Willhelm Tell ym. Oikeastaan tossa vedossa ei varmaan soita kuin Lord, Blackmore ja Paice. Näin on. Heillä oli tapana sekoittaa usein kaikenlaista jamiosuuksien sekaan. Powerhousessa Blackmore soittaa Jingle bellsiä ja jos metsään haluat mennä nyt.Mulla on niiden kaikki keikkasettilistat vuodesta 68. Jos mies ei olis kekseliäämpi kuin nainen niin maailmassa juotais vähän kaljaa |
Mynthor 18.08.2005 13:54:47 | |
---|
no voi juma! että tommonenkin on sitten tehty!? eihän sulla sattus olemaan tota mp3:na?? Ikävä kyllä, ei löydy minkään sortin kuulokuvaa. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Landola59 18.08.2005 15:54:47 | |
---|
Minun nuoruudessani sitä pidettin vielä hevirokkina. Voi aikoja, voi tapoja! Rainbow on nykyajan asteikollakin death/heavy/black - metallia. Muut ovat vain huonoja kopioita rainbowista, siis nuo kaikki nykyiset ns. heavy-yhtyeet. Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Simplex 18.08.2005 20:38:27 | |
---|
no voi juma! että tommonenkin on sitten tehty!? eihän sulla sattus olemaan tota mp3:na?? Mulla on.... Se mitä mitä mulla ei ole niin sitä ei tarvitsekkaan, vai miten se Baronin värssy meni? Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |