saastara 14.08.2005 22:59:12 (muokattu 14.08.2005 22:59:49) | |
---|
Dimmu borgir. toisin sanoen äpärät jotka raiskasivat Black metallin lopullisesti. täydellinen esimerkki bändistä joka vääntää musiikkia pelkästään rahan takia. älkää ihmiset ostako semmosta kuraa. ostakaa vaikka leipää mieluummin Mitä hiton väliä sillä on tekeekö rahaa musiikista vai ei? Muuttako se itse musiikkia? Ei. On väärin vaatia ihmiseltä joka elättää itsensä vain musiikilla, että hän ei saa ajatella rahaa vaan ainoastaan sitä scenen "trueuutta". Asenteella ei ruokita perhettä. Jos minä maalaisin taulun joka on kaunis mutta tekisin sen vain rahasta ja myisin sen kalliilla, tekisikö se taulusta ruman? Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi. |
lethus1 15.08.2005 08:56:53 | |
---|
Vuoden ykkötopic. Havaittavissa hirmuinen määrä nuorta uhoa ja (opeteltujen) periaatteidensa puolustamista. Hauskasti sanottu tuo "raiskasi black metallin". Monet BM bändit olisivat tyytyväisiä jos pystyisivät raiskaamaan yhtään mitään musiikillaan. Burger raiskasikin sitten koko genren. Munaa! |
petrutsi 15.08.2005 15:13:46 | |
---|
On väärin vaatia ihmiseltä joka elättää itsensä vain musiikilla, että hän ei saa ajatella rahaa vaan ainoastaan sitä scenen "trueuutta". Asenteella ei ruokita perhettä. Tässä oiva kannanotto. Plussan sait. Ja jos burger ei sitä blackmetallia tee niinkuin sitä pitäisi niin minusta se nimenomaan tarkoittaa, että kulkee omaa tietään ja tekee mitä hyväksi näkee. My balls and the end of humanity..How the hell are they related? | Älkää pilatko mun Opethia! |
bodomreaper 15.08.2005 20:06:06 | |
---|
Mitä hiton väliä sillä on tekeekö rahaa musiikista vai ei? Muuttako se itse musiikkia? Ei. On väärin vaatia ihmiseltä joka elättää itsensä vain musiikilla, että hän ei saa ajatella rahaa vaan ainoastaan sitä scenen "trueuutta". Asenteella ei ruokita perhettä. Jos minä maalaisin taulun joka on kaunis mutta tekisin sen vain rahasta ja myisin sen kalliilla, tekisikö se taulusta ruman? Sait plussan. HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
Turmis 15.08.2005 23:45:54 (muokattu 15.08.2005 23:47:35) | |
---|
Kannattaa ehkä jättää nuo "dummy raiskasi bläkin"-heitot kommentoimatta, muuten täällä on kohta taas tappelu päällä ja lukot paukkuu. Se on nähty niin monta kertaa ennenkin... ei enää kiitos! Jos laulu on miksattu mielestäsi liian hiljaiselle, niin vaihda runonlausuntaan. musiikki on sinulle turhaa. |
lethus1 16.08.2005 10:00:25 | |
---|
Kannattaa ehkä jättää nuo "dummy raiskasi bläkin"-heitot kommentoimatta, muuten täällä on kohta taas tappelu päällä ja lukot paukkuu. Se on nähty niin monta kertaa ennenkin... ei enää kiitos! Kjeh kjeh, sillä aikaa voi taistella ulkonäöstä tai muuten aitoudesta. |
Parzival 16.08.2005 10:44:34 | |
---|
Devil's Path mcd, For all tid ja Stormblåst ovat hyviä... Eli toisin sanoen Stormblåstiin asti ihan jees,Sitten bändin genre vaihtui... kakka rules! |
lethus1 16.08.2005 14:53:49 | |
---|
Devil's Path mcd, For all tid ja Stormblåst ovat hyviä... Eli toisin sanoen Stormblåstiin asti ihan jees,Sitten bändin genre vaihtui... Mihin genreen se vaihtui ? |
rc 16.08.2005 15:42:06 | |
---|
Devil's Path mcd, For all tid ja Stormblåst ovat hyviä... Eli toisin sanoen Stormblåstiin asti ihan jees,Sitten bändin genre vaihtui... Ei kun kieli. Enthrone Darkness Triumphant on aika samankaltainen levy kuin Stormblåst laulukieltä ja parempia soundeja lukuunottamatta. Kyseinen platta on myös ylivoimaisesti Dimmun paras - harmi että sen levyn aikainen kokoonpano ei säilynyt. "Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!"
-85423321- |
luopio 16.08.2005 16:29:33 | |
---|
Ei kun kieli. Enthrone Darkness Triumphant on aika samankaltainen levy kuin Stormblåst laulukieltä ja parempia soundeja lukuunottamatta. Kyseinen platta on myös ylivoimaisesti Dimmun paras - harmi että sen levyn aikainen kokoonpano ei säilynyt. Toden totta. Vuoden ykkötopic. Havaittavissa hirmuinen määrä nuorta uhoa ja (opeteltujen) periaatteidensa puolustamista. Tästä plussa, tämä "jätkät tekee vaan rahasta" on kyl niin isoilta pojilta opittu ajatus ku voi vaan olla. Todellisuudessa se ei kuitenkaan ole pelkästään se kaupallisuus, joka tr00-blacmetallisteja on alunperin haitannut. Heidän ajatusmaailmansa vaan poikkeavat aika kovasti. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Tora 17.08.2005 20:27:51 | |
---|
Hauskasti sanottu tuo "raiskasi black metallin". Monet BM bändit olisivat tyytyväisiä jos pystyisivät raiskaamaan yhtään mitään musiikillaan. Burger raiskasikin sitten koko genren. Munaa! Jeah! Dimmu on kova vaikka soittasivat balettiasusteet päällä. Elkee jaksako jooko tapella näin hölömöistä jutuista. Jotkut bändit on "true" ja jotkut ei. Sillä tuntuu kuitenkin olevan joillekin merkitystä. Joka tapauksessa, Dimmu on silti LÄKKIÄ vaikka kuinka valittaisitte. Ja eikös se ole hyvä että edes joku blackmetal-bändi pääsee edes hieman ihmisten tietoisuuteen? Sitä kauttahan monet alkavat kuuntelemaan sitten tätä OIKEAA "true" musaa. "Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää,
pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka |
Super-Jari 17.08.2005 20:29:01 | |
---|
Jeah! Dimmu on kova vaikka soittasivat balettiasusteet päällä. Elkee jaksako jooko tapella näin hölömöistä jutuista. Jotkut bändit on "true" ja jotkut ei. Sillä tuntuu kuitenkin olevan joillekin merkitystä. Joka tapauksessa, Dimmu on silti LÄKKIÄ vaikka kuinka valittaisitte. Ja eikös se ole hyvä että edes joku blackmetal-bändi pääsee edes hieman ihmisten tietoisuuteen? Sitä kauttahan monet alkavat kuuntelemaan sitten tätä OIKEAA "true" musaa. Ei se ole hyvä koska black metal on meidän musiikkia eikä kenenkään muun. Se on meidän! "Pitkä tukka ja juo kaljaaki sillai hevisarvi-tyyliin!" |
anttituisku 17.08.2005 22:33:58 (muokattu 17.08.2005 22:36:06) | |
---|
eivätköhän ne "true" blackmetallistit tuo arkielämänsä musiikkiin, ja poserit tuo black metallin arkielämäänsä, koska jos on ns "true" niin silloin se soittaminen ja musiikki ei pitäisi olla se pää pointti jota vaan koristellaan sanoituksilla, vaan sanoituksia koristellaan musiikilla, saattaa kuulostaa naiivilta mutta kun hetken miettii ja mitä tulee siihen onko dimmu black metallia vai ei niin ei siihen ole mitään "kyllä on ja sillä sipuli" se on on mielipidie kysymys, ellei sitten itse saatana ole johonkin kallioon palavilla kirjaimilla kirjoittanut että blackmetal bändin täytyy täyttää X määrä vaatimuksia jotka ovat X, ja herrathan ovat itse sanoneet että soittelevat enää vain huvikseen ja elannon puolesta |
sielunvihollinen 18.08.2005 01:09:09 | |
---|
ja herrathan ovat itse sanoneet että soittelevat enää vain huvikseen ja elannon puolesta Väittäisin ettei ollenkaan huonot syyt. |
Jeah! Dimmu on kova vaikka soittasivat balettiasusteet päällä. Elkee jaksako jooko tapella näin hölömöistä jutuista. Jotkut bändit on "true" ja jotkut ei. Sillä tuntuu kuitenkin olevan joillekin merkitystä. Joka tapauksessa, Dimmu on silti LÄKKIÄ vaikka kuinka valittaisitte. Ja eikös se ole hyvä että edes joku blackmetal-bändi pääsee edes hieman ihmisten tietoisuuteen? Sitä kauttahan monet alkavat kuuntelemaan sitten tätä OIKEAA "true" musaa. Tuota, oliko tuo ylempi viesti nimenomaan osoitettu minulle vai miksi sitä oli quetettu ? Jos, niin väärään osoitteeseen meni. |
trih 18.08.2005 10:24:55 | |
---|
Mihin genreen se vaihtui ? Mä veikkaan että se vaihtui teiniangstista rahaan, päihteisiin ja naisiin. Rock'n'roll! Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?"
Dad: "It's a universal acronym."
Danae: "An acronym of what?"
Dad: "We Are Right."
— from the cartoon Non Sequitur by Wiley |
Tora 18.08.2005 13:53:00 | |
---|
Tuota, oliko tuo ylempi viesti nimenomaan osoitettu minulle vai miksi sitä oli quetettu ? Jos, niin väärään osoitteeseen meni. Ei ollunna. "Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää,
pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka |
MrHands 22.08.2005 19:08:11 (muokattu 22.08.2005 19:08:28) | |
---|
Mun mielestä ihan ok musaa, koska se on ajoittain nopeaa. |
Pelsi 22.08.2005 19:09:36 | |
---|
Mun mielestä ihan ok musaa, koska se on ajoittain nopeaa. Nauratti helevetisti. "Speed = emotion" THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Rumpali Rölli 22.08.2005 21:34:27 | |
---|
Nauratti helevetisti. "Speed = emotion" Röl yhel tutul o moinen paita :D mis lukee tuo Speed = Emotion selässä Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi. |