baron 16.08.2005 22:23:20 | |
---|
Jep, tämä on aivan totta. Onhan aivan saatanan epäeettistä, että nauretaan toiselle ihmiselle, joka antaa kaikkensa huumorin saralla. Sorry, Martso, Coronat meni näppikselle! Plussaa "Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB |
isojussi 16.08.2005 22:24:16 | |
---|
Jep, tämä on aivan totta. Onhan aivan saatanan epäeettistä, että nauretaan toiselle ihmiselle, joka antaa kaikkensa huumorin saralla. No nyt päästiin asiaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tankero 16.08.2005 22:55:33 | |
---|
Jep, tämä on aivan totta. Onhan aivan saatanan epäeettistä, että nauretaan toiselle ihmiselle, joka antaa kaikkensa huumorin saralla. Ja usein vielä päin naamaa. Naurasivat takanapäin. Perkele. |
isojussi 16.08.2005 23:09:55 | |
---|
Ja usein vielä päin naamaa. Naurasivat takanapäin. Perkele. Höh. sekun käännyt 180 astetta. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 17.08.2005 00:26:48 | |
---|
Kuinka paljon lopunperin vasurilla kolmisointujen räppäily on vaativampaa, kuin valmiiden taustojen käyttö? Edes jotenkin soivan kolmisoinnun aikaansaamiseksi tarvii kolme sormea,play-napin painallus onnistuu vaikka jalkapolkimella/yhellä sormella,k....llä,nenällä,ottalla? Ja valmiita taustoja saa netista/musaliikkeistä tai joku väsää ,jos ei ite osaa,notta ei oo vaikeeta,lopunperin,tuo taustojen käyttö ;-))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
isojussi 17.08.2005 00:56:45 | |
---|
Niinniiinniiiinniiiiinniiiiiin..... Pitäshän niitä vehkeitä sit viä osata käyttääkin. Kaiken maailman humalaiset, vittumaiset, katkeroituneet, tymät, rumat, koppavat, kusipäiset, hullut, huonot, ilkeät, väsyneet tai muuten vaan huonosti pukeutuvat soittajat pitäis heti korvata sekvenssereillä. Maksavat asiakkaat sais paljon paremman vastineen rahalleen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
R.Syke 17.08.2005 06:23:37 (muokattu 17.08.2005 06:25:39) | |
---|
'Moottori puolestas käy'. Kesäjuhlissa agregaatti jylläämään ja savuava, kitisevä ja lonksuva OMB käyntiin kuin entisajan puimakone wickströmillä ;) Isoon remmiin aina välillä siirappia. Jes. |
Sertzo S 17.08.2005 07:54:03 | |
---|
huonosti pukeutuvat soittajat pitäis heti korvata sekvenssereillä. Maksavat asiakkaat sais paljon paremman vastineen rahalleen. Mä oon aina ollut huonosti pukeutuva, siinäkin yksi syy miksi lopetin jatkuvan keikkailun. Kunnon vaatteet ovat sitä paitsi kalliita ja mulla ei ole omaa räätäliä! Tuohon alimaiseen lauseeseen on vastattava: Kyllä! |
Sertzo S 17.08.2005 07:58:25 (muokattu 17.08.2005 07:58:48) | |
---|
Ja valmiita taustoja saa netista/musaliikkeistä tai joku väsää ,jos ei ite osaa,notta ei oo vaikeeta,lopunperin,tuo taustojen käyttö ;-)) Jos olin OMB-mies, niin tekisein kaikki taustat itse, mutta. joihinkin pyytäisin esim. kitaristikaverin mukaan. Saisi sellaiset taustat kuin haluaa ja sovitustaitokin kehittyisi siinä ohessa.
|
Mike Stand 17.08.2005 09:39:12 (muokattu 17.08.2005 09:42:29) | |
---|
Mutta kuinka paljon soittajien työskentelyolosuhteet paranisivatkaan, jos tuo "konehomma" kääntyisikin niinpäin, että esim. ravintolassa bändi (trio, kvartetti,...) olisi oikea, mutta asiakkaiden ääntely ja muu mölinä, aina ablodeja myöten tulisi jostakin talon automaatista, ja parketilla olisi vain suuri valkokangas, johon projisoitaisiin tanssivia turakaisia... Soittajien olosuhteet paranisivat, kun ei turakaisista aiheutuvia lieveilmiöitä (tunkeilua lavalle, epämääräisiä musiikkitoiveita, v..ttuilua, oksentelua pedaaleille ym. ym.) tapahtuisi. Myös valomerkin jälkeen paikka olisi nopeasti tyhjänä, kun "virtuaaliturakaiskoneesta" katkaistaan virta. Ongelmana olisi tietenkin se, että pääsylipputuloja ei olisi, mutta viinan myyntihän voitaisiin siirtää netin kautta tilattavaksi, jolloin tarjoilijat toimisivat ikäänkuin pizzakuskien tapaan, toimittaen paukut asiakkaiden kotioville. Noh, tämä oli vain visio aamutuimaan, kun just heräsin (ja täysin selvin päin). Kusta tulee, kuhun menee, sitä tietää en voi. |
Mike Stand 17.08.2005 09:40:26 (muokattu 17.08.2005 09:42:00) | |
---|
... niin, ja jos joku vielä maksaisi tälle oikealle bändille oikean korvauksen tällaisesta keikasta. Kusta tulee, kuhun menee, sitä tietää en voi. |
isojussi 17.08.2005 09:54:34 | |
---|
Jos olin OMB-mies, niin tekisein kaikki taustat itse, mutta. joihinkin pyytäisin esim. kitaristikaverin mukaan. Saisi sellaiset taustat kuin haluaa ja sovitustaitokin kehittyisi siinä ohessa. Plussaa tuli. Mulla on keikkakäytössä joku max 5 nettilöytöö - en jaksa laskee. Syy: Humppaa sieltä ei saa ja jollei nettisequ oo aivan kuningaslaatua (eli 99,99%:n todennäköisyydellä ei), teen mieluummin ite. Siks toisekseen kuten sanoit, sovitus- ja sequntekotaito kehittyy vaan tehdessä. Mä nyt vasta siirtymässä pikkuhiljaa mideistä wavveihin. Saa paremmat saundit, mutta ei voi sit transpailla, jos joku karaokekunikas haluis laulaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 17.08.2005 19:05:37 | |
---|
Pitäs valmistautua huomenaamulla alkavaan rempparumpaa, mut töllöstä tulee Nuija ja Tosinuija. Mä tiän yhen OMB-duden, jolla samanlainen haircut. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 17.08.2005 19:09:52 | |
---|
Pitäs valmistautua huomenaamulla alkavaan rempparumpaa, mut töllöstä tulee Nuija ja Tosinuija. Mä tiän yhen OMB-duden, jolla samanlainen haircut. sääkövai? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 17.08.2005 20:28:36 | |
---|
sääkövai? Noenhei - kato kuvasta. Se on N******a Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 17.08.2005 20:31:53 | |
---|
Noenhei - kato kuvasta. Se on N******a pakko myöntää etten tajunnu. mulla menee aikaa ennenku saan ton koodin purettua. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 17.08.2005 20:34:11 | |
---|
pakko myöntää etten tajunnu. mulla menee aikaa ennenku saan ton koodin purettua. Siis kato mun kuvasta - mulla on enempi sama malli, kun sillä toisella Tää Jim Carrey - miäs on muualta.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 17.08.2005 21:30:35 | |
---|
Siis kato mun kuvasta - mulla on enempi sama malli, kun sillä toisella Tää Jim Carrey - miäs on muualta.... no nyt mä tajuan miksen tajunnu. kato ku mullei ollu teleesa auki sillo enkä heti osannu yhdistää teijän tukkamalleja. hämäläinenhän mä oon aina ollu... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Tankero 17.08.2005 22:28:33 | |
---|
Mä oon aina ollut huonosti pukeutuva, siinäkin yksi syy miksi lopetin jatkuvan keikkailun. Kunnon vaatteet ovat sitä paitsi kalliita ja mulla ei ole omaa räätäliä! Mitä, ei ole räätäliä!? Mulla kai on iät ajat ollut oma henkiräätäli. |
Höh. sekun käännyt 180 astetta. Kyse tais olla humoristeista. Mulle nauretaan joka puolelta. Ennen olin naistennaurattaja, mutta nykyään naiset vain nauraa mulle. |