The Nakkisormi 17.08.2005 19:46:32 | |
---|
Tämä on oikeasti sairaampaa kuin mikään äärioikeistolaisblackmeal. Ihan kahjoa... |
Hohhoijaa 17.08.2005 19:56:56 (muokattu 23.08.2005 18:27:57) | |
---|
Ted Nugent kuulemma laulaa Cat Scratc Feverissä saaneensa sukupuolitaudin naapurin kissalta... Viitataankohan tällä riviin "Got it from some pussy next door"? :D Mikäs se "hoitolapsen hyväksikäyttö"kappale muuten oli? Kuolee karja, kuolee suku, samaten itse kuolet; yhden tiedän, mik' ei kuole: manalle menneen maine. |
W.A.S.P. = we are satan's people ja mitä että... "ja samalla valkokankaalla eräs tyyppi surmaa miehen" kyllä repeili kun kuunteli |
aku.miettinen 17.08.2005 22:43:58 | |
---|
kiss kiss kiss siks siks siks |
vanhami 22.08.2005 13:31:50 | |
---|
tää on tosi hardcorea!!! Heh, laitoin linkin toiselle keskustelupalstalle tsoukkina ja siellä dumattiin heti Joo, monenmoisiin juttuihin olen minäkin intternetissä törmännyt. Mun huumorintajuni on vaan sikäli kieroutunut, että toisten ihmisten vakaumuksiin (uskonnollinen, poliittinen jne.), seksuaaliseen suuntautumiseen, rotuun jne. kohdistuva naureskelu ei herätä minussa hilpeyttä. Aloin tutkiskelemaan juttua. nauhoitus on tehty tosiaan vuonna -85 toinen noista kavereista Timo Närhi löytyi ihan Helluntaiseurakunnan "palkkalistoilta" vieläkin. Viime kesän hommiin on herra närhellä kuulunut mm. sanan saattaminen esimerkiksi provinssirokissa. Ajattelin jossain välissä pirauttaa herra Närhelle ja kysäistä mitäs uutta kuuluu piiloviestien saralle, pyöritelläänkö vielä levyjä takaperin, vai onko siirrytty digitaaliaikaan. Muuten ko seurakunnan näkemys rock musiikin kuuntelemisesta on tänä päivänä hieman ympäripyöreämpi, kuin vuonna - 85 http://www.netmission.fi/index.php?id=1768 Tästä tuli kuitenkin mieleen, että pitäisi melkeen koota kokoelma, jossa olis pelkästään näitä rockin piiloviestein höystettyjä lauluja. niitä nyt kuitenkin on jonkin verran. |
Heissi 22.08.2005 19:15:21 | |
---|
http://www.netmission.fi/index.php?id=1768 Tää oli loistava! Ihan kipeetä settiä. Hail Nettipastori! Kysymys. Kysyn sen takia,että pasianssi on syntiä. Voisit selittää perusteita, miksi? Pelasin vain ajankuluksi joskus, ei liity rahapeliä tai ennustusta. Peliä vain. ---- Vastaus. Korttipeli perinteisellä pakalla on mielletty vanhastaan sopimattomaksi uskovalle. Tämä johtunee siitä, että mainituilla korteilla on harjoitettu uhkapelejä ja taikuutta. Itse koen vastenmielisyyttä pakkaa kohtaan, koska ennen uskoon tuloani olin pelihimon vallassa ja tiedän mikä kahle se on. Vapauduin kuitenkin tästä. En pysty perustelemaan korttien vaarallisuutta mitenkään "tieteellisesti". Niihin liittyy kuitenkin jotakin, jota en pidä rakentavana uskovalle. Voi olla että tämä on ns. omantunnon kysymys, mutta tämä on minun mielipiteeni. En tiedä mitkä ovat sinun taustasi. Ehkä voisit kuitenkin löytää jotakin rakentavampaa ajanvietettä? TERVE |
Pelsi 22.08.2005 23:42:38 | |
---|
Tää oli loistava! Ihan kipeetä settiä. Hail Nettipastori! TERVE Nyt täytyy myöntää, että en ihan samoilla jäljillä tuon äijän kanssa hiihdä. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä, että ruvetaan synnillistämään joka helekatin esine, jota voi johonkin pahaan tarkoitukseen käyttää. TV pannaan, netti pannaan ja noppa vasta pannaan pannaankin! THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Hakki 23.08.2005 13:04:13 | |
---|
Nyt täytyy myöntää, että en ihan samoilla jäljillä tuon äijän kanssa hiihdä. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä, että ruvetaan synnillistämään joka helekatin esine, jota voi johonkin pahaan tarkoitukseen käyttää. TV pannaan, netti pannaan ja noppa vasta pannaan pannaankin! Pannaan pannaan samantien elämä, sitä voidaan käyttää väärään tarkoitukseen. while(true) {metal.play(örörör);} |
Metallica mies 23.08.2005 15:49:47 | |
---|
oon ton joskus kuunnellu, vähän sai kyllä hyvät naurut... voi miten jotku voi ollakin noin eksyksissä... DODII!! |
dictatorsh*t 23.08.2005 16:10:35 | |
---|
voi miten jotku voi ollakin noin eksyksissä... Mutta eihän se nimenomaan ollut eksyksissä, vaan kaikki rockmusiikkia kuuntelevat ovat eksyksissä. |
Clayrooster 23.08.2005 21:19:17 | |
---|
Kukakohan tämän jaksaa kokonaan kuunnella..? Ihan hauskalta kyllä vaikuttaa. Mä! muahaha. |
JohnnyLee 24.08.2005 14:19:03 | |
---|
Mä kuuntelin kans kokonaan ja tunsin itseni todella syntiseksi ja saastaiseksi! Kun on useampi skitta, on vissin paremmat yhteydet manalaan? Ei helvetti soikoon, kyllä tällaisilla tiukkapipoilla on ankeaa ja hankalaa elämää... sallittu musiikkikin on vaan jotain perkeleen karitsa-hoilotusta! Tarpeeksi kauan kun hakkaa päätä seinään, kyllä se seinä antaa periksi! |
dasx 24.08.2005 14:40:12 | |
---|
Kukakohan tämän jaksaa kokonaan kuunnella..? Ihan hauskalta kyllä vaikuttaa. tulipa kyllä itellä kuunneltua alusta loppuun ja hyvin hartaasti... puolitoista tuntia, huh huh... |
ekikoo 24.08.2005 16:51:51 | |
---|
kyllähä tuo winampissa pörräsi sen aikaa ku surfffffaili netissä niin, ja ihmeen paljon vaivaa se kuitenkin näkee ottaessaan selvää kaikista rockiin littyvistä pikkuseikoista, ja innokkaasti kekssii omiakin. Tiedossa on paaaljon rock-musiikkiin liittyvää infoa, kyllä on saatanallinen mies! There was a signature here. It's gone now. |
HenrikPori 25.08.2005 13:31:17 | |
---|
Oon kuunnellu tän suurinpiirtein kolmisen kertaa ja ei helvetti. xD Aivan parasta on se lopun "Behold The Lamb!" ja.. "Dressed to Kill - Pukeutunut tappaakseen" äksDee Run For The Audioscrobbler |
Paperilyhty 25.08.2005 14:56:06 | |
---|
Esimerkin innoittamana menin itsekin lueskelemaan tuota Nettipastorin sivustoa. Seuraava kuitenkin herätti huomioni: Kysymys. -- Onko mahdollista, että internet on ilmestyskirjassa mainittu peto?-- Vastaus. -- Tuskinpa internetiä heitetään tulijärveen. -- Hmm. Ottaen huomioon, että tällaisen vastauksen antoi NETTIpastori, pitäisin sitä vähintäänkin epäilyttävänä. Taitaa nettipastorilla olla oma lehmä ojassa. Ja sitten tämä: "Mustiin pukeutuneet ja hyvin synkästi soittavat yhtyeet" eivät ainakaan edusta parasta kristillisyyttä. Kristillisyyden perussanoma viestii valoa, iloa ja toivoa synkeydenkin keskellä. Hmm. Jotenkin en saa tuollaista kuvaa kristillisyydestä ainakaan tämän sivuston perusteella. Siellä on enemmänkin ahdistunutta porukkaa, ja minä näen hyvin vähän "valoa, iloa ja toivoa". Tuntuu aika pahalta, jos tuolla tavoin täytyy miettiä joka asiaa ja pelätä, mitä joku pastori tai Jumala sanoo. Toki uskoviakin on monenlaisia. Uskontohan on tavallaan ihan hyvä juttu, koska yleensäkin kaikissa uskonnoissa on jotain hyvää ja perussanoma/elämänohje ihmisille on aika samanlainen kaikissa (tai niin minä olen asian tulkinnut.) Raamattussakin on paljon huomionarvoista asiaa, mutta on siellä paljon ihan hämäriäkin juttuja. Tiedä sitten, kuinka hämärä se on alunperin ollut, ennen kuin sieltä on poistettu yhtä sun toista. Oliko muuten Musta Raamattu joskus osa Raamattua tai edes käytössä kirkon "oppikirjana", vai eikö sitä alunperinkään hyväksytty? Joskus sitä lueskelin, ja muistan vain, että se oli aika hurjaa luettavaa, mutta en mitään faktoja. Kuitenkin, jok'ikiseen Raamatun sanaan sitten jotkut ahdasmielisyydessään tarttuvat. (Laki on niinkuin se luetaan?) Kyllä se usko minun mielestäni lähtee jostain ihan muualta kuin ahdasmielisyydestä, tekopyhyydestä tai muiden tuomitsemisesta. Mitä juuri nyt itsekin teen. Kasetin tekijäkin olisi voinut miettiä, mitä rock-musiikki voi antaa ihmisille, vaikka siinä asiat ilmaistaisiinkin vähän eri tavalla, ja ehkä tajuta, että se on tosi hyvä juttu joillekin. Hulluja löytyy kyllä joka puolelta ja omat lieveilmiönsä on niin uskonnossa kuin rock-musiikissakin. Ja eikös joku (ehkä Luther) ole sanonut, että Saatana vihaa musiikkia..? Minkälainen argumentti tämä "rock on saatanasta" silloin on? Onko rock sitten ei mistään, vai kenties jostain vielä pahemmasta? Mihin valoon tämä asettaa black metal - bändit sun muut? (Joo, en tiedä mitään black metallista.) Vai olisiko jopa niin, että kaikki musiikki sittenkin Jumalan lahja ihmisille, ja joku hieno konsertti taivas maan päällä? "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
LesPaul70 25.08.2005 15:12:26 | |
---|
Jne jne. Nämä jutut on jo kuultu, ja Leon (Mellerin) kirjakin on joskus nuoruudessa luettu. Oikeastaan ainoa uusi/yllättävä juttu tuolla (jo iäkkäällä) kasetilla oli väite että Black Sabbathin konserteissa olisi ollut 1970-luvun alussa alttarikutsuja saatanalle. En ole missään muualla kuullut/lukenut tästä, eikä sellaista yleensäkään mainita missään bändin historiassa (sikäli kuin itse olen lukenut). Moderni myyttikö vain? Vai tietääkö joku kertoa tuollaista todellakin tapahtuneen? I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
Sir Härö 25.08.2005 17:05:28 | |
---|
onkohan tämä jo kiertänyt täällä: http://webusers.siba.fi/~hoskala/rock/ varoitus, sisältää ylitsevuotavaisen uskonnollista materiaalia. teitä on varoitettu. ja niille jotka uskaltavat koosta huolimatta ladata nuo kaksi ääninäytettä, niin valmistautukaa elämänne saarnaan. Naurettavaa paskanjauhantaa... Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. |
Cimble 27.08.2006 11:01:44 | |
---|
Hai hoi! Tuo linkki ei enää toimi, täälläpäin oltais ajateltu kuulla tuota viihdykkeenä eli mistähän tuon saarnan sais ladattua koneelle? |
Tommi S. 27.08.2006 11:22:44 | |
---|
|