Aihe: John Petrucci: Rock Discipline -nuottia etsin epätoivoisesti
1
Mebrick
17.08.2005 19:48:24
Okei aloitetaanpa ihan alusta..
Lainasin kyseisen nuotin kirjastosta joskus joulun jälkeen talvella ja siitä kuukaudesta asti olen aina joka kuukausi käynyt uusimassa lainan, koska silloin tällöin sitä tuli soitettua (parina kuukautena ei kylläkään yhtään..), näppäriä harjoituksiahan siinä on. NO, nyt kun palautin tässä kuussa sen takaisin kirjastolle, niin huomasin että se CD oli mennyt halki (älkää kysykö miten) ja mun tietysti täytyy korvata se.

Eli siis auttakaa hyvät ihmiset ja kertokaa, jos vain suinkin tiedätte, että mistä päin se löytyisi tai missä olette nähnyt sitä?
Amerikasta tilaamalla joo, mutta jos kotimaasta löytyisi jostain liikkeestä niin olisi erittäin hienoa. Siis siinähän pitäisi olla se CD mukana.

Ensi maanantaihin aikaa viedä kirjastoon uusi..
100 % Doomsday.....NOW!
Mebrick
18.08.2005 17:12:09
Kiitos vinkistä, pidetään tämä keskustelu kuitenkin täällä soittopuolella kun eikö tämä tänne enemmän kuulu...

Aattelin muuten ostaa tuon dvd:nä. Kannattaisko kirja ehkä kuitenkin mielummin?

DVD:kin on pätevä, tosin ite osaan kattoa ne harjotukset paremmin nuoteista/tabulatuureista kuin videolta. Toivottavasti saan sitten kirjastolta sen vanhan nuotin kun ostan tilalle uuden.. Hyötyisin edes jotenkin.
100 % Doomsday.....NOW!
ezki82
18.08.2005 17:37:56
Toivottavasti saan sitten kirjastolta sen vanhan nuotin kun ostan tilalle uuden.. Hyötyisin edes jotenkin.

Etköhän saa jos kerta olet uuden hommanut levyineen päivineen... Jos ne rupeaa sitä nuottikirjaakin tinkimään takas niin *hups* kadotit sen yhtäkkiä ;)
Huominen on monesti viikon kiireisin päevä.
Mebrick
18.08.2005 18:03:40
Etköhän saa jos kerta olet uuden hommanut levyineen päivineen... Jos ne rupeaa sitä nuottikirjaakin tinkimään takas niin *hups* kadotit sen yhtäkkiä ;)

Siis jos NÄIN käy, niin ihan varmasti jää kirjastolta nuotit saamatta. Haastakoot vaan oikeuteen :D. No joo.. Fasulle pitää lähettää mailia ja kysästä josko löytyis, sivuilla näyttää olevan se DVD.
100 % Doomsday.....NOW!
Ze Kink
18.08.2005 20:09:06
Siis jos NÄIN käy, niin ihan varmasti jää kirjastolta nuotit saamatta. Haastakoot vaan oikeuteen :D. No joo.. Fasulle pitää lähettää mailia ja kysästä josko löytyis, sivuilla näyttää olevan se DVD.

Kävin tänään (Helsingin) Fmusassa, dvd:tä en spotannut mutta kyllä tuo vihko sieltä löytyi.
[KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)