ruuhkis 17.08.2005 17:26:07 | |
---|
Hieman harvinaisempi merkki on kyseessä (ainakin minulle), mutta mielenkiintoa kuitenkin löytyy. Tahtoisinkin tietää hieman yleisestä kestävyydestä (olen kuullut että jotkin yksilöt ovat kauniistikkin soitettaessa hajonneet, liekö maanantaikappaleita?). Torilla on myytävänä tuo 17" class light crash (ufipin "paras" sarja?), omistaako joku moisen? olisiko kommentteja tarjolla? Olen kyllä lukenut lontoonkielen tekstit ufipin sivuilta mutta lisä infoa kaipaan. Ja jos peltiä kauppaava henkilö nyt tämän lukee niin tarjoa toki puolueetonta tietoa siitä :D Uskoisin pellin olevan helposti syttyvä ja kirkas, varmasti sopisi muiden peltieni kanssa (K-serie heavy ride, dynobeat/a-custom hh, 16" avedis medium crash)jos tälläinen olisi. "Mättöä" en soita vaan pikemminkin linjaa pop-rock. Niin ja en tahdo tietää onko tästä peltimerkistä/pellistä jo keskustelu pystyssä, en voinut käyttää hakua koska se ei toimi. |
Muovinen 17.08.2005 19:19:05 | |
---|
Anteeksi kun en nyt vastaa itse kysymykseen mutta UFIPiin liittyen ajattelin kertoa eräästä huomiostani. Olen nimittäin yrittänyt tosissani myydä UFIPin rideä jo useamman kuukauden ajan - kaupannut nettihuutokaupassa, torilla ja tarjonnut liikkeeseen vaihdossa - MUTTA... Liikkeessä tarjotaan joko aivan naurettavan vähän suhteessa pellin arvoon tai sanotaan, ettei me näin outoa merkkiä oteta, mikä tää edes on?! Ja ostajat ovat ehkä kiinnostuneita mutta kertovatkin viimemetreillä ostavansa Zildjianin tai jonkin muun valtamerkin vastaavan pelin, peltisatsin yhtenäisyyden nimissä. No, onhan se aivan loogista (imagon, ei soundin takia) ettei UFIP ole niin suosittu kuin megamarkkinoidut Z:t, S:t ja P:t, mutta kyllä kai nyt laatupelti pitäisi mennä kaupaksi? Taidanpa laittaa pellin taas vaihteeksi torille ;) Time is like a bruise on my face tonight |
Nolte 17.08.2005 19:28:47 | |
---|
En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Sitruunaako 17.08.2005 20:21:56 | |
---|
ittelläni on 18" experience series Ufip ja se on aivan paras! Se on noin 6v. vanha ja näyttää aivan pakasta otetulta. Eli sanoisin itse hyväksi pelliksi(lue: kestäväksi ja hyväsaundiseksi) ja ostaisin itse jos oisi rahaa lojumassa. Syttyy hyvin herkästi. Kestosta en osaa yleisesti sanoa, kun on vain yksi ufip omistuksessa. Oli miten oli, mutta näin on. |
laatikko 17.08.2005 20:25:41 | |
---|
aargh! Minuakin kiinnostaa kovasti tuo crashi, varsinkin tuolla hinnalla, toivottavasti ei tule hirveää hintakilpailua ;) Mitä nyt jotain paria ufipia olen päässyt testaamaan, niin tykkäsin todella niiden soinnista. Harmikseni en muista yhtään mitä sarjaa ne olivat, tai muutakaan niistä, nimi vain jäi korvan taakse. Tuosta hajoilusta ei taasen ole hajuakaan, mutta perstuntumalla sanoisin, että ei ne pellit niin vain hajoa jos niitä käsittelee hellästi ja tekniikka on kunnossa. Tai ehkä olen vain aina ollut niin onnekas, että kestävät yksilöt ovat aina sattuneet kohdalleni. Nimittäin itse en ole saanut muita symbaaleja hajalle kuin century-merkkisen crashin, jota yritin taitella chinan muotoon pomppimalla sen päällä :) Siitä on onneksi jo paljon aikaa. Nykyään on himpun verran kalliimmat pellit, eikä tuollaiseen olisi enää varaa. |
laatikko hinta kilvasta tulee mahdoton :D |
Stereophile 17.08.2005 21:22:05 | |
---|
Anteeksi kun en nyt vastaa itse kysymykseen mutta UFIPiin liittyen ajattelin kertoa eräästä huomiostani. Olen nimittäin yrittänyt tosissani myydä UFIPin rideä jo useamman kuukauden ajan... Kiinnostava pelti, mutta olen meinannut siirtyä kevyempään suuntaan ridenkin kans. Ping on jo, wash puuttuu... Crash-ominaisuudetkaan ei olisi haitaksi. Ei paha hinta kyllä, uskon että on loistava peli. En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Muovinen 17.08.2005 21:25:18 | |
---|
Kiinnostava pelti, mutta olen meinannut siirtyä kevyempään suuntaan ridenkin kans. Ping on jo, wash puuttuu... Crash-ominaisuudetkaan ei olisi haitaksi. Ei paha hinta kyllä, uskon että on loistava peli. Itsekkin olen siirtynyt kevyempään mallistoon. Ei tuosta mun Tiikeristä todellakaan crash-ominaisuuksia löydy. Aivan loistava ping-ride kylläkin. Time is like a bruise on my face tonight |
AP 17.08.2005 21:33:54 | |
---|
Anteeksi kun en nyt vastaa itse kysymykseen mutta UFIPiin liittyen ajattelin kertoa eräästä huomiostani. Olen nimittäin yrittänyt tosissani myydä UFIPin rideä jo useamman kuukauden ajan - kaupannut nettihuutokaupassa, torilla ja tarjonnut liikkeeseen vaihdossa - MUTTA... Liikkeessä tarjotaan joko aivan naurettavan vähän suhteessa pellin arvoon tai sanotaan, ettei me näin outoa merkkiä oteta, mikä tää edes on?! Taitaa tuo Tiger -sarjalainen olla sen verran heavyä, että vaatisi jonkun metalliliittolaisen tekemän bongauksen. Oletan, että tavan all-round-rideä hakevalle tuo ei lie ihan antoisin vaihtoehto. Mites noista muista Ufipin komppipelleistä, onko kokemuksia muuten kellään? Itse kun tuota kevyempää kakkosrideä olen miettinyt, niin olisiko joku Ufipin class-seriesin pelti kokeilun väärti. K100 #7
Ärlä #011 |
Muovinen 17.08.2005 21:39:18 | |
---|
Taitaa tuo Tiger -sarjalainen olla sen verran heavyä, että vaatisi jonkun metalliliittolaisen tekemän bongauksen. Oletan, että tavan all-round-rideä hakevalle tuo ei lie ihan antoisin vaihtoehto. Ääninäytteiden perusteella mainitsemaasi joukkioon kuuluu joka toinen m.net runpali. Silti ei ole tärpännyt. Time is like a bruise on my face tonight |
drum-monkey 17.08.2005 21:52:05 | |
---|
Ääninäytteiden perusteella mainitsemaasi joukkioon kuuluu joka toinen m.net runpali. Silti ei ole tärpännyt. Jos sulla on tuo vielä jonkun aikaa myynnissä, voisin olla kiinnostunut.... Harmi kun ei oo nyt asiaa pohjosempaan että vois kuunnella. Munletti on mulletti |
Groovi 17.08.2005 23:09:36 | |
---|
Ufip kuuluu pelleissä sinne ylempään kastiin. Hinta-laatu voi olla heikko, mutta toisaalta maksamalla reilusti euroopan valuuttaa, ei kovin karvasta pettymystäkään ole luvassa. Ei ole huonoja, ei. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
hybrid 17.08.2005 23:18:27 | |
---|
Ääninäytteiden perusteella mainitsemaasi joukkioon kuuluu joka toinen m.net runpali. Silti ei ole tärpännyt. Täällä katsos ostetaankin vaan staggia, kun ne on oikein käsintehtyjä ja kellopronssia ;-) On kyllä merkillistä, että myyt huippupeltiä noin halvalla, eikä kenellekään kelpaa. Harmi ettei itsellä oikein ole käyttöä tolle. Jokainen ufipin pelti, mitä olen kokeillut, on kuulostanut täydelliseltä, mutta ovat yleensä niin hiton kalliita |
aarnikotka 18.08.2005 00:05:23 | |
---|
Itse olen myös ufipien onnellinen omistaja. Tuli ostettua pearlin exporttien mukana uutena, kun ei kaupassa (Lahdessa) silloin n. 1,5 vuotta sitten mitään muita peltimerkkejä ollut. Muistan kyllä, että oli sairaan kallis sarja, mutta tuota omistamani sarjan tyyppiä (B-12 Series, eargreated) en ole löytänyt ufipin kotisivuilta, enkä juuri paljon muualtakaan. Mikäli jollakin on tuosta B-12 Seriesistä jotakin tietoa tai kokemuksia, niin pistäkäähän tietoa. Kuvaa löytyy tuolta avattaren takaa. |
Muovinen 18.08.2005 00:20:12 | |
---|
Jos sulla on tuo vielä jonkun aikaa myynnissä, voisin olla kiinnostunut.... Harmi kun ei oo nyt asiaa pohjosempaan että vois kuunnella. Jos puhelin käy yhtä kuumana ostotarjouksista kuin tähänkin asti niin voit ostaa tuon pellin multa pois vaikka joululahjarahoillasi ;) Käy ihmeessä pohojoosessa, on täällä tilaa! Time is like a bruise on my face tonight |
aarnikotka 18.08.2005 00:56:38 | |
---|
Löysin kuuklettamalla tämmöisen myynti ilmoituksen saksanmaalta: Hocker K&M, sowie Ufip B 12 Beckensatz 20", 16" 14" HH, wenig gespielt, super Zustand; komplett € 750.- auch Becken / Set getrennt erhältlich. ... Eli joku on myymässä (kai, En saksankielestä paljon ymmärrä) vastaavaa peltisarjaa 750egen hintaan pusseineen. Itse maksamaani hintaa en enää muista, mutta tais jäädä vähän alle tuon. |
AP 18.08.2005 09:37:08 | |
---|
Ääninäytteiden perusteella mainitsemaasi joukkioon kuuluu joka toinen m.net runpali. Silti ei ole tärpännyt. Hiukan outoa se kylä on. Olisiko vaan hiukan vieraampi merkki pelottamasssa ostajia, vaikka onhan noista Ufipeista täälläkin aina silloin tällöin puhuttu. Ja toisaaltaa joku 140 escobaria on niin pieni hinta, että luultaisiinko tuota paremman tiedon puuttuessa vähän halpikseksi. Toivottavasti löytää uuden omistajan tuo tiikeri. K100 #7
Ärlä #011 |
grooveman 18.08.2005 13:58:30 | |
---|
Mulla olis myynnissä Ufip Experience-sarjan 12" china-splash, pelti on uusi ja käyttämätön, jos kiinnostaa heittäkää viestillä. Osmo Seppälä Trion uusi levy nyt saatavilla!! |
ddrum54 18.08.2005 14:10:51 | |
---|
Toivottavasti löytää uuden omistajan tuo tiikeri. Löytyi jo. Se tulee mulle. Ehdinpäs ekaksi! Lällällää. 2`n 4 |
HeavyMachinery 18.08.2005 14:52:06 | |
---|
Löytyi jo. Se tulee mulle. Ehdinpäs ekaksi! Lällällää. mulla ois kanssa yks ylimääräinen jos jotain kiinnostaa..... Minä tiedän - siis pelkään ! |