Aihe: Missä kaikki tutut vanhat?
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Jabbe
26.05.2003 17:22:43
Olet saanut ne keskustelussa oman kantasi puolustamisesta IMO way to go man!

Missä? Kun mä olen ainakin yrittänyt suhtautua avoimesti kaikkiin juttuihin. Monesti on saattanut omatkin mielipiteet muuttua paljonkin jonkun yhden threadin aikana. Toivottavasti kukaan ei ainakaan arvostele mielipiteitäni.

Uskon, että aika moni noista miinuksista on peräisin parilta häirikköidiootilta, jotka syyttävät minua bannauksestaan ja väittävät että olen yllyttänyt kaikki muutkin heitä vastaan. Onko muka asia näin?
fox
26.05.2003 17:26:51

En suinkaan tarkoittanut negatiiviseen sävyyn tuota oman kannan puolustamista....
Enkä sitten tosiaankaan muistanu että M ja TT tosiaankin tunsivat joitakin negatiivisia värähtelyjä sun suuntaas - saattaa hyvinkin olla koko miikkakuorma ko.suunnalta. :I
Jabbe
26.05.2003 17:28:35
En suinkaan tarkoittanut negatiiviseen sävyyn tuota oman kannan puolustamista....

En arvellutkaan. Mutta mitä tarkoitit?
Cornflake
26.05.2003 17:46:17
Jabbe:
On huomattu, mutta jos kerran tyyppi loukkaantuu helposti niin kannattaako tökkiä kepillä jäätä?

Niin, kyselet liikaa ja vastasit tähän jo itsekin:-) Jos leikkiin ryhtyy... Eli jos tulee (kärjistetysti) sanomaan että maapallo on litteä ja tämä on ainoa totuus, luulisi ymmärtävän että vastineita tulee.

Asioita. Niinpä tietysti. Mutta eikös kaikki ole asioita? Mikä ei ole asia? Eikö loukkauskin ole asia? Miksi minun on pakko etsiä kysymyksiä joka paikasta? ;)

Asia on asia ja vittuilu on vittuilua. Jälkimmäistä en ole täällä (tässäkään ketjussa) kauheasti huomannut. Eli ihmettelen.

Aina. Yritin vain sovitella, onko se paha asia?

Ei sovittelu ole paha asia ollenkaan. Päinvastoin. Tämä alkaa vain olemaan kiljoonas ketju joka menee tämän tyylin takia tällaiseksi. Edelleen: jos leikkiin ryhtyy... Ei päätä voi silittää ikuisesti. Ison miehenkään.

Mikael:
Sinuna en Jabbe ottais kauheesti itseeni, sillä kielenkäyttösi on ollut huomattavasti sivistyneempää kuin Jamin.

Jep. Jabbe on omalla listallanikin varsin korkealla. Fiksu ja selväsanainen nuorimies;-) Ei tarvitse yhtään häpeillä juttujaan. Pitää räpsiä plussaa useammin. Mä olen vähän huono + ja - napin sorkkija.
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
Jabbe
26.05.2003 17:55:12
Cornflake:
Jep. Jabbe on omalla listallanikin varsin korkealla. Fiksu ja selväsanainen nuorimies;-) Ei tarvitse yhtään häpeillä juttujaan. Pitää räpsiä plussaa useammin. Mä olen vähän huono + ja - napin sorkkija.

Erittäin samaa sinne, samanlaista olen huomannut. Parempi olet kyllä kirjoittajana kuin minä (toistaiseksi). No, onhan tässä varaa kehittyä.

Ja nyt taas plussaa kaikille sen ansainneille. Tiedätte kyllä keitä olette. Miinuksia en räpsi kellekään.
fox
26.05.2003 18:20:16

En arvellutkaan. Mutta mitä tarkoitit?

Katso AamiaisMuron viimeinen, tuota juuri tarkoitin sillä että IMO puolustit ansiokkaasti asiallista kantaasi..
Eiköhän tämä juttu rupee jo olemaan ns. valmis. Jos olisin myös kovin voimallinen napinpainaja niin plussia voisin painella. Mutta hei, eiks se ole toisaalta pitkässä juoksussa tärkeämpää kun arvostaa jotain kirjoittajaa noin ihan niinku an sich, tokihan voisi nappiakin painaa mutta eihän tämä nyt mikään kirjoitusraati ole..:)
Jabbe
26.05.2003 19:20:08 (muokattu 26.05.2003 19:20:22)
Katso AamiaisMuron viimeinen, tuota juuri tarkoitin sillä että IMO puolustit ansiokkaasti asiallista kantaasi..
Eiköhän tämä juttu rupee jo olemaan ns. valmis. Jos olisin myös kovin voimallinen napinpainaja niin plussia voisin painella. Mutta hei, eiks se ole toisaalta pitkässä juoksussa tärkeämpää kun arvostaa jotain kirjoittajaa noin ihan niinku an sich, tokihan voisi nappiakin painaa mutta eihän tämä nyt mikään kirjoitusraati ole..:)

Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa "an sich"? Tiedän, että se on saksaa, mutta kun olen vain aika perhanan huono siinä vaikka minun pitäisi tälläkin hetkellä lukea huomiseen kokeeseen josta tavoitteena on 6. Muuten jopa älysin kirjoituksesi, eikä niitä plussia tarvitse painella, jos se on selvää että niitä ansaitsee/ei ansaitse. Mutta mistä sitä miinusta tulee prkl??? :)
KMT
26.05.2003 19:42:30

Jabbe älä murehdi 40 miinuksesta mulla on 50...
En kuitenkaan niistä pahemmin välitä, mieluummin nautin että mulle on annettu jopa 13 plussaa...
Homma hanskassa, hanskat hukassa... Hoho.
Notefix
26.05.2003 19:45:23

.

Pienessä hyväntahtoisessa vittuilussakaan ei ole mitään pahaa, kunhan ei loukkaa ketään - monet tämän täällä ymmärtävätkin ja silloin tällöin menee jokin viestiketju naureskeluksi, mutta so what.

Hyväntahtoinen vittuiluhan on suorastaan kaiken A & O!!!
Jabbe
26.05.2003 19:46:24
Jabbe älä murehdi 40 miinuksesta mulla on 50...
En kuitenkaan niistä pahemmin välitä, mieluummin nautin että mulle on annettu jopa 13 plussaa...

No sulla nyt onkin selviä syitä mistä ansaitsit miinuksia.. ;) On mulla noita plussiakin toki. Mutta ne miinukset. Siis ei ne häiritse, mutta miksi? Haluan tietää mitä te minussa niin kovasti vihaatte, jotta voisin vähän taas kehittyä jne.
fox
26.05.2003 20:43:34

Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa "an sich"? Tiedän, että se on saksaa, mutta kun olen vain aika perhanan huono siinä vaikka minun pitäisi tälläkin hetkellä lukea huomiseen kokeeseen josta tavoitteena on 6. Muuten jopa älysin kirjoituksesi, eikä niitä plussia tarvitse painella, jos se on selvää että niitä ansaitsee/ei ansaitse. Mutta mistä sitä miinusta tulee prkl??? :)

Tässä tarkoituksessa niinkuin "omana itsenään, itsessään" Eipä tuo mun germaanian murre niin kovin vankalla pohjalla oo, joskus tyli lyhyt saksa luettua ja oikeastaan aika pienellä käytöllä on ollut jos vaikka Lontoon murteeseen vertaa.
Tuosta arvostelusta ja sen perusteista vielä sen verran että ainakin yours truly on tosi huono noita nappeja painamaan. Kas kun tykkään että keskustelu keskusteluna ja se muu sitten..
Ja kuten jo aikaisemmissa postauksissani totesin, niin mua saa tosiaankin arvostella, oikaista ja jopa vieläpä opettaa, niinkuin on tapahtunutkin. Jos sen tekee asiallisesti eikä v-uillen.. Se ei mua sen huonommaksi ihmiseksi tee, päin vastoin, ja hitto, tuon testin (aiemmin mainittu korvaamattomuustesti) mukaan en ole korvaamaton enkä myöskään kaikkitietävä. Oraakkeli ehkä jos katotaan joidenkin postausten järjellisyys.. =) HÖM.
Myöskin olen huono luokittelemaan ketään iän, sukupuolen ja koulutuksen perusteella, tunnen ihmisiä joilla on ikää ja koulutusta mutta jotka ovat...hmm. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Samoin tunnen lukuisia fiksuja ihmisiä joita joku saattaisi "pennuiksi" nimittää. Hyi niitä. :)
Juhani
27.05.2003 14:54:51

Juhani tuntuu tuumivan ja kehittelevän mun ideaani.

Juu. Varmasti tästäkin viestiketjusta syntyi paljon uutta seuraavaan Muusikoiden.net:in versioon.
Jabbe
27.05.2003 19:19:37
Juu. Varmasti tästäkin viestiketjusta syntyi paljon uutta seuraavaan Muusikoiden.net:in versioon.

*Köh* 4.0 ??? Tulossa, milloin? Mutta älkää tällä kertaa pistäkö sivustoa kiinni niin pitkäksi aikaa kuin viimeksi, tulee vieroitusoireita... Hoho.
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Saami
27.05.2003 19:27:58
En lukenut juttuja läheskään loppuun, mutta mieleeni juolahti idea, että (vain rekisteröityneille toki) olisi nappi - ikään kuin miinus - jota riittävästi painelemalla saadaan threadi poistettua/lukitettua, kirjoittaja bannattua tai jotain tuohon suuntaan. Jos "miinuksia" tulee riittävästi, niin kyse ei voi olla yhden tyypin vittuuntumisesta(?).

´Kaikki insidejutut - paha, paha!
lxi
27.05.2003 19:33:29
En lukenut juttuja läheskään loppuun, mutta mieleeni juolahti idea, että (vain rekisteröityneille toki) olisi nappi - ikään kuin miinus - jota riittävästi painelemalla saadaan threadi poistettua/lukitettua, kirjoittaja bannattua tai jotain tuohon suuntaan.

Sitä tarkoitusta varten on sinullakin se X:n näköinen varoitusnappi. Sillä kiinnitetään moderaattorien huomio asiattomaan viestiin.
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
isojussi
28.05.2003 08:31:55
Sitä tarkoitusta varten on sinullakin se X:n näköinen varoitusnappi. Sillä kiinnitetään moderaattorien huomio asiattomaan viestiin.

Aivan! Jos täällä "rahvas" sais bannailla kuinka tykkää ei kohta kukaan sais kirjoittaa juuri mihinkään!
Osta mut - ma olen kaupan!
Saami
28.05.2003 13:55:16

Aivan! Jos täällä "rahvas" sais bannailla kuinka tykkää ei kohta kukaan sais kirjoittaa juuri mihinkään!

Tarkoitin lähinnä että jos noita häiriköitä olisi enemmänkin, niin ei tarttis johtajien selailla itse niin paljoa. mutta joo.
Hermanni
28.05.2003 14:10:12
mun mielestä noi miinukset ja plussat vois tunkee helvettiin, kun tässäkin keskustelussa aletaan niitä käyttämään perusteena omalle mielipiteelle. Tuntuu siltä että noi plussat toimii virtuaalipeniksenä joidenkin kohdalla.

Ylipäätänsä koko tämä keskustelu ihan todella typerää touhua. synnytetään M.netin oma kauniit ja rohkeet, asiat suurenee vaan asiattomia asioita kaivetaan esille.
Jami ja Jabbe + muut asiasta kinastelleet vois mennä itseensä ja miettiä oliko aiheellista tkeskustelua/kinastelua taas.

Olisi kiva keskustella musiikista ilmat ettätällaiset typerät henkilökohtaiset seikat vaikuttaisi.
karkki
28.05.2003 14:17:34

Mutta haluaisin tietää mistä hyvästä olen saanut 40 miinusta??

Painoin sinulle juuri yhden sympatiaplussan, niin saldosi edes vähän kohenee. ;-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)