Hater 26.05.2003 14:36:29 (muokattu 26.05.2003 16:57:03) | |
---|
Tunnen velvollisuudekseni varoittaa teitä festarikansaa. Kuten jotkut saattavat tietää, Vantaan Festivaalit Oy vastaa Ruisrockin ja Ankkarokin järjestämisestä. Niille, jotka tahtovat pitää hauskaa musiikkifestareilla, suosittelen jotain muuta paikkaa, johtuen seuraavista seikoista: - Edellä mainituilla festareilla ei ole ranneketta, eli yhdellä lipulla pääset kerran sisään festivaalialueelle. Et siis voi poistua ja tulla takaisin festarialueelle samalla lipulla. Eikö olekin typerää. - Juomapolitiikka: Festivaali alueelle ei saa ottaa minkäänlaisia omia juomia. Jos jää kiinni salakuljetuksesta, voi lentää alueelta pihalle. Ja, kun ranneketta ei ole niin "kiitos, olipa hauskat festarit !" Itse en rahojani näihin paikkoihin tuhlaa. EDIT: Vielä pieni lisäys: Ruisrockin sivuilla ei edes viitsitä mainita, ettei yhdellä lipulla pääse kuin kerran sisään. Aika syvältä, on vähän kusettamisen makua tossa järjestäjien meiningissä. |
lxi 26.05.2003 14:39:48 | |
---|
Johan on pelleilyä. Sitä paitsi eihän festareille ole mitään syytä mennä, jos sieltä ei saa kivaa kangasranneketta käteen kokoelman jatkoksi. |
allapollo 26.05.2003 14:44:46 | |
---|
Eli tervetuloa kaikki Provinssirockiin, Ihmisten Juhlaan! Siellä homma toimii ja ihmiset ykkössijalla. Muusikoiden.net-poliisit on natsisikoja! |
Roberto 26.05.2003 14:47:00 | |
---|
Jostain syystä mua ei haittaa noista kumpikaan pätkääkään. Nummijärveltä löytyy teikäläisen kaltaisille tosi hyvä 'festari'. |
Vilhelmus 26.05.2003 14:47:20 | |
---|
Jos Dion halajaa nähdä, lienee otettava tuhdit pohjat. Portilla: "hei venatkaa, juon tän kossupullon vielä..." Uskon pyhään kolmen soinnun voimaan. |
Jabbe 26.05.2003 14:47:34 | |
---|
Ei, Ilosaarirock sen olla pitää! Tänne kaikki! :) |
Hater 26.05.2003 14:49:11 | |
---|
Ei, Ilosaarirock sen olla pitää! Tänne kaikki! :) Ilosaari on munki mielestä paras. Oon käyny siellä vuodesta 96 asti. |
Jabbe 26.05.2003 14:49:53 | |
---|
Ilosaari on munki mielestä paras. Oon käyny siellä vuodesta 96 asti. Hienoa! Onko rannekkeet vielä tallella? |
J-PPP 26.05.2003 14:52:35 | |
---|
Jos olette käyneet Ankkarockissa, tiedätte että se sijaitsee keskellä lähiötä. Tuskin itsekään haluaisitte muutamaa tuhatta humalaista pihoillenne pyörimään. Ruisrockissa tuo käytäntö kyllä ottaa päähän, siellähän olisi tilaa temmeltää vaikka kuinka. "Gimme a whiskey, ginger ale on the side...and don't be stingy, baby." |
Hater 26.05.2003 14:52:55 | |
---|
Hienoa! Onko rannekkeet vielä tallella? Eipä ole :( Ois pitäny säilyttää. Silloin 96 ja tais olla vielä 97, 98 ja 99 (en ole 100% varma), oli sellaiset ahdistavat 'linnanmäki'-rannekkeet.
|
lxi 26.05.2003 14:57:50 | |
---|
Silloin 96 ja tais olla vielä 97, 98 ja 99 (en ole 100% varma), oli sellaiset ahdistavat 'linnanmäki'-rannekkeet. Joo, Ilosaari '99 oli vielä muovirannekepaska. |
Jabbe 26.05.2003 15:00:19 | |
---|
Joo, Ilosaari '99 oli vielä muovirannekepaska. Viime vuoden ranneke on sentään tallella. Ihan hieno sininen. Minkähän värinen tänä vuonna? |
Hater 26.05.2003 15:03:28 | |
---|
Viime vuoden ranneke on sentään tallella. Ihan hieno sininen. Minkähän värinen tänä vuonna? Olitteko mukana silloin viimevuonna yöllä siinä ihme 'pieni eleffantti marssii"-leikissä ja siitä tulleesta festarialueelle valtaamisessa. Mä en ollu, mut näin etäältä, ku se tapahtu. Oli aika siisti.
|
Olitteko mukana silloin viimevuonna yöllä siinä ihme 'pieni eleffantti marssii"-leikissä ja siitä tulleesta festarialueelle valtaamisessa. Mä en ollu, mut näin etäältä, ku se tapahtu. Oli aika siisti. Mä en muista missä mä olin silloin. ;) |
Jari Nikkola 26.05.2003 17:02:43 | |
---|
Ohoi, kansalaiset! Ruisrockiin ei voi soveltaa rannekekäytäntöä mm. ympäristön sanelemista syistä. Vaikka mestat ovat periaatteessa keskellä metsää, ei lähiympäristö siltikään halua tenuttavia poppareita kotipihoilleen setittämään. Taustaksi speksejä sen verran että paikallinen kotialueyhdistys pitää pahana päivänään jopa Paavo Nurmen maratonia ympäristöriskinä Ruissalon saarelle. Tässä ei tasapainoilla tätä kummempien asioiden kanssa. Maininta lippukäytännöstä www-sivuille on toimiva idea ja se pannaan heti mahdollisuuksien mukaan käytäntöön. Terv. Jari Nikkola / RUISROCK |
Tympee Huttunen 26.05.2003 17:24:57 | |
---|
Ohoi, kansalaiset! Ruisrockiin ei voi soveltaa rannekekäytäntöä mm. ympäristön sanelemista syistä. Vaikka mestat ovat periaatteessa keskellä metsää, ei lähiympäristö siltikään halua tenuttavia poppareita kotipihoilleen setittämään. Taustaksi speksejä sen verran että paikallinen kotialueyhdistys pitää pahana päivänään jopa Paavo Nurmen maratonia ympäristöriskinä Ruissalon saarelle. Tässä ei tasapainoilla tätä kummempien asioiden kanssa. Maininta lippukäytännöstä www-sivuille on toimiva idea ja se pannaan heti mahdollisuuksien mukaan käytäntöön. Terv. Jari Nikkola / RUISROCK Samoilla linjoilla ollaan. Ruissalo itsessään on mielettömän kaunis maapläntti ja muutama tuhat humalaista tekisi nopeasti tuhojaan keksiessään vaikka käydä paskalla lähimetsässä. Paras ehdotus kuitenkin viinapolitiikkaan olisi pari vuotta sitten käytössä olleet pahvimukit. Viime vuonnakin lapsukaiset joivat sen leijonapullon siinä portilla, menivät sisälle ja sammuivat. Pahvimukeissa oli se hyvä puoli että sitä oli helppo kuljettaa mukana juuri sitä toista (ylimääräistä:) puolikasta pullosta joka sitten illan tullen jo humalan laantuessa alkaa maistumaan. Kaljaahan tulee lähinnä janoon juotua joten tuskin tämä ratkaisu paljoa tappiota tuottaisi? Muistaakseni pahvimuki-vuonna oli vielä oluen ostaminen järjestetty aivan naurettavasti joten syyttävä sormi osukoon (mahdollisesti) heikossa kaljanmyynnissä järjestäjiin eikä pahvimukiin. Tottahan toki sitä sitten saa siivota festareiden jälkeen tuhansia pahvimukeja, mutta jos sillä nyt saadaan ne alkoholimyrkytykset laskemaan niin onko se nyt liian kallis hinta? Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata. |
Hater 26.05.2003 17:36:58 (muokattu 26.05.2003 17:38:09) | |
---|
Olen suunnilleen kaikki Suomen merkittävimmät musiikkitapahtumat kiertänyt, mielestäni paras juomapolitiikka on ollut Raumalla (vaikken muuten siitä pidäkkään), siellä saa festarialueelle viedä juomat muovipulloissa. En ole mikään järjestäjä, mutta tämä toimisi mielestäni parhaiten ruisrockiin, kun leiriytymispaikat ovat niin kaukana. Tietysti järjestäjien kannalta on helpointa, että alueella ei omia juominkeja juoda. Mutta minä ainakin menen festareille pitämään hauskaa ja kokemuksesta tiedän, että edellä mainittu politiikka verottaa ainakin minun hauskanpitoa niin paljon, että pidän mielummin hauskaa jossain muualla. |
Tympee Huttunen 26.05.2003 17:53:10 | |
---|
Olen suunnilleen kaikki Suomen merkittävimmät musiikkitapahtumat kiertänyt, mielestäni paras juomapolitiikka on ollut Raumalla (vaikken muuten siitä pidäkkään), siellä saa festarialueelle viedä juomat muovipulloissa. En ole mikään järjestäjä, mutta tämä toimisi mielestäni parhaiten ruisrockiin, kun leiriytymispaikat ovat niin kaukana. Tietysti järjestäjien kannalta on helpointa, että alueella ei omia juominkeja juoda. Mutta minä ainakin menen festareille pitämään hauskaa ja kokemuksesta tiedän, että edellä mainittu politiikka verottaa ainakin minun hauskanpitoa niin paljon, että pidän mielummin hauskaa jossain muualla. No Raumalla on se hyvä puoli, että ikäraja on k-18. Ruisrockissa ei ole. Muovipulloissa on se ikävä puoli, että aina välillä (Tuskassa esim.) idiootit saa idean täyttää tyhjän muovipullon esim. hiekalla. Tätähelkutin kovaa sekä painavaa putiloa sitten käytetään niin lyömiseen kuin heittämiseen. Lavalle kun lentää tälläinen pommi esiintyjää päähän on soittamiset soitettu. Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata. |
Hater 26.05.2003 18:05:52 | |
---|
No Raumalla on se hyvä puoli, että ikäraja on k-18... Taisinpa sen tyystin unohtaa. Eipä sillon paljo kiinnitä ikärajoihin, ku on täysikäinen.
|
Leppis 26.05.2003 18:22:05 | |
---|
En mene nyt vannomaan, mutha mielestäni ankassa on ollut jonain vuonna ainakin käytäntö, että jos on kahden päivän liput, niin ne saa vaihdettua johonkin rannekkeeseen halutessaan. Tosin tästä ei tiedotettu missään, leirintä alueella oli vain sellanen tönö missä niitä pystyi vaihtamaan. En tosin ole pariin vuoteen ankassa käynyt joten en tiedä onko käytäntöä muutettu. Mutta leirintäalueen vartiointia ei kyllä siellä ollut hoidettu. |