hesearts 14.08.2005 00:38:31 | |
---|
Tottahan toki. Mielipideasioita nämät. :) Muut kyl noi Flaxwoodit on soinnillisesti ihan perskeleen hyviä. Rikas ja kirkas mutta samalla syvä ja lämmin. Tatsiltaan varmaan ehkä paras mitä olen koklannut. Vähän semmonen PRS-tyyppinen helppo soitettavuus ja todella mukava kaulan viimeistely. Flaxarit ovat "pelottavan" hyviä! Mulla muuten oli LP Studio, hyvä soitin, paitsi virittimet ei. Vaihdoin PRS:ään: varmaan maailman helpoin soitettava, painaa sopivasti ja soundaa sikahyvältä. Ja näyttää. Rahaa meni, mutta kitara tuli. |
hesearts 14.08.2005 00:44:21 | |
---|
Kitara joka soi nätisti, tasaisesti, erottelevasti ja on helpposoittonen, aina vireinen ja stabiili, on... ...pidemmän...päälle... vähän.. tylsä... T: PRS:n 10 vuotta omistanut. Kun kitara vähän hangoittelee vastaaan nii tulee semmoista soittamisen meininkiä ;o) Näin on! Siksi juuri pitää PRS:n kaverina olla strato tai tele. |
Olli S. 14.08.2005 01:08:11 | |
---|
Näin on! Siksi juuri pitää PRS:n kaverina olla strato tai tele. Mikäs malli sinulla on? Itse olen omaani niin tyytyväinen kuin vain voi olla. VIelä, kun vaihdan eebenpuiset virittimennupit, niin on täydellinen. Itselläni on siinä rinnalla myös mainio Music Man Silhouette. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
fox 14.08.2005 01:45:39 | |
---|
Ja sen lisäks, sillä ei oo mitään merkitystä minkälaisen kitaran Billy Gibbons (helvetin kova saundi miehellä) on tilannu. On sillä näemmä Gypsy-herralle merkitystä kun lainasit.. 8) Aattelin vaan että jotakuta kiinnostais. Anteeks huikeesti. Hirvittävä off-topik joka loukkaa näernmä todellista Gibson-tuntijakriitikkoa. En taida enempää kirjoittaa kun asiallisempiakin kirjoittajia on olemassa.
|
LaXu 14.08.2005 01:51:42 | |
---|
Onkos joku sattunut muuten noita Gibsonin varsinaisia puoliakustisia Les Pauleja testaamaan? Elegant ja olikohan Class 5 ja Cloud Nine taisi olla mallien nimet. Custom Shop tavaraa kaikki, joten tuskin täältä Suomesta juuri löytyy. Näissähän on siis mahonkirunko koverrettu sisältä ontoksi ainakin osittain. |
fox 14.08.2005 02:23:21 | |
---|
Onkos joku sattunut muuten noita Gibsonin varsinaisia puoliakustisia Les Pauleja testaamaan? Elegant ja olikohan Class 5 ja Cloud Nine taisi olla mallien nimet. Custom Shop tavaraa kaikki, joten tuskin täältä Suomesta juuri löytyy. Näissähän on siis mahonkirunko koverrettu sisältä ontoksi ainakin osittain. Supreme vielä lisäks, mutta Gypsy tietää paremmin. |
Gypsy 14.08.2005 03:00:41 | |
---|
On sillä näemmä Gypsy-herralle merkitystä kun lainasit.. 8) Aattelin vaan että jotakuta kiinnostais. Anteeks huikeesti. Ai mitä lainasin 8) ? Onks kaikki hyvin? Monta sormee, anteeks palaa näät?: http://www.nearlynormal.us/GibsonFactory/P1081026JPG.html Viittasinkohan kirjotuksellani sun kirjotukseen? |
Mikäs malli sinulla on? Itse olen omaani niin tyytyväinen kuin vain voi olla. VIelä, kun vaihdan eebenpuiset virittimennupit, niin on täydellinen. Itselläni on siinä rinnalla myös mainio Music Man Silhouette. Tää ei taida enää liittyä Gibson ostamisen problematiikkaan, mutta mulla on CE22. Paitsi tietysti siten liittyy, että vaihdoin LP Studion juuri tuohon. Ja tyytyväinen olen. Ja rinnalla on American Strat Plus Deluxe -89. |
Morientes 19.08.2005 12:19:46 | |
---|
Itse kun kävelin ´96 liikkeeseen pitkän kokeilusession jälkeen gibsonin stanu mielessä niin päätin siinä sitten räpeltää specialiakin vähäsen ja kas; sehän sieltä kaupasta sitten kotiin seurasikin. Siinä oli se tatsi ja saundi mitä olin ettiny! Ja on vieläkin. Musailu on aika komiaa! |