Rituaalimurha 21.05.2003 13:07:33 | |
---|
Musta ainaki taustat kuulostaa hiton hyvältä ja laulajaki on oikeestaan iha hyvä. Varmaan monille tulee hoobastank tai incubus ekaks mieleen. Joo, pistäkää viestiä tulemaan! Vihreän tietty sävy... |
Cathi777 21.05.2003 16:03:51 | |
---|
Musta ainaki taustat kuulostaa hiton hyvältä ja laulajaki on oikeestaan iha hyvä. Varmaan monille tulee hoobastank tai incubus ekaks mieleen. Joo, pistäkää viestiä tulemaan! Joo mua ehkä häirtsi se nu-metalmaisuus. Se ei jotenkin istunut siihen biisiin. Se oli sellainen tekorankka biisi. Onhan siinä sinkkubiisissä ihan kiva kertsi, mutta jotenkin ollaan liian heppoisin eväin liikkeellä. Taistelutoveri |
haist vittu sit 21.05.2003 16:07:48 | |
---|
se voisiko olla tänään se päivä laulu on ainaki mun mielestä melko säälittävä. lähinnä sen takia että siinä ei oo ainakaan mulle yhtä ainoota kiinnostavaa asiaa missään muodossa. kertosäkeessäkään ei oo mitään melodiaa ja laulaja vaan kikkailee värsyttävästi äänellään. ei nappaa. |
FatSam 21.05.2003 18:22:24 | |
---|
-Jätkät hei, tuli yks mieleen yks juttu, millä voitas tienata paljo hilloo! -No?! -No aletaan vääntää suomenkielist nu-metallia, tiätteks, vähä niinku se Linkin Park, mutta suomeks laulettuna! -Mutta eiks KMA tee jo sellasta? -Mut niist ei oo kuulunu mitää vähään aikaan, ja se oli sitäpaitsi semmost teini-amis-pomppuheviä. Me tehtäis oikeen truu-nu-metallia! -Joo, hyvä idis! Sitte täytyy keksii viel bändille joku typerä nimi, semmonen mikä ei oikeen tarkota niinku mitää, mutta sille voi keksii kaikkii hienoi merkityksii. Vaikka 51 koodia!! -Jees, rahat pois tyhmiltä!! It started as a whisper, now try to dodge this roar... |
Nimismies 21.05.2003 21:22:16 | |
---|
Ihan hyvä biisi se on, mielenkiinnolla odottelen mitä muuta ukkelit saavat aikaiseksi. Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
Sleezyjim 23.05.2003 15:51:10 | |
---|
Ootte te kyllä melkoisia muusikoita! Keep on rocking! Jim Bigsby |
Hermanni 23.05.2003 17:55:36 | |
---|
aika hirveetä huttua se 51 koodia on kyllä... enkä sitten ole mikään rokpuristi joka vihaa nu-metallia, vaan toi on vaan yksinkertaisesti halpaa ja huonoa nu-metalyrittelyä. |
aivokuolio 23.05.2003 18:13:48 | |
---|
olisi parempi ilman niitä gnu-metal juttuja. poolin jäbät vois alkaa vaikka duunailemaan suomalaista weezeria santapukin simon kans, niin hyvin homma toimi hannun ja sipen yhteistyö sipen soololevyllä. |
Hannu 51k 23.05.2003 21:59:18 | |
---|
No niin täällä taas vastaamassa teoistaan. Eli mitäs.. nu-metalli-vertauksia satelee, no luvalla sanoen sitä osattiin odottaa. Eka sinkku todellakin vain "keskitasoa" ja ainoana edes jotenkin lähellä ed. mainittua genreä. Tulevat onkin sit jotain muuta... Joten ihmiset: kyllä se kattokaas siitä!!! Jäämme studioon jätkien kanssa laskelmoimaan laskimillamme seuraavia siirtojamme... Yesha. Juhl. Kyy. Hannu/51koodia |
Cathi777 24.05.2003 12:23:11 | |
---|
No niin täällä taas vastaamassa teoistaan. Eli mitäs.. nu-metalli-vertauksia satelee, no luvalla sanoen sitä osattiin odottaa. Eka sinkku todellakin vain "keskitasoa" ja ainoana edes jotenkin lähellä ed. mainittua genreä. Tulevat onkin sit jotain muuta... Joten ihmiset: kyllä se kattokaas siitä!!! Jäämme studioon jätkien kanssa laskelmoimaan laskimillamme seuraavia siirtojamme... Yesha. Juhl. Kyy. Hannu/51koodia Pisteet sulle siitä, että tulit tästä asiasta itse tänne höpisemään. Se on aina hyvä juttu. Ja eikös se ole hyvä, että tulee palautetta niin tietää ainakin mitä hommasta ollaan mieltä?? Veri on vettä sakeampaa |
Nimismies 24.05.2003 13:53:46 | |
---|
Hassua sinällään, minä en yhdistänyt kappaletta todellakaan mihinkään nu-metalliin. Ensimmäisenä tuli mieleen ehkä joku 3 doors down. Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
S.C. 24.05.2003 20:41:22 | |
---|
Biisistä ei kyllä mullekaan tullu uusiometalli mieleen, mulle riitti että on jämäkkää mättöä ja etenkin pro-soittoa+laulua ja ne on "what counts". Livenä oon bändin nähny ja huh-huh mikä meininki olikin ja todellisia helmiä(biisejä) on kyllä luvassa! Kumma muuten että joittenkin pitää esim. bändin nimestäkin alkaa valittaminen, sama kai se mikä se on. Aika hepposella pohjalla sellaset kommentit siis, vaikka kaikki kunnia niiden kirjoittajille: hauskaa on lukea ja nauraa (teille)... Kaikille hyvää kesää!!! |
Tool... |
MrGuitarist 26.05.2003 16:22:58 | |
---|
En ole vieläkään kuullut bändin tuotantoa, mutta mikäli orkesteri toimii livenä yhtä makeasti kun Pool, niin varmasti ilosaarirockissa viimeistään käyn katsomassa. |
Huevos 30.05.2003 13:15:40 | |
---|
51 koodia kuulostaa sille, että jotkut tyypit olis vaan päättäny yhtäkkiä kopioida jok'ikinen Toolin "tavaramerkki" ja vielä vesittää ne. |
Anarkiapurilainen 30.05.2003 13:25:16 | |
---|
51 koodia kuulostaa sille, että jotkut tyypit olis vaan päättäny yhtäkkiä kopioida jok'ikinen Toolin "tavaramerkki" ja vielä vesittää ne. Jaa? Missä on oudot tahtilajit, hämärät lyriikat, mielenkiintoiset rumpukuviot, hypnoottinen tunnelma ja herkkä laulu, joka ajoittain purskahtaa raivoon? 51 Koodia-bändin sinkun olen kuullut vain pari kertaa, mutta todellakin joku 2 markan radio-Incubus/3 Doors Down/geneerinen radiorockbändi-kopio tuli mieleen. Kertosäkeen melodiasta tuli mieleen joku haikea slaavilainen kansanlaulu. Varmasti uppoaa johonkuhun, eikä nyt sinänsä mitenkään suomirokiksi kulunut tyyli, mutta ei herätä minussa minkäänlaista tunnereaktiota (joka on erittäin huono juttu, sellaisetkin jutut jotka suututtavat jäävät sentään mieleen). "Free your mind and your ass will follow" |
Blenderhead 30.05.2003 17:19:18 | |
---|
Aika herkästihän tuota porukka on halukas haukkumaan. Eipä mulla mitään noita tyyppejä tai niiden musiikkia vastaan ole. Ja niiden keikkaki oli jees tuossa talvella. Turhapa ketään on tuveta haukkumaan musiikkityylin kopioinnista. Nykypäivänä on aika vaikea ruveta täysin uutta suuntaa ees ettimään. Tai mistäpä minä sen tietäisin. Mutta aion joka tapauksessa mennä ilosaaressa kyseisen orchestran keikalle. Olipas taas melkosta tekstiä. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
vexu 31.05.2003 23:53:23 | |
---|
Omassa genressään toimiva kokonaisuus tuo "Voisiko...". Ihan pirteää kuulla suomeksi laulettua modernia rockia välillä, vaikka musiikillisesti tuo kappale ei kovin mullistava ollutkaan. Mielenkiinnolla odotan muutakin tuotantoa kuultavaksi. Ja tuo Tool vertaus on kieltämättä aika mykistävä. Noh mielipiteensä kullakin... |
Huevos 03.06.2003 13:15:17 | |
---|
Jaa? Missä on oudot tahtilajit, hämärät lyriikat, mielenkiintoiset rumpukuviot, hypnoottinen tunnelma ja herkkä laulu, joka ajoittain purskahtaa raivoon? Mitkä vitun oudot tahtilajit? Toolilla on muitakin levyjä ku Lateralus ja ne on kyllä enimmäkseen ihan suoraa kamaa. Kuuntele nyt IHAN oikeasti sitä 51 koodia ja sano mulle suoraan, että se ei kuulosta paskalle toolille. |
Sleezyjim 03.06.2003 16:41:36 | |
---|
Huevoksella on paha olla. Jim Bigsby |