Sertzo S 16.08.2005 12:17:55 | |
---|
Taky 60! |
Tankero 16.08.2005 14:40:52 | |
---|
Muusikkohäät on tosiaan hauskoja. Rumpalitoverilla oli silleen, että oli rojut lavalla ja kavereista koostuneen hääbändin jälkeen kuka vaan sai käydä soittamassa haluamassaan kokoonpanossa. Myös sulhanen viihtyi hyvin kannujen takana, kuten myös allekirjoittanut kitarassa. Ja hauskaa oli. Vanhoja bändikamuja aikain takaa ja uusiakin soittokavereita. Lappuja oli kosolti ja roippeet oli mahd yksinkertaisia käyttötarkoitukseen. Kannattaa kokeilla, jos tietää että hääväessä on paljon pelimanneja. Tää toimi ainakin mahtavasti. Kieltämättä lystiä oli tykittää tannoin yhden Mnettiläisen häissä. Sekaryhmällä vedettiin, niin, että myöhästyin sovituista kuvioista tuntikausia. Ja jopa itse E kävi vetämässä. |
Ukko 16.08.2005 17:16:53 | |
---|
Mun lapsista lähti kuopus kouluun.Nyt ei enää yhtään "vauvaa" kotona..Outo tilanne, mut kai tähän tottuu..=) Mulla lähtee nuorin vasta kahden vuoden kuluttua. Vanhin on jo koulunkäynti avustajana. |
faith 16.08.2005 17:18:42 | |
---|
Vanhin on jo koulunkäynti avustajana. On muuten ajoittain aik rankkaa hommaa. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Ukko 16.08.2005 17:28:45 | |
---|
On muuten ajoittain aik rankkaa hommaa. Ainakin jos on sellaisia oppilaita kun itse olin yläasteella :) |
faith 16.08.2005 17:31:47 | |
---|
Ainakin jos on sellaisia oppilaita kun itse olin yläasteella :) Niin.... ylivilkkaat on aika haasteellisia välillä. Oon ollu semmosen ADHD tyttösen paimentajana aika ajoin. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Sandy 16.08.2005 19:12:59 (muokattu 16.08.2005 19:14:16) | |
---|
Alkoiko opettajalle duunit tänään vai jo viime viikolla? Mää vein esikoisen tänään ekalle luokalle tuohon kyläkouluun. Poika otti lungisti, isäpappa oli aikaste hermona... Kyllä duunit alkoi jo viime viikolla! On kyllä aika hurjaa, kun siirtyi yläasteelta/lukiosta ammatillisen koulutuksen pariin. Kysyin tänään ihan vitsillä uudelta ryhmältä, että kenestä tuntuu siltä ettei osaa tätä opettamaani ainetta yhtään? Ja sanotaanko että 80 % oppilaista nosti käden ylös ihan tosissaan. Ja tätä on kuitenkin opiskeltu ala-asteelta lähtien! No, eipä joudu ainakaan open omat taidot koetukselle... edit. tais mennä aika offtopic Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
jon lord 16.08.2005 19:22:03 | |
---|
Ainakin jos on sellaisia oppilaita kun itse olin yläasteella :) Eihän susta voinut olla vaivaa kun et ollut koskaan koulussa paitsi ruokailuissa. |
Fuzzy Boner 16.08.2005 19:27:27 | |
---|
Mäki oon tehny ennätysmonta hääkeikkaa tänä kesänä. Kyllä välillä on aika erikoinen meininki ollu ja sattumia tapahtunu. Joskus on joutunu 10min ennen häävalssia blokkaamaan joku ihan muu biisi jonku leffan soundtrackiltä tms. Pilkettä silmäkulmassa kyllä vaaditaan. Yhet häät tos muutama viikko sit: Olin alussa soittamassa yksin "smokkipianoo" eli siis tapettia ruokailun alla. Yhtäkkiä sulhanen tuli sanomaan että mun pitää pitää puhe hääjengille ja kertoa illan kulusta yms.. (en tietenkään tiennyt siitä yhtään mitään). Menin sitten häävieraiden sekaan (olivat eri tilassa ku mun soittopeli) ja koputin lasia ja aloin puhumaan mitä sylki suuhun tuo. Enkä siis tuntenut ketään sieltä. Kyllä kylmäs mutta hymyilytti myös se että pääsee tänne kertomaan absurdeista hetkistä. Ai että, kyllä hääkeikat on parhautta. Viikonloppuna kaks taas. Yhen täälläkin vaikuttavista hlöistä pileisiin pitäis mennä pilittää Yeah! |
M.i.k.key 16.08.2005 19:30:12 | |
---|
Yhen täälläkin vaikuttavista hlöistä pileisiin pitäis mennä pilittää Taidan arvata! Maanantaina sit juhlat :) Mä lopetan nää hommat! |
Sandy 16.08.2005 19:35:31 | |
---|
Joo, tänä kesänä on tullut tehtyä enemmän hääkeikkoja kuin moneen kesään... Viime viikonloppuna oli taas yhdet. Noh, yhden biisin aikana tuli sitten tää morsiamenryöstö just kun biisi oli alkanut. Joku aggressiivisen oloinen kaiffari tuli sitten siihen suoraan mun nenän eteen viittilöimään suureleisesti ja vihoissaan, että musa seis ja heti! Pakkohan se oli lopettaa kun tuntui, että se olis voinu tehdä mitä vaan. Mut kyllä otti päähän toi tapa, millä asia hoidettiin.. Ettei voinut odottaa biisin loppuun! Ajattelin jo siinä vaiheessa, et tästä ei tuu enää mitään kun alkoi vaan ottamaan niin paljon päähän. Mut siitä tulikin sitten yks parhaista hääkeikoista ever! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.08.2005 19:35:57 | |
---|
Taidan arvata! Maanantaina sit juhlat :) sunnuntainapa? Yeah! |
M.i.k.key 16.08.2005 19:38:58 | |
---|
sunnuntainapa? Jep, pieni porukka ja virallisuudet su. Kaikille hulttiokavereille ma... Mä lopetan nää hommat! |
Fuzzy Boner 16.08.2005 19:40:29 | |
---|
Jep, pieni porukka ja virallisuudet su. Kaikille hulttiokavereille ma... hoho. eli siis klo 24? Yeah! |
Fuzzy Boner 16.08.2005 19:42:12 | |
---|
Muusikkohäät on tosiaan hauskoja. Ku mä menin aikoinani naimisiin ja hääbändin liideri kuuli mun olevan muusikko niin hinta oli 25000mk. Että silleen:) Yeah! |
half 16.08.2005 19:56:58 | |
---|
Ku mä menin aikoinani naimisiin ja hääbändin liideri kuuli mun olevan muusikko niin hinta oli 25000mk. Että silleen:) Ootko tosiaan mennyt naimisiin ennen 1963 vuoden rahanuudistusta, jolloin jätettiin 2 nollaa pois. Toisaalta 250 mk silloin oli paljon rahaa. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Fuzzy Boner 16.08.2005 20:03:50 | |
---|
Ootko tosiaan mennyt naimisiin ennen 1963 vuoden rahanuudistusta, jolloin jätettiin 2 nollaa pois. Toisaalta 250 mk silloin oli paljon rahaa. olisinkin.. tarina on nimittäin tosi Yeah! |
half 16.08.2005 20:18:00 | |
---|
Asiakaspalvelusta vielä sen verran, että kerran häissä pitopalveluemäntä tuli tohkeissan luoksemme ja kertoi hääväen seisovan kirkon pihalla, koska ovet ovat lukossa ja kanttoria ei löydetä mistään. Seuraavaksi hän kysyi voisiko silloisen bändimme kiipparisti tuurata kanttoria? Sehän kävi, mutta kukaan meistä ei ollut ajokunnossa, joten hän kyyditsi kiipparistin ja minut kirkkoon, jonka ovet oli joku muu seurakuntatyöntekijä sillä välin avannut. Samainen täti osasi opastaa urkujen käyttökuntoon saattamisessa ja kuviot saatiin hoidettua. Minun tehtäväni oli pummata meille paluukyyti hääväen mukana hääpaikalle. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Asiakaspalvelusta vielä sen verran, että kerran häissä pitopalveluemäntä tuli tohkeissan luoksemme ja kertoi hääväen seisovan kirkon pihalla, koska ovet ovat lukossa ja kanttoria ei löydetä mistään. Seuraavaksi hän kysyi voisiko silloisen bändimme kiipparisti tuurata kanttoria? Sehän kävi, mutta kukaan meistä ei ollut ajokunnossa, joten hän kyyditsi kiipparistin ja minut kirkkoon, jonka ovet oli joku muu seurakuntatyöntekijä sillä välin avannut. Samainen täti osasi opastaa urkujen käyttökuntoon saattamisessa ja kuviot saatiin hoidettua. Minun tehtäväni oli pummata meille paluukyyti hääväen mukana hääpaikalle. Kanttori kateissa ja bändi kännissä tuohon aikaan päivällä!? HOHO, täyttä elämää! Mä lopetan nää hommat! |
uruttaja 16.08.2005 20:24:36 | |
---|
Kanttori kateissa ja bändi kännissä tuohon aikaan päivällä!? HOHO, täyttä elämää! Asiakaspalvelua parhaimmillaan. |