Sertzo S 16.08.2005 09:27:34 (muokattu 16.08.2005 09:32:19) | |
---|
Eiks haitaria voi käyttää midikontrollerina? Voi toki, mutta on raskasta vetää koko ilta kurttua ilman telinettä sylissään ja olisihan se vaatinut nykyisen tilalle toisenlaisen pelin. 140 Aikoinaan, kun Atari-koneella tehtiin erääseen pändiin taustoja niin soitin bassot livenä, bassoraita vain pois päältä koneelta ja siten pompsuttelemaan. Samoin soitettiin rummut ja koskettaja omat osuutensa seksvensseritaustojen sekaan. Pändin piti kuulostaa isolta. |
isojussi 16.08.2005 09:51:08 | |
---|
...Me puhutaan vissiin ihan kokonaisista kansan osista, eikä 0.1 tonnista laiskaa humpanraputtajaa? HOHO! Tai 0,13....:D Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 16.08.2005 09:56:12 | |
---|
...kun laskin investoinnit ja mahdollisten keikkojen määrän... Nyt osuit villakoiran ytimeen. Kullerointi - heheheheee ;D Kuinka paljon lopunperin vasurilla kolmisointujen räppäily on vaativampaa, kuin valmiiden taustojen käyttö? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
aisa 16.08.2005 09:58:33 | |
---|
Mutta Patelassa asuu onnelliset ihmiset. tota mä en epäile. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Jäärä 16.08.2005 09:58:53 | |
---|
Hämäläisyyden perinpohjainen selvittäminen on hyvin vaikeaa ja hämäläinen kansakin juontaa syntyhistoriansa milloin minnekin. Aivan perussuomalaisen kuuloiset nimetkin saattavat olla vaikka miten kansainvälisiä, kuten alla oleva Ikiturson sukukaavio osoittaa: http://www.narva.sci.fi/kalevanpojat/ikit2.gif Joo! "Eystein Äänekäs" Har har! Taidan kaapata tuon taiteilijanimekseni. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Sertzo S 16.08.2005 11:11:37 | |
---|
Nyt osuit villakoiran ytimeen. Kullerointi - heheheheee ;D Kuinka paljon lopunperin vasurilla kolmisointujen räppäily on vaativampaa, kuin valmiiden taustojen käyttö? Oikealla vielä napsii sointuja jotenkin kurtulla, mutta vasuri koskettimilla ei onnistu niin kuin pitäisi reaaliajassa. Koneelle saan kyllä tehtyä vaikka mitä käppyrää sekulla. |
jon lord 16.08.2005 11:30:21 | |
---|
-padasjoki on sankareiden kohtauspaikka. Me sankarit vedettiin viime joulukuussa padasjoen joulumarkkinoilla 15 asteen pakkasessa ulkona rekan lavalla show. Onneksi oli yksi valospotti mun vieressä jossa lämmittelin käsiäni välillä. Oli hieman kylmä kun lavalla ei ollut mitään lämmitystä. |
aisa 16.08.2005 16:53:57 | |
---|
Me sankarit vedettiin viime joulukuussa padasjoen joulumarkkinoilla 15 asteen pakkasessa ulkona rekan lavalla show. Onneksi oli yksi valospotti mun vieressä jossa lämmittelin käsiäni välillä. Oli hieman kylmä kun lavalla ei ollut mitään lämmitystä. mahto olla se "arktinen hysteria"? "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Muutenkin sana: "Livebändi" on aika hatara käsite. Onko ? Kitara / basso / rummut on livebändi Onko sellainen puhdas livebändi, jossa kosketinsoittaja töpsäyttelee kiomisointu plojauksi brassisaundilla sinne tänne tai makaa viulumaton päällä. Periaatteessa kyllä, jos kiipparit eivät soita itsekseen mitään. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 16.08.2005 19:43:53 | |
---|
Muutenkin sana: "Livebändi" on aika hatara käsite. Onko ? Kitara / basso / rummut on livebändi Onko sellainen puhdas livebändi, jossa kosketinsoittaja töpsäyttelee kiomisointu plojauksi brassisaundilla sinne tänne tai makaa viulumaton päällä. Periaatteessa kyllä, jos kiipparit eivät soita itsekseen mitään. Ei siinä pitäisi olla mitään epäselvää. Toiset soittaa itse, toiset antaa tulla koneelta. |
half 16.08.2005 19:49:49 | |
---|
Ei siinä pitäisi olla mitään epäselvää. Toiset soittaa itse, toiset antaa tulla koneelta. Syystä tai toisesta, mutta kyllä kansa tietää. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
half 16.08.2005 19:52:43 | |
---|
Syystä tai toisesta, mutta kyllä kansa tietää. Perskeles 150 tupsahti täyteen Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
isojussi 16.08.2005 21:57:30 | |
---|
Kyllä mäkin viä livenä - heti kun opin vetää kiippareita ja vetopasuunaa yhtäaikaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
faith 16.08.2005 21:58:49 (muokattu 16.08.2005 21:59:09) | |
---|
Kyllä mäkin viä livenä - heti kun opin vetää kiippareita ja vetopasuunaa yhtäaikaa. Mieki: kiippari, trumpetti ja baritoni =) E: niin ja tietenki laulaa pittää =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
aisa 16.08.2005 22:00:45 | |
---|
Mieki: kiippari, trumpetti ja baritoni =) E: niin ja tietenki laulaa pittää =) owb "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
faith 16.08.2005 22:01:52 | |
---|
owb Niin.. eiku mie olin se "kentän lyhin mies". Eli se omb käy ihan hyvin =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Tankero 16.08.2005 22:05:04 | |
---|
Syystä tai toisesta, mutta kyllä kansa tietää. Mistähän lähin ne oppineet tietään. |
Martso 16.08.2005 22:06:31 | |
---|
Mistähän lähin ne oppineet tietään. Ei piä tosissaan ottaa, tuo on vaan vanha poliitikon lausuma valhe. :) Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |
Tankero 16.08.2005 22:09:44 | |
---|
Ei piä tosissaan ottaa, tuo on vaan vanha poliitikon lausuma valhe. :) Kyllä minä Fennanderin Veikon muistan hyvinkin. Se oli taitava puhuja. Huvittaa vaan, kun oon muutaman kerran saanut olla kolmantena pyöränä koneduossa ja yleensä ihmiset on luulleet, että vedän kaikki rumputilut. Ja toisakseen, minusta kunnon huumori pitää ottaa vakavasti. |
Martso 16.08.2005 22:20:51 | |
---|
Ja toisakseen, minusta kunnon huumori pitää ottaa vakavasti. Jep, tämä on aivan totta. Onhan aivan saatanan epäeettistä, että nauretaan toiselle ihmiselle, joka antaa kaikkensa huumorin saralla. Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!! |